abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208943765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hoe gevaarlijk nou werkelijk Wantie?
Volle ziekenhuizen, longcovid, onbekend lange termijn effecten van Covid-19, uitgestelde zorg, overbelaste zorg.
quote:
Zo gevaarlijk als het nieuws op TV je deed geloven of wat je in je omgeving hebt meegemaakt met 10 tallen mensen die omvielen?
Ik heb diverse met long coved gezien, ook onder de 30. Diverse (wel) oudere opgenomen zien worden. Covid herstel gezien, wat de impact dit is.
En tijdens bijna code zwart een ongevaccineerde vriendin van een vriendin opgenomen zien worden. Rond de 30, ging net niet naar de IC toe, omdat er eigenlijk geen bedden beschikbaar waren. Anders was ze er wel naar toe gegaan.
Mijn vader toen hij hartklachten kreeg op de autoweg, en je in het ziekenhuis gewoon maar 1 bezoeker mag hebben.

Genoeg ellende gezien...... Gelukkig schijnt de zon weer.

quote:
En ik wil niet zeggen dat er niks geweest is, maar het is echt schromelijk overdreven qua gevaar voor de volksgezondheid.
Daarom zijn er translaties/chemo kuren uitgesteld. Dat doen ze niet zomaar.

Ik denk dat de mening niet klopt met de realiteit.
  zaterdag 29 april 2023 @ 20:27:43 #252
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208946424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 15:51 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Volle ziekenhuizen, longcovid, onbekend lange termijn effecten van Covid-19, uitgestelde zorg, overbelaste zorg.
[..]
Ik heb diverse met long coved gezien, ook onder de 30. Diverse (wel) oudere opgenomen zien worden. Covid herstel gezien, wat de impact dit is.
En tijdens bijna code zwart een ongevaccineerde vriendin van een vriendin opgenomen zien worden. Rond de 30, ging net niet naar de IC toe, omdat er eigenlijk geen bedden beschikbaar waren. Anders was ze er wel naar toe gegaan.
Mijn vader toen hij hartklachten kreeg op de autoweg, en je in het ziekenhuis gewoon maar 1 bezoeker mag hebben.

Genoeg ellende gezien...... Gelukkig schijnt de zon weer.
[..]
Daarom zijn er translaties/chemo kuren uitgesteld. Dat doen ze niet zomaar.

Ik denk dat de mening niet klopt met de realiteit.
Ik wil jullie alle 3 complimenten geven :) Na 3 jaar nog immer zo aan het strijden om iemand als mij, en ik denk meerderen hier in BNW op andere gedachten te brengen. Helaas moet ik jullie wel meedelen dat het bij mij echt niet gaat werken, met hoeveel mensen jullie het ook proberen. Maar aandoenlijk is het wel jullie vasthoudendheid.

Eerlijk is eerlijk, ik had mijn gedachte over dit alles niet zo lang in COR kunnen volhouden als jullie hier doen. Chapeau daarvoor.

@Wantie @ATuin-hek
Lach met een schone bips
pi_208946501
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik wil jullie alle 3 complimenten geven :) Na 3 jaar nog immer zo aan het strijden om iemand als mij, en ik denk meerderen hier in BNW op andere gedachten te brengen. Helaas moet ik jullie wel meedelen dat het bij mij echt niet gaat werken, met hoeveel mensen jullie het ook proberen. Maar aandoenlijk is het wel jullie vasthoudendheid.

Eerlijk is eerlijk, ik had mijn gedachte over dit alles niet zo lang in COR kunnen volhouden als jullie hier doen. Chapeau daarvoor.

@:Wantie @:ATuin-hek
Ik zie het niet als een strijd, en ik ben zeker hier niet om te evangeliseren.
Ik geef gewoon aan hoe ik het heb ervaren. Wat je daarmee doet moet je uiteraard zelf weten.
Maar ik ga de zaken niet anders voorstellen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 29 april 2023 @ 20:35:46 #254
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208946515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 23:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Die ziekenhuizen liggen wel vaker vol. Dat gaat vanzelf als er steeds meer mensen bijkomen en ziekenhuizen gesloten worden.
:')

Zoek eens op hoeveel mensen er op de piek in april 2020 op de IC lagen met corona en vergelijk dat eens met de griepepidemieën in de laatste 10 jaar.
  zaterdag 29 april 2023 @ 20:38:12 #255
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208946543
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
I'm zie het niet als een strijd, en ik ben zeker hier niet om te evangeliseren.
Ik geef gewoon aan hoe ik het heb ervaren. Wat je daarmee doet moet je uiteraard zelf weten.
En dat doe ik dus ook niet, ik geef mijn mening zoals ik de afgelopen jaren heb meegemaakt en gezien. En ja ik heb ook een paar goeie vrienden die in het ziekenhuis werken. En ik kreeg daar andere signalen van dan ik hierboven las. En in mijn omgeving zelf heb ik echt niks gemerkt van al die "zieken". Maar goed, misschien hebben mijn omgeving en ik geluk gehad. Maar nee, de waanzin ga ik echt niet in mee. En zal ik nooit doen.
Lach met een schone bips
  zaterdag 29 april 2023 @ 20:41:55 #256
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208946589
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie het niet als een strijd, en ik ben zeker hier niet om te evangeliseren.
De 21 jarige dochter van mijn ex heeft wel op de IC gelegen, maar om haar als enige nou te benoemen als in levensgevaarlijk virus gaat mij gewoon te ver.
Lach met een schone bips
pi_208946717
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De 21 jarige dochter van mijn ex heeft wel op de IC gelegen, maar om haar als enige nou te benoemen als in levensgevaarlijk virus gaat mij gewoon te ver.
Ik heb niemand hier horen zeggen dat het een levensgevaarlijk virus is.
  zaterdag 29 april 2023 @ 21:32:49 #258
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208947263
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb niemand hier horen zeggen dat het een levensgevaarlijk virus is.
Nee daar heb je wel gelijk, ik geloof dat in BNW niemand daar ook maar een moment in geloofd heeft.
Lach met een schone bips
pi_208947328
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee daar heb je wel gelijk, ik geloof dat in BNW niemand daar ook maar een moment in geloofd heeft.
Maar waarom benoem je dat dan?
  zaterdag 29 april 2023 @ 22:59:56 #260
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208948436
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 21:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar waarom benoem je dat dan?
Omdat een aantal wijsneuzen ons dat hier wel wijs probeerden te maken :+

En ik noem geen namen :)

En nee, ik ga geen oude topics doorspitten om voorbeelden naar voren te halen :)
Lach met een schone bips
pi_208949221
Hoop msm bangmakerij weer in dit eh...bnw dacht ik topic..
Snap niet wat die gasten hier te zoeken hebben. Ik kan wel zeggen; kssst enzo, maar die -mensen- blijven maar terugkomen.
Raar toch

[ Bericht 2% gewijzigd door loveyoulongtime op 30-04-2023 01:39:15 ]
pi_208949417
quote:

[..]

Jammer dat je als mod op zo'n denigrerende manier post.
Цой жив
pi_208949543
quote:
13s.gif Op zondag 30 april 2023 01:13 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon met jullie te doen..ik ook wel hoor. en hoezo is dat denigrerend?
  zondag 30 april 2023 @ 01:37:24 #264
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208949569
quote:

[..]
Best joh :) Ik geef complimenten en jij geeft er een negatieve draai aan :) Het is ook maar net hoe je dingen wil zien :)
Lach met een schone bips
pi_208950217
quote:

[..]
Ach, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dat hoort ook bij BNW.
pi_208950308
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
Hoop msm bangmakerij weer in dit eh...bnw dacht ik topic..
Snap niet wat die gasten hier te zoeken hebben. Ik kan wel zeggen; kssst enzo, maar die -mensen- blijven maar terugkomen.
Raar toch
Je mist je safe space :*
  zondag 30 april 2023 @ 09:07:10 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208950458
quote:

[..]

Geweldig te bedenken inderdaad wat een tijd dit kost, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat iedereen wordt van een antwoord voorzien vooral users die niet meegaan en hun twijfels uiten over het circus, het lijkt wel iets dwangmatigs krijg ik het idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208950591
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 21:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kun je aantonen dat de gegeven hoeveelheid vaccin afweek van het voorschrift van de fabrikant?
Dat is het onderwerp niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208950607
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 01:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Best joh :) Ik geef complimenten en jij geeft er een negatieve draai aan :) Het is ook maar net hoe je dingen wil zien :)
Niet zo schijnheilig doen, dit waren geen complimenten, dit was een sarcastische rotopmerking.
Цой жив
pi_208950662
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 april 2023 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Ok,

Ik neem Maurice al een tijdje niet meer serieus, maar ik ga nu even met zijn eigen gegevens dit onderuit halen.

[ afbeelding ]

In dit plaatje zie je bijvoorbeeld dat hart en vaatziekte als reden van overlijden gestegen is.

Hart en vaatziekten zijn genoemd als probleem na het hebben van een CoVid infectie.

De kans dat je dit soort zaken overhoudt aan een infectie is groter dan dat je het overhoudt aan een vaccinatie.

Dus al zou je aantonen dat hart en vaatziekten een oorzaak kan hebben in vaccinatie, dan is het aandeel van covid infectie als oorzaak nog altijd groter.
Bron? Prospectief en RCT graag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208950708
Grote grap was dat Maarten de Jong in dit land dingen ging zeggen over de schadelijkheid van een covid infectie op basis van een studiegroep die op de IC had gelegen.

Dat zegt dus niks over de populatie mensen die niet op de IC komt / zou komen. Die groepen zijn fundamenteel anders

Als je dat negeert als onderzoeker bezig je je met propaganda, of verdien je je titel niet.
pi_208950799
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 09:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is het onderwerp niet.
Dat vaccin was daarin overigens ook niet gelijk per persoon per dosis

Daarin suggereer je dat niet iedereen de voorgeschreven dosis heeft gekregen.
pi_208950814
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bron? Prospectief en RCT graag.
Dit is BNW he ;)
  zondag 30 april 2023 @ 10:02:44 #274
189978 controlaltdelete
pi_208950991
twitter

Hmz, blij dat ik niet meegegaan ben in die waanzin van spuitjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208951091
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Gelukkig anderen wel, waardoor het aantal ongevaccineerden, die nog steeds de meerderheid in ziekenhuizen vertegenwoordigen, klein genoeg is om geen zorginfarct te kunnen veroorzaken.
pi_208951140
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 09:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat vaccin was daarin overigens ook niet gelijk per persoon per dosis

Daarin suggereer je dat niet iedereen de voorgeschreven dosis heeft gekregen.
Nee.
pi_208951152
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 09:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit is BNW he ;)
Heb je nou nog niet in de gaten dat er discrepantie zit tussen wetenschappelijke feiten en uitgedraagd narratief.
  zondag 30 april 2023 @ 10:21:31 #278
189978 controlaltdelete
pi_208951221
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gelukkig anderen wel, waardoor het aantal ongevaccineerden, die nog steeds de meerderheid in ziekenhuizen vertegenwoordigen, klein genoeg is om geen zorginfarct te kunnen veroorzaken.
Allemaal de schuld van de ongevaccineerden. Fenomenaal dit je lijkt wel een robot.
pi_208951322
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 10:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee.
Aangezien je treuzelt: jawel.
pi_208951330
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Allemaal de schuld van de ongevaccineerden. Fenomenaal dit je lijkt wel een robot.
Tja, is geen speld tussen te krijgen. Dat kan ik ook niet helpen.
pi_208951335
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 10:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb je nou nog niet in de gaten dat er discrepantie zit tussen wetenschappelijke feiten en uitgedraagd narratief.
Bij BNW gaat het niet over wetenschappelijke feiten.
pi_208951802
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Omdat een aantal wijsneuzen ons dat hier wel wijs probeerden te maken :+

En ik noem geen namen :)

En nee, ik ga geen oude topics doorspitten om voorbeelden naar voren te halen :)
Het is ook geen levensbedreigend virus, het is een virus dat voor een zorg infarct zorgt waardoor de zorg plat komt te liggen.

Als er geen zorg mogelijk was, had mijn vader simpel zijn auto ongeluk nooit overleeft, had ik nooit mijn onderzoeken kunnen krijgen.

We hebben het nooit om de IFR gedaan, maar voor de zorgbelasting.

Mijn ervaring is, iedereen die het een "killervirus" noemt, zijn voornamelijk de ontkenner en hiermee problemen ze hun claim/mening sterker te laten lijken.
Ik ken eigenlijk niemand die Covid-19 een killervirus noemt, ook geen wetenschappers die gerespecteerd zijn in hun vakgebied. Omdat simpel, dat is SARS-CoV2 ook niet. De sterfte is heel laag, zolang er voldoende zorg is.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rolfieo op 30-04-2023 11:47:48 ]
pi_208951812
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Omdat data dit liet zien?

De ongevaccineerden waren oververtegenwoordigd in het ziekenhuis, maar belangrijker, deze hadden waarschijnlijk voor het grootste gedeelte voorkomen kunnen worden.
pi_208951859
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Nu alleen met wetenschappelijk data ipv mooie praatjes. De punten die benoemd worden, zijn trouwens ook al zo vaak ontkracht dat dit eigenlijk lachwekkend is.

Naomi Wolf, tja.... Die verspreid voornamelijk complete onzin, en je post bewijst dit eigenlijk weer.
pi_208952726
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 11:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Nu alleen met wetenschappelijk data ipv mooie praatjes. De punten die benoemd worden, zijn trouwens ook al zo vaak ontkracht dat dit eigenlijk lachwekkend is.

Naomi Wolf, tja.... Die verspreid voornamelijk complete onzin, en je post bewijst dit eigenlijk weer.
Ze haalt de Pfizer documenten en de cijfers zelf aan. Het maakt dus niet uit of Naomi, of je buurman, of een paaldanseres ermee aan komt zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 30-04-2023 13:31:53 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208954415
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 13:14 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ze haalt de Pfizer documenten en de cijfers zelf aan. Het maakt dus niet uit of Naomi, of je buurman, of een paaldanseres ermee aan komt zetten.
Ze geeft haar interpretatie eraan.
Dan maakt het wel uit of je de materie begrijpt of niet.
pi_208954989
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 15:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ze geeft haar interpretatie eraan.
Dan maakt het wel uit of je de materie begrijpt of niet.
Kun je aangeven van wat zij opleest aan feiten uit deze documenten, zij daarvan niet begrijpt?
Geef als je dat hebt aangegeven vervolgens jouw interpretatie van de punten die zij aangeeft dan maar eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 30-04-2023 16:36:35 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208955205
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 16:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Kun je aangeven van wat zij opleest aan feiten uit deze documenten, zij daarvan niet begrijpt?
Geef als je dat hebt aangegeven vervolgens jouw interpretatie van de punten die zij aangeeft dan maar eens.
Mij maak je niet wijs dat ze letterlijk citeert uit de documenten.
pi_208955227
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 11:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
De punten die benoemd worden, zijn trouwens ook al zo vaak ontkracht dat dit eigenlijk lachwekkend is.
Ik zit voor de derde keer deze maand met aandacht te kijken en luisteren.
Welke punten in de video -- die benoemd --- worden zijn er door wie ontkracht? Heb je daar een recente bron van?
― Thomas Sowell
pi_208955254
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 16:47 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik zit voor de derde keer deze maand met aandacht te kijken en luisteren.
Welke punten in de video -- die benoemd --- worden zijn er door wie ontkracht? Heb je daar een recente bron van?
Dus ze heeft gelijk, tenzij?
pi_208955263
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 16:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus ze heeft gelijk, tenzij?
Ik weet niet, zeg het maar. Wat zegt ze verkeerd in de video? Geef eens iets aan.
― Thomas Sowell
pi_208955633
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 13:14 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Zoals vaker, begrijpt ze de data niet, maar deze post, die ook vaker op internet herhaalt wordt, wordt alleen nergens exact onderbouwd met bron data.

Als we even 9, nemen:
quote:
#9: Pfizer docs show that lipid nanoparticles also enter breast milk, stunting, injuring and sometimes killing babies.
Alleen vage VAERS bronnen dat babies sterven 8)7 . Einde discussie.

quote:
#10: ‘Nazi medicine,’ a war on women’s fertility: Pfizer docs show 3 to 1 of AEs sustained by women, 16% ‘reproductive disorders.’ ‘What kind of monsters look at 16% reproductive disorders and keep going?’ Results: ‘13% to 20% drop in live births’
Een enkel wetenschappelijke artikel, alleen vage claims.

Terwijl juist wetenschappelijke onderzoeken het tegenovergestelde bewijzen.

quote:
#6: Prior to it being legal, more than 1,000 children were injected, and Pfizer’s documents indicate a high rate of serious injury
Ook geen enkele bron data.

De claims verwijzen veel naar VAERS informatie, wat al genoeg zegt.

quote:
#7: Pfizer documents reveal a ‘Mengele-type experiment… on how to disrupt and impair human reproduction.’ Available records of study participants who conceived children show 80% lost their babies
Data laat weer het tegenovergestelde zien,

Als we dan even verder naar deze claim kijken:“So, for example, in the Pfizer documents, women study participants were told not to get pregnant, which is interesting,” she observed. “It’s a respiratory disease. Why would you tell women not to get pregnant?”Simpel, omdat het vaccin nog niet op zwangeren is/was getest. Iets wat altijd achter loopt op medicatie en vaccinatie testen. Men is heel voorzichtig met zwangeren en babies.
Maar op haar vraag, laat ze eigenlijk niet zien, wat de impact is van Covid.

quote:
Nevertheless, 270 women did conceive children of whom Pfizer reportedly “lost the records” of 234, which Wolf said is a violation of the law.
Maar geen enkel bewijs dat dit door het vaccin komt.

Ik heb geen zin om nog meer op te zoeken, mede omdat ze claims doet, zonder enige bron vermelding of wetenschappelijke data.

Maar dat zijn al dit soort ontkenners claims, mooi verhaaltjes, waar sommige helemaal mee weg lopen, omdat het precies bij hun mening past. Als je er echter in verdiept, is alleen alleen praatjes, onkunde,, praten ver uit hun vak/kennis gebied, verkeerde interpretatie van data of gewoon complete onzin of gewoon voor het geld. Immers met desinformatie is tegenwoordig een hoop geld, bekendheid en roem te verdienen.
pi_208955643
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 16:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Als ze nu eerst eens aangeven waar ze precies naar verwijzen, icm bron data, dan kan je veel beter discussie. Bijzonder dat dit alleen altijd ontbreekt.

quote:
#5: Pfizer documents acknowledge more than 42,000 adverse events, including 1,200 deaths, in just the first three months, including strokes, hemorrhages, blood clots, lung clots, leg clots, neurological disorders, dementia, guillain-barré, bell’s palsy, myalgia, and more
Articles inaccurately claim document reveals Pfizer Covid-19 vaccine deaths

Anti-vaxxers misrepresent Pfizer report to say 1200 died in the first months of rollout
  zondag 30 april 2023 @ 17:51:20 #294
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208955840
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 09:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Niet zo schijnheilig doen, dit waren geen complimenten, dit was een sarcastische rotopmerking.
Nee hoor, was niet schijnheilig :) Ik gaf zelfs nog complimenten dat ik het nooit zo lang had kunnen volhouden in COR om mijn mening te blijven verdedigen. Daarom nog immer Chapeau dat de betreffende het zolang volhouden :) Meen ik echt.
Lach met een schone bips
pi_208956094
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 17:31 schreef Rolfieo het volgende:

Maar op haar vraag, laat ze eigenlijk niet zien, wat de impact is van Covid.
[..]
Maar geen enkel bewijs dat dit door het vaccin komt.

Ik heb geen zin om nog meer op te zoeken, mede omdat ze claims doet, zonder enige bron vermelding of wetenschappelijke data.
Een vernietigend document van 8 pagina's werd onlangs vrijgegeven, als onderdeel van de door de rechtbank bevolen Pfizer-datadump. Er is een enorme berg aan documenten van Pfizer, die zowel de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) als het farmaceutische bedrijf tot 2096 verborgen wilden houden voor het publiek.

Daar moet je dus zijn als je wijzer wilt worden van de bronnen en niet op FOK. Bij mij. Voor mij is het allemaal maar theorie en eventueel fictief en is het voor jou praktijk als ik het goed begrepen heb.

quote:
Maar dat zijn al dit soort ontkenners claims, mooi verhaaltjes, waar sommige helemaal mee weg lopen, omdat het precies bij hun mening past. Als je er echter in verdiept, is alleen alleen praatjes, onkunde,, praten ver uit hun vak/kennis gebied, verkeerde interpretatie van data of gewoon complete onzin of gewoon voor het geld. Immers met desinformatie is tegenwoordig een hoop geld, bekendheid en roem te verdienen.
Ze heeft alleen mooie verhaaltjes? Wat zeggen de Pfizer documenten dan?
Je draait je probleem om. Jij bent degene die het allemaal had moeten uitzoeken toch? Voor mij zijn het de ”mooie verhaaltjes”. Als ik in deze context iets erken of ontken veranderd er voor mij verder niets. Ik heb namelijk niet meegedaan aan het experiment.

Eigenlijk is hetgeen waarover zij spreekt over het gebruik van mrna injecties samen te vatten in het volgende medisch onderbouwde probleem die mij al een paar jaar bekend zijn. En dat is nog maar de eerste van de problemen met vaccinatie met nano’s. Dan hebben we het nog niet over het spike mrna zelf

De 2 grootste problemen.

1. Het blijft niet in de arm maar verspreid door heel het lichaam.
2. Het breekt bijna niet af in het lichaam.

Het complement systeem

De nano’s zijn zo klein dat ze door de hersen bloed barrière heen kunnen gaan. Tot binnen in de kleinste haarvaten. Het is voor een normaal virus die je oploopt via de luchtwegen on-mogelijk om zo ver in het lichaam door te kunnen dringen of door de hersen bloed barrière te passen.Wat namelijk is gebleken en wat uit alle macht verzwegen wordt te bespreken is dat het mrna waarmee is gevaccineerd maanden na data nog in het lichaam word aangetroffen. Het is inmiddels duidelijk dat de lading niet plaatselijk in het weefsel blijft zitten. De oorzaak hiervan is deze natuurlijke immuun activatie reactie.

Een belangrijk onderdeel van de natuurlijke werking van het immuunsysteem genaamd: het complement systeem dat niet lichaamseigen stoffen onmiddellijk herkent.

Vanwege een tijdelijke bloedvaat verwijding lekken er grote hoeveelheden nano’s in de bloedbaan die onderweg lymfklieren aandoen waarin van alles ontregeld kan raken. Dat proces gaat automatisch van start vanaf het moment van inspuiten. Daar zorgen talloze C3 moleculen voor. Na de verwijding sluiten de bloedvaten weer af maar zitten de lipo nano particles met het mrna opgesloten binnen in de bloedsomloop. In korte tijd zit een deel van de inhoud van de zojuist geïnjecteerde dosis via de bloedsomloop onwillekeurig overal en nergens.

Het probleem is dat het de celwanden beschadigd daar waar de lipo nano’s zich versmelten met celweefsel en de organen die het in het lichaam bereikt.

Miljarden mrna nano’s in de bloedbaan met als enige opdracht spike eiwit vanuit de eigen lichaamscellen te maken. Zeer schadelijk wanneer dat proces maanden aan houdt. Het blijft onnodig spike produceren.

Wolfs verhandeling is er volgens mij 1 waarna een redelijk mens na het 1 maal te hebben aangehoord even van FOK zou uitloggen en zou doen besluiten verder te onderzoeken.

Zelfs ik doe dat

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 30-04-2023 18:28:33 ]
― Thomas Sowell
pi_208956733
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 18:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Een vernietigend document van 8 pagina's werd onlangs vrijgegeven, als onderdeel van de door de rechtbank bevolen Pfizer-datadump. Er is een enorme berg aan documenten van Pfizer, die zowel de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) als het farmaceutische bedrijf tot 2096 verborgen wilden houden voor het publiek.

Daar moet je dus zijn als je wijzer wilt worden van de bronnen en niet op FOK. Bij mij. Voor mij is het allemaal maar theorie en eventueel fictief en is het voor jou praktijk als ik het goed begrepen heb.
[..]
Ze heeft alleen mooie verhaaltjes? Wat zeggen de Pfizer documenten dan?
Je draait je probleem om. Jij bent degene die het allemaal had moeten uitzoeken toch? Voor mij zijn het de ”mooie verhaaltjes”. Als ik in deze context iets erken of ontken veranderd er voor mij verder niets. Ik heb namelijk niet meegedaan aan het experiment.

Eigenlijk is hetgeen waarover zij spreekt over het gebruik van mrna injecties samen te vatten in het volgende medisch onderbouwde probleem die mij al een paar jaar bekend zijn. En dat is nog maar de eerste van de problemen met vaccinatie met nano’s. Dan hebben we het nog niet over het spike mrna zelf

De 2 grootste problemen.

1. Het blijft niet in de arm maar verspreid door heel het lichaam.
Niet in alle gevallen.

quote:
2. Het breekt bijna niet af in het lichaam.
De grootste uitdaging van het vaccin was hoe te voorkomen dat de mRNA werd afgebroken voordat het zijn doel bereikt.

Hoezo is het dan nu opeens dat de mRNA vrijwel niet wordt afgebroken?

quote:
Het complement systeem

De nano’s zijn zo klein dat ze door de hersen bloed barrière heen kunnen gaan. Tot binnen in de kleinste haarvaten. Het is voor een normaal virus die je oploopt via de luchtwegen on-mogelijk om zo ver in het lichaam door te kunnen dringen of door de hersen bloed barrière te passen.Wat namelijk is gebleken en wat uit alle macht verzwegen wordt te bespreken is dat het mrna waarmee is gevaccineerd maanden na data nog in het lichaam word aangetroffen. Het is inmiddels duidelijk dat de lading niet plaatselijk in het weefsel blijft zitten. De oorzaak hiervan is deze natuurlijke immuun activatie reactie.
Mja hoezo zijn de spike eiwitten nano klein?
Los van dat het lichaam 24/7 te maken het met lichaamsvreemde eiwitten en die ook gewoon opruimt.

quote:
Een belangrijk onderdeel van de natuurlijke werking van het immuunsysteem genaamd: het complement systeem dat niet lichaamseigen stoffen onmiddellijk herkent.
Ja, dus ook die spike eiwitten.
Wat is dan het probleem?

quote:
Vanwege een tijdelijke bloedvaat verwijding lekken er grote hoeveelheden nano’s in de bloedbaan die onderweg lymfklieren aandoen waarin van alles ontregeld kan raken. Dat proces gaat automatisch van start vanaf het moment van inspuiten. Daar zorgen talloze C3 moleculen voor. Na de verwijding sluiten de bloedvaten weer af maar zitten de lipo nano particles met het mrna opgesloten binnen in de bloedsomloop. In korte tijd zit een deel van de inhoud van de zojuist geïnjecteerde dosis via de bloedsomloop onwillekeurig overal en nergens.

Het probleem is dat het de celwanden beschadigd daar waar de lipo nano’s zich versmelten met celweefsel en de organen die het in het lichaam bereikt.

Miljarden mrna nano’s in de bloedbaan met als enige opdracht spike eiwit vanuit de eigen lichaamscellen te maken. Zeer schadelijk wanneer dat proces maanden aan houdt. Het blijft onnodig spike produceren.
Nee, dat is onzin.
Het afweersysteem reageert op het maken van lichaamsvreemde eiwitten en grijpt in.

Cellen lopen niet maandenlang ongehinderd verkeerde eiwitten aanmaken.

quote:
Wolfs verhandeling is er volgens mij 1 waarna een redelijk mens na het 1 maal te hebben aangehoord even van FOK zou uitloggen en zou doen besluiten verder te onderzoeken.

Zelfs ik doe dat
Doe zelf onderzoek is een veelgehoorde kreet.
Maar zo werkt dat niet. Zonder de juiste expertise kun je niet zelf onderzoek doen en de materie op de juiste manier duiden.

En dan krijg je van die wilde verhalen over de spike eiwitten.
pi_208957063
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 18:11 schreef Monomeism het volgende:
Heb je hier een bron voor? Ik heb er naar gezocht, maar heb nog geen enkel onderzoek gevonden waar aangetoond wordt dat het nog maanden na de vaccinatie in je lichaam zit.
Цой жив
pi_208957214
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 18:57 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Heb je hier een bron voor? Ik heb er naar gezocht, maar heb nog geen enkel onderzoek gevonden waar aangetoond wordt dat het nog maanden na de vaccinatie in je lichaam zit.
Dat komt omdat jullie bronnen niet verder mogen reiken dan die je door van mijn part Ernst Kuipers worden verordent en afgebakend. Als Rutte zegt buig, dan vragen velen alleen maar hoe diep.

Uit mijn genoteerde informatie haal ik:

Waarom het moeilijk tot niet afbreekt

De boosdoener is hier kennelijk:

N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ)

In het via het mrna door de ribosoom geproduceerde rijtje aminozuren dat het spike eiwit moet gaan vormen - (voorbeeld-> augccguacg) van de nucleotide, daarin is overal de "u" (uridine) vervangen door een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg

In deze mrna is in de transcriptie 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"
Het gevolg is dat mrna spike kan produceren maar zeer moeilijk kan worden afgebroken.

Ga hier maar mee naar een bio chemicus want dat is wat dit is.
― Thomas Sowell
pi_208957263
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 19:05 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat komt omdat jullie bronnen niet verder mogen reiken dan die je door van mijn part Ernst Kuipers worden verordent en afgebakend. Als Rutte zegt buig, dan vragen velen alleen maar hoe diep.

Uit mijn genoteerde informatie haal ik:

Waarom het moeilijk tot niet afbreekt

De boosdoener is hier kennelijk:

N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ)

In het via het mrna door de ribosoom geproduceerde rijtje aminozuren dat het spike eiwit moet gaan vormen - (voorbeeld-> augccguacg) van de nucleotide, daarin is overal de "u" (uridine) vervangen door een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg

In deze mrna is in de transcriptie 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"
Het gevolg is dat mrna spike kan produceren maar zeer moeilijk kan worden afgebroken.

Ga hier maar mee naar een bio chemicus want dat is wat dit is.
pseudo uridine is een van de algemene bouwstenen voor mRNA in ons lichaam.
Als die niet af te breken is, dan hebben we sowieso een probleem in ons lichaam.
pi_208957562
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2023 18:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet in alle gevallen.
Iedereen heet een complement systeem. Dus ja. In alle gevallen.

quote:
De grootste uitdaging van het vaccin was hoe te voorkomen dat de mRNA werd afgebroken voordat het zijn doel bereikt.
Dat is dan kennelijk niet erg goed gelukt

quote:
Hoezo is het dan nu opeens dat de mRNA vrijwel niet wordt afgebroken?
aΨgccgΨacg

quote:
Mja hoezo zijn de spike eiwitten nano klein?
Nano betekend klein. Zodat ze passen voor het doel waarvoor ze zijn bedoeld dus.

quote:
Los van dat het lichaam 24/7 te maken het met lichaamsvreemde eiwitten en die ook gewoon opruimt
En toch gebeurd dat kennelijk niet (goed).

quote:
Ja, dus ook die spike eiwitten
Antistoffen in de bloedbaan en nanano's binnen de cellen verstopt zijn een heel ander serieus verhaal

quote:
Wat is dan het probleem?
Aansturing van veel te zware en verkeerde anti stoffen. Het oplosbare stukje eiwit S1 van spike in de bloedbaan geeft veel problemen

quote:
Nee, dat is onzin.Het afweersysteem reageert op het maken van lichaamsvreemde eiwitten en grijpt in.
Klopt. Maar hoe? Het blijft ingrijpen met de verkeerde balans.

quote:
Cellen lopen niet maandenlang ongehinderd verkeerde eiwitten aanmaken
Helaas wel. Niet volgens je grote transparante zorgmedewerker vriend Ernst Kuipers

quote:
Doe zelf onderzoek is een veelgehoorde kreet.
Maar zo werkt dat niet. Zonder de juiste expertise kun je niet zelf onderzoek doen en de materie op de juiste manier duiden.
Nee vooral niet zelf onderzoeken. Die les heb je goed onthouden van de WHO
Maar een onzin verhaal van Hugo met z'n frikandellenverhaal en iedereen stond in de rij.

quote:
En dan krijg je van die wilde verhalen over de spike eiwitten.
Ik heb ze niet. Ik hou me niet bezig met meningen en anders vermeld ik dat wel. Jouw wilde verhaal dus.
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')