ahh ok. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 19 april 2023 07:20 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Met een abo kun je 'friends' en 'foes' (lees; vijanden) toevoegen. Je friends krijgen een postkleurtje, net als de TS en je eigen posts en de berichten van je foes worden onzichtbaar gemaakt. Denk ik, want ik heb nooit foes gehad
Ik heb er 3 in bijna 24 jaar tijd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
In 17½ jaar..... 2 van die notes waren overigens mod-op en mod-af.... verder zitten er nog een paar bij van sneue mods toen ik mod-af werd (op eigen verzoek)
Er zijn er zelfs een flink aantal waarvan de post niet eens aangepast is.... dus wel een note voor uitgedeeld maar kennelijk mocht het onveranderd blijven staan, zo erg was het tegen de policy
De uitkomst is dat alles blijft zoals het was, die nieuwe mogelijkheid komt er niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
Dat feedbacktopic is te lang om helemaal door te nemen. Wat is nu de uitkomst? Gaat er een mogelijkheid komen voor mods om postings van user x voor user y af te schermen?
Niet door onbevoegden. In de algemene voorwaarden staat al jaren:quote:En begrijp ik goed dat pm's van gebruikers werden gelezen door onbevoegden?
https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.htmlquote:Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem, lastigvallen van medeusers, klachten van andere gebruikers of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. In geen geval zijn deze systemen bedoeld als privéberichten!
De mods hadden die mogelijkheid sowieso al niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
Dat feedbacktopic is te lang om helemaal door te nemen. Wat is nu de uitkomst? Gaat er een mogelijkheid komen voor mods om postings van user x voor user y af te schermen?
Ik heb de gebreken van de moderatie al die tijd voor lief genomen, maar ik vind het gerommel dat heeft plaatsgevonden te ver gaan. En wat een onzalig nieuw plan is dit nu weer, terwijl er nog zoveel mogelijkheden zijn om de moderatie te verbeteren. (Ik zou eens in NWS beginnen.) En begrijp ik goed dat pm's van gebruikers werden gelezen door onbevoegden?
Nee, er is in het verleden een situatie geweest waarin PM's gelezen zijn, daar zijn ook permbans voor uitgedeeld, dat was volgens mij bij een paar users die ook developement voor FOK! deden en die naar ik meen een complete kopie elders wilden opzetten uit ongenoegen.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:46 schreef Aure het volgende:
Nee, volgens mij was dat meer een opmerking in de trant van "Als er nu al gerommeld wordt met foes op iemands lijst plaatsen zonder medeweten, wat houdt ze dan tegen om PM's te lezen".
Aha, dus in FB ongenoegen uiten en vragen stellen is gelijk aan rellen? Goed om te weten.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:46 schreef Viv het volgende:
[..]
De uitkomst is dat alles blijft zoals het was, die nieuwe mogelijkheid komt er niet.
[..]
Niet door onbevoegden. In de algemene voorwaarden staat al jaren:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.html
Voor zover ik weet is het één keer nodig gebleken (in 2008), toen een paar users een soort coupe wilden plegen (heel FOK! overhevelen naar een andere website).
Er zijn mensen die deze kwestie steeds maar weer blijven aanhalen om FOK! in een kwaad daglicht te stellen, zo ook in een rel-topic als gisteren.
Nee, dat zei ik niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Aha, dus in FB ongenoegen uiten en vragen stellen is gelijk aan rellen? Goed om te weten.
Houden zoquote:Op woensdag 19 april 2023 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik volg het allemaal niet echtPost hier en soms wel ergens anders en kijk eigenlijk alleen in WGR, F&F en K&W. En de kerstpakketten want die is
![]()
Maar verder...
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op woensdag 19 april 2023 09:16 schreef Donna het volgende:
Waar kan je je notes zien eigenlijk?
#ikvraagditvooreenvriend
Valt me mee voor dat ik ook nog wel regelmatig kritiek uit in FB.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:20 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ook
Stelletje rellers hier, wij houden dat een beetje in balans met ons nette gedrag.
Echt welquote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 09:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Valt me mee voor dat ik ook nog wel regelmatig kritiek uit in FB.
Klopt, het gaat om de manier waarop de kritiek geuit wordt.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar komen vrijwel nooit notes door.
Ik heb er 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |