Ja maar misschien in een iets andere (rustigere?) setting niet? Ik weet dat ook niet hoor, maar daar ben je natuurlijk HELEMAAL in de partymodusquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je de zaal bij EIC laat kiezen, zouden we elk jaar een Raffaella sturen waarschijnlijk
Dat jaar was er toch ook een internationale jury? Die dit nummer hoger rankeden???quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je de zaal bij EIC laat kiezen, zouden we elk jaar een Raffaella sturen waarschijnlijk
Die hadden sowieso alleen een adviserende functie, en volgens mij hadden ze Joan wel als favoriet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:31 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Dat jaar was er toch ook een internationale jury? Die dit nummer hoger rankeden???
Een NSF zou wel een lekker snabbeltjes circuit worden voor mensen in het BN-er circuit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:39 schreef Cirilico het volgende:
Ik verander graag mijn antwoord van "NSF onder voorwaarden" naar "geen NSF". Die voorwaarden gaan nooit ontmoet worden. Joling die nu al solliciteert naar een presentatieklus en alles.
Conclusie; de methode van interne selectie lijkt nog steeds het meeste resultaat op te leveren. We kunnen alleen wel concluderen dat de huidige commuissie al even aan metaal moeheid lijkt en dat er dit jaar misschien teveel incrowd is gewerkt. Tijd om de bezem erdoor te halen dus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Het probleem met fanfavorieten is dat je nooit zeker weet of het scoort. Zo’n gaystamper is leuk, maar bijvoorbeeld Keiino was een enorme klapper terwijl Hera Björk uiteindelijk 20e ofzo werd. Er is echt geen peil op te trekken vooraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |