Wie vind dit geweldig dan? Volgens mij had iedereen 10 jaar geleden al wel door dat Mourinho een gestoorde psychopaat is.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een beetje zielig. Maar omdat het Mourinho is is het geweldig ofzo.
@Alaphilippe_quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wie vind dit geweldig dan? Volgens mij had iedereen 10 jaar geleden al wel door dat Mourinho een gestoorde psychopaat is.
Dit is alleen leuk tegen een Barcelona of City waar je als Roma daadwerkelijk minder budget hebt. Dit is gewoon sneu. Alsof wij een Tsjechische club tot de grond toe gaan afbranden als we ze uitschakelen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb oprecht gelachen, bedankt. Leuke postquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk, heb je net te druk van Pietje en Pistolero overleefd, krijg je daarna wat shittakes van PSVCL die je moet ontwijken. En ben je daar nog niet ingetuind dan komt straks GGMM hier weer 'discussiëren' over de wedstrijd.
De druk is groot maar we moeten kalm blijven.
Ik kon er wel om lachen zo sneu als het was, blijkbaar zat Mourinho er toch wel meequote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een act kan leuk zijn, maar om na afloop zo te doen en de trainert van de tegenstander te lopen sneren, is ronduit onsportief.
Die spelletjes zijn niet meer nodig, want je hebt gewonnen.
En dan toch zo lopen te doen.
Ik hoop dan toch dat Juventus ze in de finale uitkegelt.![]()
Slechte winnaars zijn verschrikkelijke mensen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze zijn daar ook niet helemaal normaal. Ik las dat de rode kaart voor de assistent de twaalfde rode kaart was voor iemand van de coaching staff van AS Roma dit seizoen, waarvan 3 voor Mourinho zelf.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:16 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/vandaag-inside/ZhTwBWTbznKkSr
Mourinho in de catacomben schreeuwend naar Arne.
Dit vind ik eigenlijk ook wel ja. Het is behoorlijk eervol dat een coach uit een veel sterkere competitie net doet alsof het een geweldige prestatie is om van Feyenoord te winnen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De grote Mourinho die tekeer gaat tegen Arne Slot omdat hij het hem zo moeilijk maakte met een bijeengeraapt zooitje spelers.![]()
Als je het van een afstandje bekijkt is het echt bizar waar we als club nu zijn.
Dit doet iemand met een minderwaardigheidscomplex of iemand die wil scoren bij z'n eigen aanhang.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:16 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/vandaag-inside/ZhTwBWTbznKkSr
Mourinho in de catacomben schreeuwend naar Arne.
Het gekke is dat Roma zelf op het veld helemaal niet zo onsportief was (al leende de wedstrijd zich er ook niet echt voor). Puur Mourinho en z'n assistenten die dat vuurtje willen opstokenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit doet iemand met een minderwaardigheidscomplex of iemand die wil scoren bij z'n eigen aanhang.
Dit is geen sensatie meer maar zielig en vooral onsportief.
Net als de onsportieve wijze waarop Getafe een paar jaar terug nog in notabene Amsterdam speelde, riepen bij mij ook enorme haatgevoelens op.
Dit soort gedragingen verzieken de sport.
Het is ook een compliment naar OhArne dat Mourinho blijkbaar zo met Arne bezig. Hij scheet zeven kleuren strong zo vlak voor het einde bij de 1-1quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De grote Mourinho die tekeer gaat tegen Arne Slot omdat hij het hem zo moeilijk maakte met een bijeengeraapt zooitje spelers.![]()
Als je het van een afstandje bekijkt is het echt bizar waar we als club nu zijn.
2021/2022quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zat me net af te vragen
Was die regel met het uitdoelpunt niet meer dubbel te tellen dit seizoen ingevoerd of vorig seizoen...?
als dat uitdoelpunt dubbel had geteld was je gewoon doorgeweest na 90 minuten
een uitdoelpunt in zo een wedstrijd mag van mij zwaarder blijven tellen...
kut eufa
Eens, wil zo ver gaan dat ik ons onsportiever vond. Heb mij met name geërgerd aan Kökcü die bij ieder opstootje erbij staat. Dat moet hij echt afleren.quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gekke is dat Roma zelf op het veld helemaal niet zo onsportief was (al leende de wedstrijd zich er ook niet echt voor). Puur Mourinho en z'n assistenten die dat vuurtje willen opstoken
En rollebol Gimenez maar dat is cultuur.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, wil zo ver gaan dat ik ons onsportiever vond. Heb mij met name geërgerd aan Kökcü die bij ieder opstootje erbij staat. Dat moet hij echt afleren.
Vrij snel meer titels en Europees gepresteerd dan PSV sinds 2016/2017, dat is praktisch alweer een decennium. Groetjes he PSVgeenEuropeesVoetbalquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV voorbij omdat je weer eens een titeltje pakt hahahahahaha
Met 3 titels in 30 jaar bent je eindelijk AZ voorbij. PSV is nog altijd veel te hoog gegrepen voor jullie.
Ik genoot er eigenlijk wel van hoe veel het spel stil lag in de eerste helft, dat was enorm in ons voordeelquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, wil zo ver gaan dat ik ons onsportiever vond. Heb mij met name geërgerd aan Kökcü die bij ieder opstootje erbij staat. Dat moet hij echt afleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |