SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Condooms over in de verkeerde maat?
Zijn hele grote waterballonnen van te makenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 4: de Top 20 Roept!![]()
https://meetjepenis.nu/quote:
Hier kun je meten welke maat condoom je moet hebben.
En als je langer van de seks wil genieten, pak je een maatje te klein! Dan kom je minder makkelijk klaar.
Een goed passend condoom is belangrijk om te kunnen genieten van de seks, en om niet het gevoel te hebben dat je last hebt van het condoom tijdens de seks.
Kun je niet klaarkomen met condoom? Dan heb je zeer zeker de verkeerde maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja lolquote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Condooms over in de verkeerde maat?
Zijn hele grote waterballonnen van te maken![]()
![]()
Ow en als je klaagt dat het niet fijn voelt met condoom, heb je ook de verkeerde maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb geen meetlint.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://meetjepenis.nu/
Hier kun je meten welke maat condoom je moet hebben.
En als je langer van de seks wil genieten, pak je een maatje te klein! Dan kom je minder makkelijk klaar.
Een goed passend condoom is belangrijk om te kunnen genieten van de seks, en om niet het gevoel te hebben dat je last hebt van het condoom tijdens de seks.
Kun je niet klaarkomen met condoom? Dan heb je zeer zeker de verkeerde maat!![]()
Jij bent niet de hele wereldquote:Op woensdag 19 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Totaal niet relevant
Al 20 jaar samen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Verkoopt de supermarkt of HEMA gewoonquote:Hey there sunshine lift my heart
Of printenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok ik ga naar mamaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DiggieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DexamfetamineOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ooit nog hopevol mijn ringmaten opgemetenHey there sunshine lift my heart
Ow ik dacht dat we "gebruikt uitgang als ingang" woordspel aan het doen warenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook. Zelfs nog een duimstok.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen meetlint
Wel een rolmaat![]()
![]()
Dan pak je een blaadje,
Je rolt hem er omheen, je tekent af, en legt naast duimstok of rolmaat.
TadaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: