De scammer had een blauw vinkje natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef slashdotter3 het volgende:
![]()
https://www.reddit.com/r/(...)ter_sending_100k_to/
Florida Principal Resigns After Sending $100K to Scammer Posing as Elon Musk
Ik had liever Vine terug eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:25 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Tijd om Periscope nieuw leven in te blazen
Vine kan naast Periscope inderdaad nog steeds interessant zijn voor de feature-set die Twitter in de toekomst kan aanbieden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik had liever Vine terug eerlijk gezegd
Gaan ze daadwerkelijk Periscope weer nieuw leven inblazen of is dit gewoon weer wat aankloten wat Musk vaak doet?quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vine kan naast Periscope inderdaad nog steeds interessant zijn voor de feature-set die Twitter in de toekomst kan aanbieden.Vooral als je de concurrentie met Youtube shorts wilt aangaan, is dit misschien wel iets "unieks" voor de volgende generatie gebruikers.
Als ik jou was zou ik lekker naar Mastodon gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:00 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Rancuneus kleutergedrag weer.
? doet Musk daar ook zo debiel?quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker naar Mastodon gaan.
De zoveelste leugen van Elon? Je kijkt er inmiddels niet meer van op.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:34 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
@:Kijkertje
wat vind jij hiervan?
Elon Musk: Gov't Agencies had Full Access to Twitter including DMs
https://rumble.com/v2im7z(...)r-including-dms.html
Dat is al van weken geleden en totale nonsens natuurlijk wat je zelf ook wel kan bedenken al is het maar omdat Elon Musk bewezen heeft onbetrouwbaar te zijn en icm Tucker Carlson moeten helemaal alle alarmbellen afgaanquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:34 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
@:Kijkertje
wat vind jij hiervan?
Elon Musk: Gov't Agencies had Full Access to Twitter including DMs
https://rumble.com/v2im7z(...)r-including-dms.html
Goeie zaakquote:Op maandag 8 mei 2023 21:06 schreef slashdotter3 het volgende:
1,5 miljard accounts die al jaren niet hebben ingelogd gaan verwijderd worden.
https://www.msn.com/en-us(...)urge-yet/ar-AA1aUy87
Platformer? Dat is toch die club die in november paniekerig aangaf dat twitter binnen een maand offline zou zijn door het ontslag van 20% van de medewerkers?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:22 schreef MoreDakka het volgende:
Hoeveel rechtszaken zijn er inmiddels geweest van mensen die hun vinkje kwijt zijn en nu schade hebben opgelopen doordat ze geimpersoneerd zijn? Hoe vaak komt het voor dat het niet duidelijk is of een account echt iemand is of nep?
Dat zou een enorm probleem moeten zijn inmiddels. Zit Platformer daar niet boven op?
Al die poeha over encrypted DMs, blijkt het alleen voor betalende gebruikers te zijn (zowel de zender als de ontvanger)quote:
https://help.twitter.com/(...)pted-direct-messagesquote:Who is eligible to send and receive encrypted messages?
Users need to satisfy the following conditions in order to send and receive encrypted messages:
• both sender and recipient are on the latest Twitter apps (iOS, Android, Web);
• both sender and recipient are verified users or affiliates to a verified organization; and
• the recipient follows sender, or has sent a message to sender previously, or has accepted a Direct Message request from the sender before
Het is wat meid.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
Kleine greep uit wat ik krijg voorgeschoteld als ik Twitter open:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
En ik volg al deze lui niet eens.
Misschien omdat het staatsjournaal erover heeft bericht? Dan is het logisch dat mensen er over aan het praten zijn. Het is geen evil complot van Elongod.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maar op blauwe vinkjes die door blijven emmeren over 'vaccinatieschade' zit ik dan weer niet te wachten. En daar zit mijn tijdlijn nu vol mee.
Ik heb hier dus 0 last van, maar goed, ik gebruik de For You tab dan ook nooit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
Kleine greep uit wat ik krijg voorgeschoteld als ik Twitter open:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
En ik volg al deze lui niet eens.
Had je verwacht dat er nieuwe features in de free version kwamen dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al die poeha over encrypted DMs, blijkt het alleen voor betalende gebruikers te zijn (zowel de zender als de ontvanger)
[..]
https://help.twitter.com/(...)pted-direct-messages
Ik had verwacht dat je als je ervoor betaalt, je niet alleen mensen die ook betalen encrypted kan messagen, ja.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Had je verwacht dat er nieuwe features in de free version kwamen dan?
Dan moet je ook niet users volgen die deze overtuiging ondersteunen. Probeer eens een paar dagen naar kattenfilmpjes te zoeken/te volgen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maar op blauwe vinkjes die door blijven emmeren over 'vaccinatieschade' zit ik dan weer niet te wachten.
Claim ook nergens dat het een complot is. Het is natuurlijk wel zo dat blauwe vinkjes een boost krijgen en opvallend genoeg hebben veel wappies zich een blauw vinkje aan laten meten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Misschien omdat het staatsjournaal erover heeft bericht? Dan is het logisch dat mensen er over aan het praten zijn. Het is geen evil complot van Elongod.
De meeste blauwe vinkjes waren altijd al wappies dus wat dat betreft is er weinig veranderdquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Claim ook nergens dat het een complot is. Het is natuurlijk wel zo dat blauwe vinkjes een boost krijgen en opvallend genoeg hebben veel wappies zich een blauw vinkje aan laten meten.
Dat verschilt heel erg. De aanbevelingen zijn zeker achteruit gegaan de laatste tijd. Ik zit tegenwoordig heel vaak accounts te blokkeren omdat ik totaal geen interesse heb in bepaalde content. Iets bijna niet gebeurde in het verleden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Zojuist toch maar even de For You tab gebruikt. Alleen maar relevante content tot dusverJe zou het bijna gaan gebruiken. Bijna.
welk staatsjournaal?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Misschien omdat het staatsjournaal erover heeft bericht? Dan is het logisch dat mensen er over aan het praten zijn. Het is geen evil complot van Elongod.
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:06 schreef slashdotter3 het volgende:
1,5 miljard accounts die al jaren niet hebben ingelogd gaan verwijderd worden.
https://www.msn.com/en-us(...)urge-yet/ar-AA1aUy87
Als iemand al jaren afwezig is dan zal het wel goed zijn.quote:targeting accounts where users haven't logged in or posted from their accounts in years
Geen idee wie die random is maar dat staat er helemaal niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Als iemand al jaren afwezig is dan zal het wel goed zijn.
[ twitter ]
30 dagen? Is dat niet wat... overenthousiast?
Nou, t kan alleen maar beter gaan zullen we maar zeggen.quote:
Nu al medelijden met die vrouw.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou, t kan alleen maar beter gaan zullen we maar zeggen.
Ik niet, die krijgt daar een leuke compensatie voor, waar 99,99% van de wereldbevolking alleen maar van kan dromen.quote:
Meest waarschijnlijke kandidaat die ik genoemd zie worden is Chaya Raichik en als dat correct is denk ik niet dat ik daar medelijden mee kan hebben.quote:
Die gestoorde met de handle libs of tiktok? Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke kandidaat die ik genoemd zie worden is Chaya Raichik en als dat correct is denk ik niet dat ik daar medelijden mee kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |