Dan weet ik het ook niet.quote:
Snotverquote:
Sstquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:35 schreef gianni61 het volgende:
Is iedereen naar Nouk&Nouk aan het gluren?
Jeetje, jij ook al?quote:
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.quote:
Ze weet ze wel te verkopen ja.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.
Die verwachtingen maken ze waar, jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.
We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.quote:
30 centimeter diep zeker?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.
Hoe meer innerlijk, hoe beter.
Ik wacht mijn gluurmoment nog ff af voor ik dit bevestig of ontken.quote:
Zo'n grote orders kunnen ze niet in 1 x verwerkenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:25 schreef Tegan het volgende:
Stomme webshops die moeilijk doen zodat ik niet mijn hele salaris kan uitgeven.
Neequote:
Nou, dan niet.quote:
Jawelquote:
Hij zal wel boos zijn dat hij morgen niet vrij is.quote:
Krijg je ervan als je je land in de steek laat!quote:Op woensdag 26 april 2023 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij zal wel boos zijn dat hij morgen niet vrij is.
Waarschijnlijk zegt hij morgen alsnog dat hij ergens op een terras aan de DoMiBo zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je je land in de steek laat!
Haalt weer 1 of andere jetsetfoto van google en verzint ie daar weer een verhaal bijquote:Op woensdag 26 april 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt hij morgen alsnog dat hij ergens op een terras aan de DoMiBo zit.
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:47 schreef rival het volgende:
Haalt weer 1 of andere jetsetfoto van google en verzint ie daar weer een verhaal bij
Bitterballen en biertjesquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.
De ambassadeur heeft de flessen oranjebitter en de tompouces al klaar staanquote:Op woensdag 26 april 2023 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk als een proleet bitterballen en biertjes doen bij de Nederlandse ambassade vanwege Koningsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |