abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2023 @ 11:34:23 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208810783
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 18 april 2023 @ 11:35:27 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208810797
Jammer dat de helikopter niet is neergeschoten. Gemiste kans.

quote:
Russische staatsmedia: Poetin bezoekt militairen in regio Cherson
Poetin heeft opnieuw een bezoek gebracht aan Oekrane, melden Russische staatsmedia. Ter ere van orthodox Pasen zou hij bij Russische militairen in de bezette regio Cherson zijn geweest.

Poetin was er om de strijdkrachten een hart onder de riem te steken, schrijft Ria Novosti. Hij zou de militairen gevraagd hebben hoe ze de oorlog ervaren. "Het is belangrijk voor mij om jullie mening te horen over hoe de situatie zich ontwikkelt." In het artikel wordt niet beschreven wat de militairen geantwoord hebben.

De gelijknamige stad Cherson werd vlak na de invasie bezet, maar Oekrane wist de plaats in november te bevrijden.

Na het bezoek in Cherson zou Poetin per helikopter naar het hoofdkwartier van de Russische Nationale Garde in regio Loehansk zijn gevlogen. Daar sprak hij volgens Russische media met bevelhebbers. De vrijgegeven beelden zijn nog niet gecontroleerd op echtheid.

Het is niet de eerste keer dat het Russische staatshoofd de illegaal geannexeerde gebieden in Oekrane zou hebben bezocht. Volgens staatsmedia was Poetin vorige maand eerst op de Krim en reisde hij vervolgens door naar Marioepol. Deze zwaarbevochte havenstad werd grotendeels verwoest door Russische beschietingen.

VIDEO BIJ BRON

https://nos.nl/liveblog/2(...)unitie-voor-oekraine
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208810820
quote:
81s.gif Op dinsdag 18 april 2023 11:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]

Alsof daar de echte Poetin in heeft gezeten, die komt in werkelijkheid bij niemand in de buurt, en deze loopt volop handen te schudden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 18 april 2023 @ 11:39:59 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_208810846
quote:
81s.gif Op dinsdag 18 april 2023 11:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]

Putins laatste kans voor een bezoek aan de verkrachte gebieden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 18 april 2023 @ 11:49:09 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208810937
twitter

twitter
pi_208811121
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 11:39 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Sisi op zijn vingers getikt door het Pentagon.
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:16:36 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208811239
Lijkt dus idd te kloppen dat Lavrov zegt! dat hij er een eind aan wil breien. Wat het werkelijk gaat worden moet je dan natuurlijk nog maar afwachten ;)

quote:
Lavrov: 'Rusland wil het conflict in Oekrane zo snel mogelijk beindigen'

Volgens de Russische minister van Buitenlandse Zaken, Sergey Lavrov, is Rusland "genteresseerd" in het beindigen van het conflict in Oekrane en wel 'zo snel mogelijk'. Dat meldt CNN.
Lavrov zou dat gezegd hebben tijdens een persconferentie met de Braziliaanse minister van Buitenlandse Zaken Mauro Vieira in Brasilia.

Lavrov bedankte ook zijn Braziliaanse collega's voor het begrip van de situatie in Oekrane, en zei dat Rusland dankbaar is voor Brazili's "wens om bij te dragen" aan het zoeken naar mogelijke oplossingen.
De Russische minister van Buitenlandse Zaken zal naar verwachting maandag ook nog de Braziliaanse president Luiz Inacio Lula da Silva ontmoeten, volgens het online gepubliceerde schema van het Braziliaanse ministerie van Buitenlandse Zaken.

Oekrane heeft herhaaldelijk gezegd dat vrede in het conflict alleen kan worden bereikt als Rusland de grenzen van het land herstelt en Kiev de Krim terug kan nemen.

“Echte vrede betekent het herstellen van de internationaal erkende grenzen van Oekrane. Echte vrede betekent een veilig thuisland voor de beoogde mensen op de Oekraense Krim', zei de Oekraense minister van Buitenlandse Zaken Dmytro Kuleba vorige week in een toespraak op de Black Sea Security Conference in Boekarest.

https://www.telegraaf.nl/(...)-cherson-en-loehansk
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_208811261
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:16 schreef Tengano het volgende:
Lijkt dus idd te kloppen dat Lavrov zegt! dat hij er een eind aan wil breien. Wat het werkelijk gaat worden moet je dan natuurlijk nog maar afwachten ;)
[..]

twitter

Misschien angst voor het Oekranse tegenoffensief?
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:20:39 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208811289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:18 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Misschien angst voor het Oekranse tegenoffensief?
They are shakin' in their boots :X

Die weten gewoon dat ze straks helemaal omver gelopen worden en dan hebben ze een gruwelijke partij gezichtsverlies. Nu hebben ze met het ingenomen gebied nog aanzien en wisselgeld om te onderhandelen; over een maand of 2 a 3 denk ik niet meer.

Die kiezen gewoon eieren voor hun geld, maar in werkelijkheid hebben ze helemaal niks te kiezen; of ze gaan vrijwillig weg of ze worden er binnenkort uitgetrapt :)

En Lula probeert ook nog even een graantje mee te pikken, en van de situatie gebruik te maken door zich even te profileren als de nieuwe messias op het wereldtoneel. omg...
pi_208811335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
They are shakin' in their boots :X

Die weten gewoon dat ze straks helemaal omver gelopen worden en dan hebben ze een gruwelijke partij gezichtsverleis. Nu hebben ze met het ingenomen gebied nog aanzien en wisselgeld om te onderhandelen; over een maand of 2 a 3 denk ik niet meer.

Die kiezen gewoon eieren voor hun geld, maar in werkelijkheid hebben ze helemaal niks te kiezen; of ze gaan vrijwillig weg of ze worden er binnenkort uitgetrapt.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik moet het nog zien of dat offensief zoveel gaat opleveren. Het is sowieso geen verrassing meer als jan en alleman het lopen aan te kondigen op de socials, zodat de Russen zich compleet kunnen ingraven op de plekken waar ze een offensief verwachten.
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:26:49 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208811384
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:23 schreef Hathor het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik moet het nog zien of dat offensief zoveel gaat opleveren. Het is sowieso geen verrassing meer als jan en alleman het lopen aan te kondigen op de socials, zodat de Russen zich compleet kunnen ingraven op de plekken waar ze een offensief verwachten.
Als je kijkt naar het gedrag van Rusland dan kun je eigenlijk goed zien dat ze voorsorteren op een verlies in een komend offensief.

Terwijl als ze zouden weten dat ze door zouden kunnen stoten en nog meer gebied konden innemen, dan zouden ze reageren zoals een paar weken terug: "Dit conflict is alleen op te lossen middels militair ingrijpen." :7

Zo reageerden ze nog toen Macron met het idee kwam om toch maar even over een toekomstige vrede te onderhandelen.
pi_208811408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als je kijkt naar het gedrag van Rusland dan kun je eigenlijk goed zien dat ze voorsorteren op een verlies in een komend offensief.

Terwijl als ze zouden weten dat ze door zouden kunnen stoten en nog meer gebied konden innemen, dan zouden ze reageren zoals een paar weken terug: "Dit conflict is alleen op te lossen middels militair ingrijpen." :7
Nee joh, dat is 4D chess dat Rusland speelt :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:28:37 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208811418
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:27 schreef Aether het volgende:
Nee joh, dat is 4D chess dat Rusland speelt :P
Either way they gonna loose :7
pi_208811440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 11:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Alsof daar de echte Poetin in heeft gezeten, die komt in werkelijkheid bij niemand in de buurt, en deze loopt volop handen te schudden.
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208811588
quote:

[..]
Alsof dit nog een verrassing was na het eerste offensief van Oekrane afgelopen jaar.
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:43:32 #17
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208811596
Als Rusland nu zou onderhandelen, zullen ze mogelijk ook nog proberen om onder de herstelbetalingen uit te komen, wat bij een verlies van de oorlog/speciale operatie veel lastiger wordt.

Volgens mij geloven ze er niet meer in. En zelfs die Progizhin heeft het spits al (op verzoek???) eigenlijk afgebeten door zaterdag te roepen dat het nu wel een beetje opzit.

Rusland wil gewoon nu graag, zo spoedig mogelijk, om de tafel nu ze nog iets 'weg te geven' hebben. Dit en dit moment is de meest gunstige positie voor Rusland om nog 'met iets' te onderhandelen.

Maar ondertussen gaat Oekraine wel recht op haar doel af >:) :D
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:44:57 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208811601
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 april 2023 @ 12:46:12 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208811609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:16 schreef Tengano het volgende:
[..]

Natuurlijk wil Rusland dat. Die willen liever voor dan na het Oekraense offensief vrede sluiten. Gaat alleen niet gebeuren. Dat offensief wordt alleen gestopt als Rusland zijn troepen zelf terugtrekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208811620
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:43 schreef Tengano het volgende:
Als Rusland nu zou onderhandelen, zullen ze mogelijk ook nog proberen om onder de herstelbetalingen uit te komen, wat bij een verlies van de oorlog/speciale operatie veel lastiger wordt.

Volgens mij geloven ze er niet meer in. En zelfs die Progizhin heeft het spits al (op verzoek???) eigenlijk afgebeten door zaterdag te roepen dat het nu wel een beetje opzit.

Rusland wil gewoon nu graag, zo spoedig mogelijk, om de tafel nu ze nog iets 'weg te geven' hebben. Dit en dit moment is de meest gunstige positie voor Rusland om nog 'met iets' te onderhandelen.

Maar ondertussen gaat Oekraine wel recht op haar doel af >:) :D
Ik zie alleen niet in wat Rusland momenteel nog in hun ogen weg te geven heeft.
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:47:20 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_208811622
quote:

[..]
Zo diep ingraven dat ze niet terug kunnen schieten gaat weinig opleveren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:52:11 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208811663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:46 schreef Simmertje het volgende:
Dat Oekraine de kleur van het hek mag bepalen bijvoorbeeld.

En met al hun empathische kwaliteiten zetten ze zelfs die Oekrainse kinderen nog in die ze naar het achterland van Rusland hebben gedeporteerd.

Maar wat ik vooral verwacht is dat ze aanbieden dat ze Oekraine nooit meer zullen aanvallen en dat ze eisen dat Oekraine geen lid van de NAVO wordt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tengano op 18-04-2023 13:03:44 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 april 2023 @ 13:15:56 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208811879
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:52 schreef Tengano het volgende:

Maar wat ik vooral verwacht is dat ze aanbieden dat ze Oekraine nooit meer zullen aanvallen en dat ze eisen dat Oekraine geen lid van de NAVO wordt.

Dikke doei voor ze. Daar tuint niemand nog in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208811991
Harstikke leuk die bangmakerij over russen die zich ingraven, maar dat ingraven heeft weinig zin als je de hele frontlinie van 1000km moet versterken/verdedigen, plus rusland zelf, plus ingraven tegen zeelandingen. En je moet alles wel bemannen met soldaten en materieel, EN reserves hebben want anders is iedere doorbraak bij voorbaat geslaagd.

Denk maar eens aan de Magniot linie, de NL Waterlinie, Operatie Overlord, de Irakese verdegingslinie, 6 daagse oorlog (oversteek van Suez kanaal), etc.
pi_208812151
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:46 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Er is wel eens geroepen dat Rusland uiteindelijk bereid zou zijn om Cherson en Zaporizhia terug te geven in ruil voor erkenning van de Krim en de Donbass als Russisch grondgebied.

Maar dat is voor Oekrane natuurlijk onacceptabel en volgens mij geloofde Poetin toen nog heilig in de overwinning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')