quote:

Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Komt SpaceX ook met een livestream?
[ twitter ]

Ja dusquote:

Ik zag het !! Spannend!!quote:

vraag me af in hoeverre ze allemaal echt benodigd zijn voor een succesvolle lancering..quote:

De efficiëntie gaat snel naar beneden als een raket langzamer accelereert. Op z'n frans hebben we het dan over gravity losses. Dus het uitvallen van motoren is altijd erg. De betrouwbaarheid van de Raptors zou zo maar het verschil kunnen maken tussen een Starship met een laadvermogen van 100 ton of van 150 ton.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me af in hoeverre ze allemaal echt benodigd zijn voor een succesvolle lancering..
m.a.w. in hoeverre er redundantie in het aantal raptors zit.

Goede vraag. SpaceX is weer aan het pushen met hun aankondigingen maar dat heeft vorige keer ook niet echt geholpen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
De vraag is nu: heeft SpaceX samengewerkt met de FAA en al die punten al opgelost of moeten ze opnieuw aan de bak?

Blijkt het toch aan henzelf te liggen 😂quote:Op maandag 11 september 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, er was zoveel gedoe over FAA

Maar ook al die tweets van mensen die het allemaal beter weten dan FAA en daar alle schuld neerleggenquote:Op maandag 11 september 2023 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blijkt het toch aan henzelf te liggen 😂

de 'da hep op feesboek gestaan' generatiequote:Op maandag 11 september 2023 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ook al die tweets van mensen die het allemaal beter weten dan FAA en daar alle schuld neerleggen

Zoiets jaquote:Op maandag 11 september 2023 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de 'da hep op feesboek gestaan' generatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |