Echt?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op groen ... in tegenstelling tot ..
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Ima ook, wilde zo graag een keybord en hoofdtelefoon..
Dit klinkt als een gedetineerde die 'leuk' met z'n vriendin belt maar ondertussen met zijn beste vriend in bed ligt te vozenquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:40 schreef Tascha071 het volgende:
Afgelopen dagen wel veel de streams gevolgd maar iets minder op de cos bijgelegen. Het valt mij enorm op dat Jeff weer helemaal gezellig is. Ik heb nu meer dan het vermoeden dat hij n belletje met Kim gehad heeft. Hebben jullie dit ook?!
mss teruggefloten door k5quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Echt?
Vooraf kondigde hij oorlog aan.... Wat een pussy!
Klootvioolquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:50 schreef pingu66 het volgende:
Bern speelt al heel zijn leven de tweede viool
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Nou ja, ze hebben bewust de viool van Bern als laatste gedaan om te laten zien dat hij voor alles behalve zichzelf op rood zou gaan staan. In die zin is zijn opzet wel geslaagd. Alleen inderdaad met minder bombarie als beloofdquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Echt?
Vooraf kondigde hij oorlog aan.... Wat een pussy!
Bern is ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 18 april 2023 14:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben bewust de viool van Bern als laatste gedaan om te laten zien dat hij voor alles behalve zichzelf op rood zou gaan staan. In die zin is zijn opzet wel geslaagd. Alleen inderdaad met minder bombarie als beloofd
Het wordt er vanaf volgende maanden niet beter op met de managers die mogelijk nog komen denk ik...quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk hoe Wendy de stemmingen erdoor jaste, ala Jeffrey in zijn maand als manager..... niet lullen maar poetsen en doorrrrrrrrrr
Maar wel een bandquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt er vanaf volgende maanden niet beter op met de managers die mogelijk nog komen denk ik...
Best kans op, ze hadden ook een tosti ijzer besteld dat heel klein bleek te zijnquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:01 schreef Silves het volgende:
De instrumenten zijn wel erg goedkoop..zijn dit kinderspullen?
Net ff gekeken en z’n viool kost 199¤ bij bol maar dat ding zal wel snel stuk zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:01 schreef Silves het volgende:
De instrumenten zijn wel erg goedkoop..zijn dit kinderspullen?
Ik vind het mooi.Vooral de triangel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:04 schreef engine het volgende:
Imi gaat dat keyboard misschien nog wel gebruiken maar de rest is gewoon weg gegooid geld. Als hun daar blij van worden
quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:04 schreef xsaskiax het volgende:
Oh neeeeee Zoë krijgt van Jeffrey een didgeridoo!!! (ik heb toch 3 meier zegt hij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |