Feestje tot een uur of 23:00u, als het daarbij blijft overleef ik vrijdag welquote:
Hebben Zwitsers nog leuke vrije dagen?quote:
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you notquote:Op woensdag 26 april 2023 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben Zwitsers nog leuke vrije dagen?
Rare jongens, die Zwitsersquote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you not
[ afbeelding ]
Kijk, dat zijn nog eens traditiesquote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 augustus, met vuurwerk. En Sechseläuten in Zurich, waarbij ze een 'sneeuwpop' in de fik zetten en hoe sneller z'n hoofd explodeert hoe beter de zomer wordt. I kid you not
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Vanavond uit eten. Daar gaat de drank al voldoende vloeien denk ik dus ik hou morgen al rekening met uitbrakken.quote:
Flash backs naar mijn datingleven nu.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flash backs naar mijn datingleven nu.
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 april 2023 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond uit eten. Daar gaat de drank al voldoende vloeien denk ik dus ik hou morgen al rekening met uitbrakken.
Komt ook zeker goed.quote:
Kan je deze niet vantevoren al drinken?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alvast even een post-it op de badkamer spiegel hangen
Ik denk het niet, dan heb je het voor eind van de avond al uitgeplastquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je deze niet vantevoren al drinken?
Goed hoor. En met u?quote:
We hebben geen grachten hier in de geciviliseerde wereld.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:03 schreef Barbusse het volgende:
Jullie liggen allemaal al dronken in een gracht zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |