ik vrees van wel ja.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:01 schreef Silves het volgende:
De instrumenten zijn wel erg goedkoop..zijn dit kinderspullen?
Ze weet toch wel dat het een muziekinstrument is, en niet mee moet onder de douche?quote:
Het is geen blokfluit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze weet toch wel dat het een muziekinstrument is, en niet mee moet onder de douche?![]()
Kreeg alleen mee gelijk naar de stelling dat Sas weer eens boos bij Bern wegliep. Ik heb niet mee gekregen waarom.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:13 schreef Silves het volgende:
Bern zei voor de stellingen tegen Sas" dan ga ik me douchen en dan een broodje pindakaas met hagelslag en dan 3 dagen huilen in een hoekje" waar is Bern? dacht dat dit een grapje was, zou hij echt weer in bed liggen om de ellende weg te slapen..
zit mss bij jw en erikquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg alleen mee gelijk naar de stelling dat Sas weer eens boos bij Bern wegliep. Ik heb niet mee gekregen waarom.
Wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg alleen mee gelijk naar de stelling dat Sas weer eens boos bij Bern wegliep. Ik heb niet mee gekregen waarom.
Je zou bijna denken dat Jeffrey zit te wachten tot Bern iets zegt of een teken van leven laat zien......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |