Je mag dan maar 7 schaatsers meenemen ipv 9.quote:Op zondag 12 november 2023 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Grote vraag, is dat het waard? Moeten we niet gewoon eens accepteren dat dat onderdeel minder prioriteit heeft
Maar ja, in NL moet je je met de huidige regels wel plaatsen voor een individuele afstand om mee te kunnen doen op de TPquote:Op zondag 12 november 2023 09:00 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zouden mensen als Bosker of Huizinga niet beseffen dat hun enige kans op een olympische medaille bij de TP ligt. En dat ze daar dan wel iets voor moeten doen?
nr's 9 en 10 worden aangewezen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, in NL moet je je met de huidige regels wel plaatsen voor een individuele afstand om mee te kunnen doen op de TP
Zijn er sowieso nog maximaal 9 per land.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
nr's 9 en 10 worden aangewezen?
Dit had ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Het blijft leuk om de ontwikkeling van Prosvirnova op de langebaan te volgen. Ze begon vorig seizoen zonder een enkel officieel PR.
Aan het eind van vorig seizoen had ze staan:
39.97
1:18.70
2:02.20
Na haar uitslagen van vandaag (in SLC) is het al:
39.07
1:16.12
1:58.03
Ben benieuwd wanneer we haar in de wereldbeker gaan zien. Ze rijdt nu onder Deense vlag dus het zou mogelijk moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1500mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MassastartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men blijft in Italië, zaterdag en zondag wordt er gereden in Baselga.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 08:02 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, dag twee nog vergeten en die had ik al grotendeels getypt alvorens het te vergetenDus voor de OCD nog maar gewoon even posten
500mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1500mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MassastartIk miste het verslag alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men blijft in Italië, zaterdag en zondag wordt er gereden in Baselga.
Ze rijden overigens in Collalbo dit weekend, van de ene Italiaanse buitenbaan naar de andere.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Oh ja, ze reden in Baselga inderdaad, ik haalde de fraaie Italiaanse buitenbanen even door elkaarquote:Op donderdag 30 november 2023 08:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik miste het verslag al
Ze rijden overigens in Collalbo dit weekend, van de ene Italiaanse buitenbaan naar de andere.
In juni reden we trouwens een paar keer door Collalbo, uiteraard even gestopt bij de ijsbaan - ik denk dat het dit weekeinde wel prettiger voelt dan de dikke 30 graden destijds - en even verteld over Wüst vs Sablikova en de definitieve doorbraak van Kramer enzo
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zondag tussen de -5 en -14quote:Op donderdag 30 november 2023 08:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, ze reden in Baselga inderdaad, ik haalde de fraaie Italiaanse buitenbanen even door elkaar
In juni reden we trouwens een paar keer door Collalbo, uiteraard even gestopt bij de ijsbaan - ik denk dat het dit weekeinde wel prettiger voelt dan de dikke 30 graden destijds - en even verteld over Wüst vs Sablikova en de definitieve doorbraak van Kramer enzo![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dat is nog eens schaatsweerquote:Op donderdag 30 november 2023 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zondag tussen de -5 en -14
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: