SPOILER: Top 502Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: In Memoriam: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS Regels2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar Maart2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://meetjepenis.nu/quote:
Ja lolquote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Condooms over in de verkeerde maat?
Zijn hele grote waterballonnen van te maken
Ik heb geen meetlint.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://meetjepenis.nu/
Hier kun je meten welke maat condoom je moet hebben.
En als je langer van de seks wil genieten, pak je een maatje te klein! Dan kom je minder makkelijk klaar.
Een goed passend condoom is belangrijk om te kunnen genieten van de seks, en om niet het gevoel te hebben dat je last hebt van het condoom tijdens de seks.
Kun je niet klaarkomen met condoom? Dan heb je zeer zeker de verkeerde maat!
Jij bent niet de hele wereldquote:Op woensdag 19 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Totaal niet relevant
Al 20 jaar samen
Ik ook. Zelfs nog een duimstok.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen meetlint
Wel een rolmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop