SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik geloofde oprecht dat hij het goed bedoelde. Maar misschien ben ik te goed van vertrouwen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Laten we zeggen dat de sociale voelsprieten van de heer D.R. niet zo geweldig goed afgesteld staan
Dan doe ik alvastquote:Op donderdag 20 april 2023 19:45 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna blijft voor mij voorgoed verbonden aan just me!
Is dat dit nummer?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:45 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna blijft voor mij voorgoed verbonden aan just me!
Dat examen haalt ze vast ook wel.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:47 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn dochter is door maanden van allemaal projecten en heen. Allemaal met het dreigement dat als je geen voldoende haalt je niet mee mag doen met het examen en dus je jaar (inclusief stage) over moet doen.
De stress was continue hoog, vooral het Paasweekend stond helemaal in het teken van een groot project dat ze meteen die dinsdag na Pasen moest presenteren.
Maar vandaag de laatste dingen gehaald en alles voldoende, dus ze mag aan het examen in mei deelnemen![]()
Dat wordt ook nog spannend, maar dit is in ieder geval achter de rug.
Gaat dat bij jullie ook zo, Symph? Ik heb het idee dat ze al continue examen aan het doen is.
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat het Kim Carnes of zo was.
Is het een man die zingt…
Nee, dat is echt alleen op school. Laptop inleveren aan het eind van de dag, dus die mag je niet mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat examen haalt ze vast ook wel.
Of mag jij dan niet helpen?
Er zijn wel toetsweken en projectweken, maar dat verschilt heel erg per opleiding.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:47 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn dochter is door maanden van allemaal projecten en heen. Allemaal met het dreigement dat als je geen voldoende haalt je niet mee mag doen met het examen en dus je jaar (inclusief stage) over moet doen.
De stress was continue hoog, vooral het Paasweekend stond helemaal in het teken van een groot project dat ze meteen die dinsdag na Pasen moest presenteren.
Maar vandaag de laatste dingen gehaald en alles voldoende, dus ze mag aan het examen in mei deelnemen![]()
Dat wordt ook nog spannend, maar dit is in ieder geval achter de rug.
Gaat dat bij jullie ook zo, Symph? Ik heb het idee dat ze al continue examen aan het doen is.
Godmother godfather paardenhoofden in je bed vindenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit begrepen, heb me er ook noot mee bemoeit…
KOEKOEK!
Ow, is dat daarvan?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Godmother godfather paardenhoofden in je bed vinden
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist het.
Geen titels meer met You en een compliment meer svp…
Dus geen lied You're the best Mad?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist het.
Geen titels meer met You en een compliment meer svp…
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dus geen lied You're the best Mad?
Nee, tegen slijmjurken kan ik niet zo goed.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dus geen lied You're the best Mad?
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Nee, tegen slijmjurken kan ik niet zo goed.
Heb een collega die altijd z'n mails begint met 'Hey Mad, alles goed?'.
Flikker op met je geslijm, het boeit je helemaal niets hoe het met mij gaat, maar je hebt kennelijk iets van me nodig. Een slijmjurk dus…
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tegen slijmjurken kan ik niet zo goed.
Heb een collega die altijd z'n mails begint met 'Hey Mad, alles goed?'.
Flikker op met je geslijm, het boeit je helemaal niets hoe het met mij gaat, maar je hebt kennelijk iets van me nodig. Een slijmjurk dus…
Begin jaren 80 slijmjurken muziek…quote:Op donderdag 20 april 2023 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom ik dit niks vind
Echt vreselijke muziek
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Met deze stemmen kun je paasbrood snijden
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Here Cokes That Rainy Day Feeling Again - Fortunes
Van Sniff and the tears?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Here Cokes That Rainy Day Feeling Again - Fortunes
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
Hup, met zijn allen achter de sergeant aanrennen.
Klopt.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch de titelsong van de film, wat een hit werd?
Zegt me helemaal niets, niet de namen, niet de song en niet de bands…quote:Op donderdag 20 april 2023 20:19 schreef Melting het volgende:
[ [url=https://media.hitparade.ch/cover/big/tiffany_[nl]-late_night_show_s.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze Nederlandse groep bestond uit Maritza Vos, Saskia Van Enk, Sena Carol, Stanley Sedney. Ze waren actief tussen eind jaren 70 en begin jaren 80. Ze scoorden een aantal hits waarvan Late Night Show in 1979 het meeste succes had. In dezelfde periode waren drie van de vier leden ook actief in de Nederlandse act Black & White.
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Suzi Quatro - She's In Love With You
+1quote:Op donderdag 20 april 2023 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets, niet de namen, niet de song en niet de bands…
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Jong en hard, you're so jong en haaaarrrdddd….
Mij ook niet. Beetje speuren levert de broertjes Bolland als schrijvers en producenten opquote:Op donderdag 20 april 2023 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets, niet de namen, niet de song en niet de bands…
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Nick is iets veranderd…
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt een beetje vals gezongen. Ferrari?
He Pippi Langkousquote:Op donderdag 20 april 2023 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Nick is iets veranderd…
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik type niet snel genoeg om al die nummers te typen
Dan wacht ik nog even met het hoesje.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken hem, uit het begin van de sample tijd…
quote:
Wist ik niet. Weet je ook wie hier achter zaten?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Zij maakte destijds ook de mixen voor de Spaanse disco's…
Ik wou net typen dat ik het knap vond.quote:
Nee, niet zonder het op te zoeken.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist ik niet. Weet je ook wie hier achter zaten?
Een mix waar al die nummers iets langer gespeeld worden.quote:
Oh, dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Een mix waar al die nummers iets langer gespeeld worden.
Nee, Spanje staat niet op mijn bucketlistquote:Op donderdag 20 april 2023 20:41 schreef Melting het volgende:
De titel van de volgende plaat, is een vraag aan livelink.
Ik heb van de week de happy hardcore remix van die plaat gedownload.quote:
Dan ga ik voor bier.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 20 april 2023 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil graag weer een keer naar Spanje, maar dan wel buiten de schoolvakanties.
Kan makkelijk als je Symph thuis laat.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil graag weer een keer naar Spanje, maar dan wel buiten de schoolvakanties.
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan makkelijk als je Symph thuis laat.
Ja lekker danquote:Op donderdag 20 april 2023 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan makkelijk als je Symph thuis laat.
Die ken ik dan weer niet, maar het is de parodie op Beer Or Sangria…quote:Op donderdag 20 april 2023 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb van de week de happy hardcore remix van die plaat gedownload.
Ga jij gewoon een keer in de vakantie, zonder Ddm.quote:
Dat vind ik echt zo'n leuke bandnaam.quote:
Hoeren uit Andalusië volgens mij.quote:
Leuk tijdens een vakantie in Spanje.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeren uit Andalusië volgens mij.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk tijdens een vakantie in Spanje.
Toch, Symp?
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk tijdens een vakantie in Spanje.
Toch, Symp?
Precies. En DDM net de weken daarna. Er zijn vast ook wel mannelijke hoeren te vinden daar. Moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij gaat dan natuurlijk alleen, midden in de mei vakantie…
Together in electric dreams?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:56 schreef MadMaster het volgende:
DDM en ik hebben dit samen live gezien…
Potas de Andalusie…quote:Op donderdag 20 april 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. En DDM net de weken daarna. Er zijn vast ook wel mannelijke hoeren te vinden daar. Moet geen probleem zijn.
Human Leaguequote:Op donderdag 20 april 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, live gespeeld door de Human League in Paradiso…
Goedemorgen deze morgen.quote:
Goedemorgen Symph.quote:
Cynix was 1 van de eerste FA's op FOK!…quote:
Aha..... triest weer.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cynix was 1 van de eerste FA's op FOK!…
Hij was inderdaad ook al een tijdje geleden te grazen genomen door die verschrikkelijke ziekte, maar daar was hij van aan het herstellen. Afgelopen week is hij toch overleden…
Nog nooit gehad, cashews in chocolade.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:07 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag chocolade cashewnoten (omdat het vandaag nationale cashewnoten in chocolade dag is):
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg. Ik neem wat pure.
Ik denk Sushi ophalen na het boodschappen doen en dan bankhangen. Z’n werkdag is heel druk en chaotisch.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Nog spannende plannen voor vandaag?
Nee hoor. Het is weekend en ik heb wijn. Ben totaal niet kritisch.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, opletten dus met wat ik doe.
Goedemiddag...
Is ook gezelligquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog ongeveer 10 minuten, dan moet ik naar de buufen..
Gewoon ook via http://radio49.myl2mr.com/ ?quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hoi wat is nu eigenlijk de beste manier om mobiel te luisteren?
Heb nieuwe koptelefoon en ben thuis.
Mooi moment om in te tunen via mobiel en dat weer vaker te gaan doen
Luister nu via url die nog in browser stond mobielquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon ook via http://radio49.myl2mr.com/ ?
Ik heb de app niet, dus ik kan niet zeggen of dat beter is. Heb geen issues met de reguliere link, ook niet mobiel.
Dank je wel MadMaster. Veel plezier bij de buurtjes!quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:09 schreef MadMaster het volgende:
The're Coming To Take me Away...
Dus dit was het zo weer.
Fijne avond nog!
Noodweer? Hier schijnt het zonnetje nog lekker. Of het is de vieze witte wijn die mijn dag wat rooskleuriger maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Blij dat ik besloten had dat we niet uit eten zouden gaan, maar iets zouden ophalen, we waren net voor het noodweer binnen. Sushi was lekker, nu vegeteren op de bank.
Gaat zo z'n gangetje. Niet veel bijzonders op dit moment te melden.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
6 jaar geleden alweer
Oei dat is wel erg hard.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, dat noodweer zorgt voor meer herrie dan vuurwerk met oudjaar, ik kan de tv niet meer horen
Echt zo hefitg? Hier is het bij een paar klappen onweer gebleven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, dat noodweer zorgt voor meer herrie dan vuurwerk met oudjaar, ik kan de tv niet meer horen
Oh die gaan we dit weekend terugkijken, we zaten bij tuinprogramma’s op de BBCquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt zo hefitg? Hier is het bij een paar klappen onweer gebleven.
Ben de film over George Michael aan het kijken. Bijzondere artiest was het.
Zeker, een geweldige zanger.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt zo hefitg? Hier is het bij een paar klappen onweer gebleven.
Ben de film over George Michael aan het kijken. Bijzondere artiest was het.
Speciaal opgezocht?quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker, een geweldige zanger.
Ik ben in het toiletgebouw geweest in Beverly Hills waar hij is gearresteerd wegens “onzedelijk gedrag”
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
6 jaar geleden alweer
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
6 jaar geleden alweer
Daar heb ik ook wel eens last van, zelfs zonder onweer maar dat blijkt dan gewoon rtl of sbs te zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Tv was echt niet meer te volgen
Ik draai morgen niet. Moet even mijn handbalteam aanmoedigen in de strijd tegen degradatie.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Als het pre-Melting-tijdstip voor morgen nog niet is gereserveerd, wil ik graag een uitzending doen. Er zijn een paar verdomd interessante nieuwe platen uit.
Succes daarmeequote:Op vrijdag 21 april 2023 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draai morgen niet. Moet even mijn handbalteam aanmoedigen in de strijd tegen degradatie.
Aan het eind van vorig seizoen zijn ze de halve selectie kwijtgeraakt aan stoppen (leeftijd icm topsport) en buitenland transfers. Dus na 5 vette jaren even een dip, maar ook dan moet je ze steunen.quote:
Joeforiaaaaaa!quote:Op zaterdag 22 april 2023 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik versta die mevrouw niet zo best.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 15:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dat nou, die UI met LeClerc?
Ik laat hem daarom even uitrazen...quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, de beste man is depressief en kampt met zelfmoordneigingen. Dat is niet misselijk.
Hij had al eerder een burn out las ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik laat hem daarom even uitrazen...
Raar idee hè? Het is nog steeds vreemd dat ze er gewoon niet meer is. Binnenkort de show maar eens uitzenden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik was vanmorgen in Haarlem en vandaag is het bloemencorso in de bollenstreek rond Haarlem.
Vorig jaar stonden we daar nog met just me, waar ze zo enorm stond te genieten van alles wat er voorbij kwam...
Ik draai pas op of nabij 4 juli, haar verjaardag, de radioshow die ik met haar heb gemaakt weer.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Raar idee hè? Het is nog steeds vreemd dat ze er gewoon niet meer is. Binnenkort de show maar eens uitzenden.
Op haar verjaardag is een mooi idee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai pas op of nabij 4 juli, haar verjaardag, de radioshow die ik met haar heb gemaakt weer.
Gelukkig heb ik dat toen opgenomen...
Euh, jawel...quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet niet of je bewust voor dit nummer koos?
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat Kurt Cobain ook met depressies te maken had.
Er zijn er veel met een steekje los of deels los.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En zou er niet van opkijken als Moby daar ook wel eens last van heeft. Maar desalniettemin steengoede muziek, van zowel Kurt, als Moby. Enkele uitzonderingen daargelaten.
Nee, Mad en ik zingen gewoon gezellig wat.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:25 schreef DJ11 het volgende:
Er is een uitzending gaande? Ik moet de mijne voor straks nog voorbereiden(ik probeer straks nog even in te schakelen)
Ik draai vaak wat voor de vuist weg en dan zet ik som de stream aan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:25 schreef DJ11 het volgende:
Er is een uitzending gaande? Ik moet de mijne voor straks nog voorbereiden(ik probeer straks nog even in te schakelen)
quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Mad en ik zingen gewoon gezellig wat.
Dat was dit:quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee wie of wat het vorige nummer was, maar lékker!
Dank je! Al ik dat opzoek komen er weer verse suggesties bij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was dit:
This Is Bug (Original Westbam Mix) - Fuck The Industry And Motherfuck Radio, Man!
Met mevrouw Nina Hagen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Adamski, of Adamsky, wat geenszins wil zeggen dat het om skiën in A'dam gaat of soms omdat het daar steeds zo'n mooie blauwe lucht zou zijn.
Oh verrek ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met mevrouw Nina Hagen.
En het is hier inderdaad baggerweer zonder sneeuw...
OK, het publiek heeft altijd gelijk...quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was een pracht van een overgang.
Hiervoor was een remix van 20Hz - Capricorn...quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee wat dit allemaal voor varianten zijn en wat je nu precies aan het mixen bent, maar het klinkt erg lekker.
De opname loopt niet nu...quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker dit allemaal voor in de auto ook.
Mijn zoon vroeg me wat voor een la-la-la-kreeft ik was aan het bekijken.quote:
Da's de kreeft van Lucky, die postte 'm eerder.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon vroeg me wat voor een la-la-la-kreeft ik was aan het bekijken.
Blue Monday (Thomas Penton Bootleg Mix) - New Orderquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
New Order kwam even binnen stampen.
Ik mag over een paar weken weer aantreden, op 6 mei, tijdens een verjaardagsfeest van ons dan 21 jaar wordende buurmeisje. Ben benieuwd of ik nog op hetzelfde denkniveau zit dan...quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je met deze tracks een feest niet op gang krijgt dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk doof of al overleden.
Wéér aantreden, dus deed je vaker. Wat draaide je zoal?quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag over een paar weken weer aantreden, op 6 mei, tijdens een verjaardagsfeest van ons dan 21 jaar wordende buurmeisje. Ben benieuwd of ik nog op hetzelfde denkniveau zit dan...
Afhankelijk wat men wil.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wéér aantreden, dus deed je vaker. Wat draaide je zoal?
Ik verontschuldig me ook altijd namens heel Amsterdam voor het oeuvre van Hazes.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
DJ MadMaster
Maakt al uw muzikale wensen waar!
Geen Hazes gejengel of zo
Smulpaap u.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:01 schreef MadMaster het volgende:
OK, hierna nog één en dan ga ik maar eens wat eten.
Vanmiddag zat ik vol na 2 broodjes Serano ham bij Jamon & JAmon én een patatje in Haarlem.
Nu heb ik wel weer trek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |