quote:Op donderdag 20 april 2023 23:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, volgende keer mag ie z'n been wel breken bij zo'n tackle. Uitvoering matig.
Laten we dat wel doenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:58 schreef Coco het volgende:
Ik begrijp de emotie, maar laten we niet op de man spelen.
Jammerquote:Op donderdag 20 april 2023 23:58 schreef Coco het volgende:
Je had niet gedacht dat Trauner het lastig zou hebben tegen spitsen die daadwerkelijk wat kunnenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nooit gedacht hoor maar ik vond spelers als Trauner wel heel erg matig. Draaischijf van een betonmolen.
je zit hier zelf ook vervelend te doenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:58 schreef Coco het volgende:
feyenoord zat in een goeie flow de periode toen bijlow eruit lag, de verdediging was aam hem gewend en hij deed het meer dan goed. dan haal je hem niet eruit in de beslissende fase van het seizoen lijkt mequote:
Misschien moet je een TR plaatsen.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je zit hier zelf ook vervelend te doen
helaas moest je eerst langs roma, die zijn ongeveer net zo goed als romaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:59 schreef Elan het volgende:
Toch wel extreem zonde want finale lag voor het oprapen die zijn minder dan Roma.
Leverkusen is een goede ploeg johquote:Op donderdag 20 april 2023 23:59 schreef Elan het volgende:
Toch wel extreem zonde want finale lag voor het oprapen die zijn minder dan Roma.
Coco doet niet vervelend.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je zit hier zelf ook vervelend te doen
Kijk eens dom…ja ho maarquote:Op donderdag 20 april 2023 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
feyenoord zat in een goeie flow de periode toen bijlow eruit lag, de verdediging was aam hem gewend en hij deed het meer dan goed. dan haal je hem niet eruit in de beslissende fase van het seizoen lijkt me
Was ook gewoon heel lastig geworden. Je kunt onmogelijk zeggen dat Feyenoord gelijkwaardig was aan Roma over 2 potjes.quote:
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco doet niet vervelend.
Je zit gewoon te hoog in je emotie.
Meerderheid is het daar toch gewoon mee eens? Welke dramaqueens?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:00 schreef CR7 het volgende:
Wat een dramaqueens hier. Je speelt uit tegen Roma zonder uitsupporters. Je elftal is gemiddeld nog 3 jaar jonger ook. En je haalt het met redelijk voetbal (in de eerste helft althans) tot de verlenging. We mogen gewoon trots zijn.
Daarom juist, paar minuten beter verdedigen en je bent er…quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:00 schreef CR7 het volgende:
Wat een dramaqueens hier. Je speelt uit tegen Roma zonder uitsupporters. Je elftal is gemiddeld nog 3 jaar jonger ook. En je haalt het met redelijk voetbal (in de eerste helft althans) tot de verlenging. We mogen gewoon trots zijn.
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was ook gewoon heel lastig geworden. Je kunt onmogelijk zeggen dat Feyenoord gelijkwaardig was aan Roma over 2 potjes.
quote de dramaqueensquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:00 schreef CR7 het volgende:
Vond het niet echt ergens op lijken. Liever Geert weer naar het centrum en een nieuwe rechtsback.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
In z’n passing en opbouw is Trauner echt top, maar z’n snelheid is op dit niveau is wel een dingetje en dat wordt niet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |