Bedoel je de voor- of achterkant?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:42 schreef realnice11 het volgende:
Ik vind kinderen alleen selectief leuk, zeg maar de ene helft niet en de andere wel
alleen kleine jongetjes zeker...quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:42 schreef realnice11 het volgende:
Ik vind kinderen alleen selectief leuk, zeg maar de ene helft niet en de andere wel
neequote:
neequote:Op zaterdag 22 april 2023 01:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bedoel je de voor- of achterkant?
alleen de onderkant dus?quote:
Hoezo, wil je alle kinderen voor jezelf houden?quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
VUILE PEDO IS HET, HOU ME TEGE JONGUHHH
Ik heb geen idee wat er door je hoofd gaat maaar ik heb 0 strafblad en ook heel mn leven geen kind aangeraaktquote:
zou je daar niet eens rap mee beginnen dan? Triest dat je nooit aangeraakt bent als kind. Was je erg goed in Tikkertje?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:51 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er door je hoofd gaat maaar ik heb 0 strafblad en ook heel mn leven geen kind aangeraakt
Ik had wel eens de gedachte dat het geil of opwindend zou zijn als ik als kind wel een paar keer een date gehad zou hebben met een meisje , mn zus wist het nog klein beetje te relativeren en die zei dat jongetjes van 11 of 13 ook als het dan uit gaat met een meisje ook onwijssssss lang kunnen blijven hangen in liefdes verdriet en dat dat ook een deel van hun jeugd kan soort van opslokken of overschaduwen , dus dat ik als puber nooit dates kreeg kan ook wellicht een voordeel gehad hebben?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
zou je daar niet eens rap mee beginnen dan? Triest dat je nooit aangeraakt bent als kind. Was je erg goed in Tikkertje?
ja. je weet niet wat je mist. Dat is een serieus voordeel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:17 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ik had wel eens de gedachte dat het geil of opwindend zou zijn als ik als kind wel een paar keer een date gehad zou hebben met een meisje , mn zus wist het nog klein beetje te relativeren en die zei dat jongetjes van 11 of 13 ook als het dan uit gaat met een meisje ook onwijssssss lang kunnen blijven hangen in liefdes verdriet en dat dat ook een deel van hun jeugd kan soort van opslokken of overschaduwen , dus dat ik als puber nooit dates kreeg kan ook wellicht een voordeel gehad hebben?
Zo te horen beter in verstoppertje.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
zou je daar niet eens rap mee beginnen dan? Triest dat je nooit aangeraakt bent als kind. Was je erg goed in Tikkertje?
Ja en dan was er de week erna weer een andere chick en dan was het over.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:17 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ik had wel eens de gedachte dat het geil of opwindend zou zijn als ik als kind wel een paar keer een date gehad zou hebben met een meisje , mn zus wist het nog klein beetje te relativeren en die zei dat jongetjes van 11 of 13 ook als het dan uit gaat met een meisje ook onwijssssss lang kunnen blijven hangen in liefdes verdriet en dat dat ook een deel van hun jeugd kan soort van opslokken of overschaduwen , dus dat ik als puber nooit dates kreeg kan ook wellicht een voordeel gehad hebben?
Je hebt natuurlijk ook sukkels die jarenlang om iemand heen blijven hangen, omdat ze ooit een keer om dezelfde grap gelachen hebben, zonder te zeggen dat ze gek op diegene waren, in een soort cuckhoop ooit bij elkaar te komen. (in t bejaardentehuis oid)quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en dan was er de week erna weer een andere chick en dan was het over.
Wel of geen strafblad hebben in Nederland zegt echt geen kloten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:51 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er door je hoofd gaat maaar ik heb 0 strafblad en ook heel mn leven geen kind aangeraakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |