ga het eens vragenquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:46 schreef tonja het volgende:
Heeft Bern weleens eerder een viool vastgehouden?
Voor 250¤ ???? Dan is het een speelgoed vioolquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een electrische dus kan op de boxen en dan met koptelefoon
Zelfs als dat al zo zou zijn dan weet je niet wat waarheid isquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die heeft wel wat gehoord denk ik.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Niets aan de hand al die sirene geluiden komen van stream 2
Dat zal JW dan wel zijnquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:47 schreef Judiwi het volgende:
Bij de stelling van Bern over de viool, stond er 1 persoon op rood. Wie was dat, niet te zien op filmpje.
Nee, ik mis nooit iemand als die een RLS verlaten heeft. Weg is wegquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:42 schreef tonja het volgende:
Missen jullie de jaloerse passieve agressie van Esther ook zo?
Vind dit een slecht script van de Febo.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff wint, Bern wint
(Bijna) Iedereen blij!
Niet uitlenenquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:46 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat er bij Bep werd gezegd dat ze het geld niet mocht uitlenen of mocht ruilen
Ik vermoed JW, die zou bij alles op rood gaat staan behalve bij het zwembad en een goedkoop evenementquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:47 schreef Judiwi het volgende:
Bij de stelling van Bern over de viool, stond er 1 persoon op rood. Wie was dat, niet te zien op filmpje.
Op groen ... in tegenstelling tot ..quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:48 schreef Harry het volgende:
Hoe heeft Jeffrey gestemd bij de viool van Bern??
Of was het weer de grootbek die uiteindelijk niets klaarspeelt.
Ima ook, wilde zo graag een keybord en hoofdtelefoon..quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff wint, Bern wint
(Bijna) Iedereen blij!
Jeff stond op groenquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:48 schreef Harry het volgende:
Hoe heeft Jeffrey gestemd bij de viool van Bern??
Of was het weer de grootbek die uiteindelijk niets klaarspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |