SAW (Stock, Aitken & Waterman) en It Ain't What You Do (It's The Way That You Do It), samen met Fun Boy Three...quote:Op donderdag 20 april 2023 21:58 schreef Bargehassus het volgende:
Venus van Shocking Blue was een number one hit in the USA. Een cover van dit nummer van Bananarama was het ook.
Wie produceerde(n) dit nummer (van Bananarama) en wat was het nummer waarmee ze een top tien hit in Nederland hadden?
Je antwoord is goed.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SAW (Stock, Aitken & Waterman) en It Ain't What You Do (It's The Way That You Do It), samen met Fun Boy Three...
Over welke song van wie gaat dit?quote:Although a massive commercial success, the record set the scene for SAW's often fractious creative relationship with those bands and artists who demanded creative involvement in their records. Engineer Phil Harding, who mixed the track, said tensions were running so high between the band members and producers Stock and Aitken during mixing, that it almost escalated to violence.
quote:And I love you and I want you
And I'll suck you and I'll fuck you
And I'll butt-fuck you, can I eat you?
And I'll lick your little dick, motherfucka'
Say what, say what?
Ik ken het refrein van die song en verder niets ervan…quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:48 schreef Geluiden het volgende:
Niemand? Er zit ook een sample van Nancy Sinatra in, en de artiest in kwestie is maar iets jonger en zeker niet minder bekend.
Ik zou zeggen: luister vooral eens naar de intro. Misschien herken je hem.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het refrein van die song en verder niets ervan…
Wat van wie?quote:I don't usually say things
Like this to girls your age
But when I saw you coming
Out of the school that day
That day I knew, I knew
I've got to have you, I've got to have you
quote:Op woensdag 26 april 2023 11:43 schreef Geluiden het volgende:
Dan vermoed ik Christeen Sixteen. Vond ik altijd wel een catchy nummer, maar past kennelijk beter bij how to catch a pedophile.
John Denver-Calypso ?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:52 schreef Geluiden het volgende:
Cherwin Muringen won in 1998 de soundmixshow en een jaar later de Europese soundmixshow. Welk nummer van welke artiest zong hij?
Prince-Kiss ?quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje een vervolgvraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |