SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
SK tegelwippen? En nu? Gras erinquote:Op donderdag 20 april 2023 12:18 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb net 300 stoeptegels lopen versjouwen in 25 graden en volle zon. 🥵
Maar ik klaag niet heur. Lekker mannelijk wel @:RamboDirk
Haha soort van. Gaan de tuin deels betegelen. Maar Spaanse afleverman had zoiets van, ik zet ze gewoon vòòr de poort op straat op twee pallets en succes ermeequote:
Meeste caravans hebben wel een kachel.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:21 schreef PzKpfw het volgende:
Ondertussen wemelt het van de caravans op de wegen. Heerlijk campingweertje wel.
Meer wat? Meer triestige shit? Als ik jou was, dan zou ik verhuizen naar Faeröer eilanden ofzo. Standaard grijs en nat. Wel mooi eiland, lijkt mijquote:
Strikt genomen is er nog geen El Nino. Het is nu nog neutraal. Het gaat wel die kant op.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Mijn moeder, die is al jaren overleden, zei altijd dat als er El Niño is dat er een koel nat voorjaar en koele zomer volgt voor Nederland.
En raad eens wat het geval is dit jaar.
Meer zon en warmte? Dan zou ik net als andere boomers hier verhuizen naar Benidorm ofzo.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Meer wat? Meer triestige shit? Als ik jou was, dan zou ik verhuizen naar Faeröer eilanden ofzo. Standaard grijs en nat. Wel mooi eiland, lijkt mij
Ow, want? Voor hier is het blijkbaar nogal moeilijk. Toch niet veel gevraagd. Tot nu toe is dit jaar betreft weer immers niet echt stabiel aangenaam. Maar jij bent zelf een boomer in Bulgarije. Vaak toch beter weer dan hierquote:Op donderdag 20 april 2023 22:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer zon en warmte? Dan zou ik net als andere boomers hier verhuizen naar Benidorm ofzo.
quote:Vanavond komen er in het hele land plaatselijk onweersbuien voor, het eerst in het noorden, later ook in het zuiden en midden van het land. Bij deze buien kunnen windstoten voorkomen van 60-70 km/u. Ook kan er plaatselijk in korte tijd veel neerslag vallen en is er een kleine kans op hagel.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
Is "in de maak". We zitten nu nog in een neutrale tussenfase. Na de zomer zou er een volledige El Nino moeten zijn. Waarschijnlijk een vrij sterkequote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef onlogisch het volgende:
Waar blijft El Niño dan?
Klote kou. Volgende week ergens 9 graden. We zitten bijna in mei
Al heeft dat toch weinig invloed op het weer in Europa?quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is "in de maak". We zitten nu nog in een neutrale tussenfase. Na de zomer zou er een volledige El Nino moeten zijn. Waarschijnlijk een vrij sterke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |