Wat staat er te gebeuren over een aantal jaar?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gevaarlijker is om blind achter oplichters als Van Ranst en co aan te lopen. Je bent aan het juichen om je eigen ondergang en hebt niet eens door. Of misschien voer je gewoon je werk uit...
Het klimaatsprookje is ook weer zoiets, het dient allemaal dezelfde agenda.
Over een aantal jaar piep je wel anders maar dan is het waarschijnlijk al te laat.
En? Ze lagen er niet door remdisvir en zuurstof.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:08 schreef Buuvie het volgende:
[..]
Die werden behandeld met Remdisvir en (teveel) zuurstof. Dit is echt toxic geweest, helaas. Ik ken verplegend personeel dat ontslagen is omdat ze patiënten niet meer vol wilden gooien met Remdisvir.
Het complete genoom van het virus was al in januari 2020 bekend, hoeveel geisoleerder wil je het hebben?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:03 schreef Buuvie het volgende:
Het virus was nog niet (en nog steeds niet) geïsoleerd.
Als je dan toch op blind moet varen (als je weinig kennis hebt en niet de middelen om zelf te oordelen wat goed of slecht is), zou je dan achter de meerderheid van de experts aanlopen, of die een of twee experts die iets anders verkondigen, wat jou misschien ook iets beter uitkomt?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gevaarlijker is om blind achter oplichters als Van Ranst en co aan te lopen. Je bent aan het juichen om je eigen ondergang en hebt niet eens door. Of misschien voer je gewoon je werk uit...
Het klimaatsprookje is ook weer zoiets, het dient allemaal dezelfde agenda.
Over een aantal jaar piep je wel anders maar dan is het waarschijnlijk al te laat.
Zoals het er nu uitziet gaan we komende veel jaren flink wat droogtes krijgen (Amazone, Afrika, Australie, Indonesie), flink wat bosbranden, mogelijk hongersnood door droogte in Afrika, en een toename orkanen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat staat er te gebeuren over een aantal jaar?
Dat weet niemand..althans, wij niet, die anderen wel.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat staat er te gebeuren over een aantal jaar?
Niemand weet wat er volgens jaar op de hoek van dorpstraat en de brink in Lutjebroek zal gebeuren, maar met een beetje nadenken, de politiek in de gaten houden, het klimaat in de gaten houden, kun je wel vantevoren inspelen op bijv de prijzen van grondstoffen en de vraag naar bepaalde diensten en producten. Als je vermogend bent, kun je dus je vermogen zo inzetten dat je daar bovengemiddeld van profiteert. Daar heb je helemaal geen geheime ordes voor nodig. Je hebt er zelfs geen schapen voor nodig die volgen, dat gebeurt gewoon. Hele grote partijen, als Apple enzo, kunnen de vraag wel wat sturen, maar die hebben geen invloed op het aanbod graan en mais, en ook niet op de vraag ernaar bijv.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:11 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat weet niemand..althans, wij niet, die anderen wel.
Kan alleen maar gissen..
Jij wacht ws af wat ze je wijsmaken/bevelen en volgt braaf.
Schat ik zo in
Hier gaat het al mis..maar, wat jij wiltquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Niemand weet wat er volgens jaar op de hoek van dorpstraat en de brink in Lutjebroek zal gebeuren, maar met een beetje nadenken, de politiek in de gaten houden, het klimaat in de gaten houden,
Nu nog wel, profiteer ervan zolang men/het nog kanquote:kun je wel vantevoren inspelen op bijv de prijzen van grondstoffen en de vraag naar bepaalde diensten en producten. Als je vermogend bent, kun je dus je vermogen zo inzetten dat je daar bovengemiddeld van profiteert.
welnee, het gaat vanzelf allemaal.quote:Daar heb je helemaal geen geheime ordes voor nodig.
Ap.ple en al die anderen reuzen doen ook maar wat ze bevolen wordt. Of denk je dat zij dat zelf beslissen/bepalen? klopt, tot een bepaalde hoogte..en daarna wordt je gecontroleerd/opgedragen wat te doenquote:Je hebt er zelfs geen schapen voor nodig die volgen, dat gebeurt gewoon. Hele grote partijen, als Apple enzo, kunnen de vraag wel wat sturen, maar die hebben geen invloed op het aanbod graan en mais, en ook niet op de vraag ernaar bijv.
Maar wie controleert dan, en geeft opdrachten aan degenen die de opdrachten geven aan de grootste bedrijven ter wereldquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:59 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Hier gaat het al mis..maar, wat jij wilt
[..]
Nu nog wel, profiteer ervan zolang men/het nog kan
[..]
welnee, het gaat vanzelf allemaal.
[..]
Ap.ple en al die anderen reuzen doen ook maar wat ze opgedragen wordt. Of denk je dat zij dat zelf beslissen/bepalen? klopt, tot een bepaalde hoogte..en daarna wordt je gecontroleerd/opgedragen wat te doen
Juist het tegenovergestelde. Jij/jullie doen dat namelijk...als je doordenktquote:Op woensdag 26 april 2023 00:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wie controleert dan, en geeft opdrachten aan degenen die de opdrachten geven aan de grootste bedrijven ter wereld![]()
Waarom denk je dat er iemand, of een paar mensen zijn die alle touwtjes in handen moeten hebben? Ben je zo op zoek naar iemand die jouw leven bepaalt?
Op dinsdag 25 april 2023 21:14 schreef Wantie het volgende:Insgelijksquote:Dankjewel.
Dat kon men niet weten, want er werd nog niet getest toch? Griep komt in meerdere vormen. We moesten er eerst maar van uit gaan dat het Covid was, want dat was het meest waarschijnlijke. Dit maakt het ook eigenlijk al een complot. En veel mensen hadden er enorme angst bij; angst en stress zijn de grootste ziekmakers.quote:Ingezet, omdat de ziekenhuizen vol stroomden.
Met patiënten die geen griep hadden.
Niet die van onszelf, wel die bedoeld waren voor o.a. verplegend personeel in ons land. Drie/vier dagen na het officieel maken van een pandemie door het WHO, zijn de 'onze' naar China gestuurd. Dit waren N95, FFP2 en/of FFP3 mondkapjes. Die toen in Nederland voor het gewone gepeupel verboden waren, weet je nog? We mochten alleen niet-medische mondkapjes kopen en dragen (let op, ik was destijds een van de eerste mondkapjes activisten, dus ik nam het serieus. Vooral om een ander niet te besmetten). Daar ben ik van teruggekomen toen ik opgezocht en getest had of die dingen wel hielpen. Niet dus, alles ging er dwars doorheen.quote:Niet onze mondkapjes.
HCQ, Ivermectine. Een virus is de kleinste vorm van een parasiet. Anti-parasitaire middelen werden verboden. Ongekend.quote:Wat voor paardenmiddelen hebben de Nobelprijs gewonnen?
Nee, helaas niet. Niet fysiek. En het is geen zoönose (dus niet van een vleermuis en/of schubdier). De genetische code in vaxines zou identiek moeten zijn, maar klopt niet.quote:Volgens mij wel.
Helpt de griepprik dan zo goed? (Zembla heeft daar een docu over).quote:Wat vrij gebruikelijk is bij een virusinfectie.
Dat zou je denken ja. Dit 'vaccin' is dan ook geen vaccin. In GOD we trust. Gold, Oil, Drugs.quote:Maar dan is een vaccin het laatste dat je wilt
Ja inderdaad gelanceerd, dus in gebruik genomen. Maar op 26 februari geregistreerd op Rijksoverheid. De eerste app werd in september 2019 al ontwikkeld. (In oktober is Event 201 van start gegaan. Ongeveer tegelijk met de World Military Games, in Wuhan. Ik benoem het gewoon even, komt later wel van pas).quote:Nee, september pas.
13 maart, maar toen was het in Australië al 14 maart. Dus goed onthouden :-)quote:Jazeker, 27 februari was inderdaad de eerste officiële melding van covid in Nederland.
Eerste lockdown was volgens mij 14 maart.
Die opdrachten komen vanuit de overheid, CIA en militaire macht. Pfizer heeft bijvoorbeeld de opdracht gekregen om te produceren en die heeft Pfizer gewoon uitgevoerd, aldus Pfizer. "U vraagt, wij draaien".quote:Op woensdag 26 april 2023 00:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wie controleert dan, en geeft opdrachten aan degenen die de opdrachten geven aan de grootste bedrijven ter wereld![]()
Waarom denk je dat er iemand, of een paar mensen zijn die alle touwtjes in handen moeten hebben? Ben je zo op zoek naar iemand die jouw leven bepaalt?
Maar Pfizer heeft geen Covid vaccin ontwikkeld, dat heeft het Duitse BioNTech gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:55 schreef Buuvie het volgende:
[..]
Die opdrachten komen vanuit de overheid, CIA en militaire macht. Pfizer heeft bijvoorbeeld de opdracht gekregen om te produceren en die heeft Pfizer gewoon uitgevoerd, aldus Pfizer. "U vraagt, wij draaien".
waarvan aktequote:Op woensdag 26 april 2023 09:45 schreef Buuvie het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 25 april 2023 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
InsgelijksWe komen hier niet om ons gelijk te halen, maar info te delen.
[..]
Maar niet in deze vorm.quote:Dat kon men niet weten, want er werd nog niet getest toch? Griep komt in meerdere vormen.
Nee, en complot is een kwaadaardige samenzwering.quote:We moesten er eerst maar van uit gaan dat het Covid was, want dat was het meest waarschijnlijke. Dit maakt het ook eigenlijk al een complot.
Klopt, en de kans is ook aanwezig dat Covid al veel eerder in Nederland was.quote:En veel mensen hadden er enorme angst bij; angst en stress zijn de grootste ziekmakers.
Het aantal longontstekingen bij of na griep in 2018 en 2019 viel me ook al op.
Overledenen ken ik niet, wel mensen die in het ziekenhuis zijn beland en/of maandenlang restverschijnselen hebben overgehouden aan Covid.quote:Ik ken werkelijk niemand die Covid heeft gehad en daardoor thuis is overleden. In ziekenhuizen des te meer.
[..]
Nee ook niet.quote:Niet die van onszelf, wel die bedoeld waren voor o.a. verplegend personeel in ons land. Drie/vier dagen na het officieel maken van een pandemie door het WHO, zijn de 'onze' naar China gestuurd. Dit waren N95, FFP2 en/of FFP3 mondkapjes.
Klopt, maar dan zit je met wetgeving, de overheid kan niet zomaar beslag leggen op particulier bezit.quote:Die toen in Nederland voor het gewone gepeupel verboden waren, weet je nog? We mochten alleen niet-medische mondkapjes kopen en dragen (let op, ik was destijds een van de eerste mondkapjes activisten, dus ik nam het serieus. Vooral om een ander niet te besmetten). Daar ben ik van teruggekomen toen ik opgezocht en getest had of die dingen wel hielpen. Niet dus, alles ging er dwars doorheen.
[..]
Een virus is geen parasiet.quote:HCQ, Ivermectine. Een virus is de kleinste vorm van een parasiet. Anti-parasitaire middelen werden verboden. Ongekend.
[..]
Het is een zoönose, maar dat is verder niet relevant.quote:Nee, helaas niet. Niet fysiek. En het is geen zoönose (dus niet van een vleermuis en/of schubdier). De genetische code in vaxines zou identiek moeten zijn, maar klopt niet.
De meeste vaccins tegenwoordig zijn niet gebaseerd op dood virus.quote:[..]
Helpt de griepprik dan zo goed? (Zembla heeft daar een docu over).
En ja, afgezwakte of dode virussen werden gebruikt als vaccin. Dat is heel wat anders dan binnen no-time een nieuwe technologie in mensen te spuiten, massaal.
Soas zijn vaak bacterieel.quote:Voor keelontsteking of verkoudheid bestaat ook geen vaccin. Ook niet voor de meeste SOA's.
Dus ik zie het niet als gebruikelijk.
[..]
Maar dan bedoel jij een heel andere app.quote:Dat zou je denken ja. Dit 'vaccin' is dan ook geen vaccin. In GOD we trust. Gold, Oil, Drugs.
In 1991 stond al op de cover van TIME magazine dat genetic engineering de toekomst zou zijn.
"Loopt nie goed af" zou Peter Gillis zeggen.
[..]
Ja inderdaad gelanceerd, dus in gebruik genomen. Maar op 26 februari geregistreerd op Rijksoverheid. De eerste app werd in september 2019 al ontwikkeld. (In oktober is Event 201 van start gegaan. Ongeveer tegelijk met de World Military Games, in Wuhan. Ik benoem het gewoon even, komt later wel van pas).
[..]
Nee, zondag 14 maart.quote:13 maart, maar toen was het in Australië al 14 maart. Dus goed onthouden :-)
De PCR test voorspelde alleen wel heel goed het aantal opnames wat er aan ging komen. Wereldwijd, paste ook mooi in de rioolwaardens die we later er bij kregen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:52 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De 'pandemie' was PCR test gestuurd. Dat waren de "positieve testen". LOL
Het lef in de media om politiek gestuurd het te hebben over 'besmettingen' was ...eeh .. bijzonder
Dan waren spontaan of magisch de ziekenhuizen leeg gebleven?quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Als de PCR test er niet was geweest, dan was er ook geen pandemie in de cijfers.
We moest allemaal aan die spuit. Dat was het doel.
Maar als je dan nog iets verder doordenkt....quote:Op woensdag 26 april 2023 00:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Jij/jullie doen dat namelijk...als je doordenkt
De PCR test is ook de gouden standaard hiervoor. Maar of die al in 2019 geschikt was durf ik niet te zeggen. Volgens mij was dit pas in Jan 2020 gereed.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:23 schreef Buuvie het volgende:
De PCR was in 2019 al "geschikt verklaard" voor het testen op Covid-19.
Remdisvir was ook een approved behandeling, wil niet zeggen dat Remdisvir een idaal en perfect medicijn is. Het was wel een medicatie die enig nut liet zien.quote:De mensen die zijn omgedraaid in het ziekenhuis, zijn volgespoten met Remdisvir en aan het zuurstof gelegd. Deze behandeling is nog steeds aanbevolen op de site van de Rijksoverheid, terwijl al lang bewezen is dat deze behandeling zeer schadelijk en zelfs dodelijk is. Het is echt een schande.
Klopt, de maatregelen aka lockdown in de eerste golf zorgte er voor dat de bedden inderdaad niet noodzakelijk waren.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Sorry hoor.
De leegstaande Nood IC’s in Ahoy en in Mecc kostten: 4,5 miljoen. 276 extra bedden Maastricht niet nodig.
Leuk, maar zonder personeel heb je daar ook weinig aan.quote:53 ziekenhuizen gesloten,
Was dit niet door een andere telling / icm diploma's?quote:Wegbezuinigd 77.000 medewerkers
We hadden geen bedden probleem.quote:21.940 bedden
Toch konden we van 1050 bedden naar bijna 2000 bedden opschalen in de eerst golf.quote:281 IC-bedden
Uitzoeken en begrijpen wat de impact is, zijn 2 verschillende dingen....quote:verzorgingstehuizen gesloten.
Is het nu zo moeilijk om dingen eens zelf uit te zoeken? Echt gast
Griep is een heel ander virus met veel andere klachten. En op de griep wordt ook gewoon getest en gemonitoord.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:03 schreef Buuvie het volgende:
Dus voordat er überhaupt getest werd en het volop griepseizoen was (en dáárop nooit getest is)
Bij griep was nog nooit de zorg zo snel vastgelopen, waarbij het einde nog niet inzicht is/was.quote:werd er al een lockdown ingezet
Dus, moeten we een land laten vallen? Achteraf was dit zeker niet slim. Maar achteraf....quote:onze mondkapjes naar China gestuurd per Boeing en n.a.v. half (dus niet) afgeronde onderzoeken
Er is nooit vanaf het begin overtuigend bewijs geweest dat of HCQ IVM werkte. Bewijs was altijd heel mager geweest en tot opheden is er nog steeds geen bewijs dat het echt werkt.quote:letterlijk paardenmiddelen verboden
Dus?quote:die ooit een Nobel prijs hebben gewonnen.
Onzin. Maar al zou dit wel zo zijn, ziekenhuizen lagen vol, met "iets".quote:Het virus was nog niet (en nog steeds niet) geïsoleerd.
Dat is meestal met virussen.quote:En de enige uitweg was een vaxine.
Hint, een dode klant komt niet meer terug.quote:Een medicijnproducent heeft niets aan gezonde mensen, ik hoop dat je dat begrijpt.
Je bedoelt dat een overheid vooruit denkt bij een mogelijke pandemie. De app is/was een oplossing, maar is ook niet de volgende dag ontwikkeld, getest en gereed. Je moet dus vooruit denken.quote:Ook wil ik je er graag op duiden dat de Corona app 1 dag vóórdat de eerste patiënt in Nederland aangekondigd werd - op 27 februari 2020, gelanceerd. Herinner jij je nog data waarop gebeurtenissen plaatsvonden? Zelfs wanneer de lockdown werd ingesteld?
Nou, de corona app is afgeleid van een andere app die al in ontwikkeling was.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:12 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Griep is een heel ander virus met veel andere klachten. En op de griep wordt ook gewoon getest en gemonitoord.
[..]
Bij griep was nog nooit de zorg zo snel vastgelopen, waarbij het einde nog niet inzicht is/was.
[..]
Dus, moeten we een land laten vallen? Achteraf was dit zeker niet slim. Maar achteraf....
[..]
Er is nooit vanaf het begin overtuigend bewijs geweest dat of HCQ IVM werkte. Bewijs was altijd heel mager geweest en tot opheden is er nog steeds geen bewijs dat het echt werkt.
[..]
Dus?
[..]
Onzin. Maar al zou dit wel zo zijn, ziekenhuizen lagen vol, met "iets".
[..]
Dat is meestal met virussen.
[..]
Hint, een dode klant komt niet meer terug.
[..]
Je bedoelt dat een overheid vooruit denkt bij een mogelijke pandemie. De app is/was een oplossing, maar is ook niet de volgende dag ontwikkeld, getest en gereed. Je moet dus vooruit denken.
Precies.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:46 schreef Wantie het volgende:
Nee, en complot is een kwaadaardige samenzwering.
Nou, ergens van moeten uitgaan is geen complot..quote:Op woensdag 26 april 2023 17:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Precies.
Kwaadaardige samenzweringen, en vooral in de wereldpolitiek die bestaan helemaal niet.
LOL. Je zou bijna gaan denken dat de IC capaciteit bewust is afgebouwd.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:53 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dan waren spontaan of magisch de ziekenhuizen leeg gebleven?
Bij eerdere beschikbaarheid was de 'pandemie' (lol) nog veel groter 'gemeten' Ik leg steeds weer ter vergeefs uit dat de cijfers van de vrijwel nutteloze PCR test de "pandemie" in stand hield door het "besmettingen" te noemen. Een puur gecreëerde fictieve situatie. En al die bang gemaakte mensen maar rennen naar die spuit locaties.quote:De eerste golf was de PCR test niet eens beschikbaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |