Volle ziekenhuizen, longcovid, onbekend lange termijn effecten van Covid-19, uitgestelde zorg, overbelaste zorg.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk nou werkelijk Wantie?
Ik heb diverse met long coved gezien, ook onder de 30. Diverse (wel) oudere opgenomen zien worden. Covid herstel gezien, wat de impact dit is.quote:Zo gevaarlijk als het nieuws op TV je deed geloven of wat je in je omgeving hebt meegemaakt met 10 tallen mensen die omvielen?
Daarom zijn er translaties/chemo kuren uitgesteld. Dat doen ze niet zomaar.quote:En ik wil niet zeggen dat er niks geweest is, maar het is echt schromelijk overdreven qua gevaar voor de volksgezondheid.
Ik wil jullie alle 3 complimenten gevenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:51 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Volle ziekenhuizen, longcovid, onbekend lange termijn effecten van Covid-19, uitgestelde zorg, overbelaste zorg.
[..]
Ik heb diverse met long coved gezien, ook onder de 30. Diverse (wel) oudere opgenomen zien worden. Covid herstel gezien, wat de impact dit is.
En tijdens bijna code zwart een ongevaccineerde vriendin van een vriendin opgenomen zien worden. Rond de 30, ging net niet naar de IC toe, omdat er eigenlijk geen bedden beschikbaar waren. Anders was ze er wel naar toe gegaan.
Mijn vader toen hij hartklachten kreeg op de autoweg, en je in het ziekenhuis gewoon maar 1 bezoeker mag hebben.
Genoeg ellende gezien...... Gelukkig schijnt de zon weer.
[..]
Daarom zijn er translaties/chemo kuren uitgesteld. Dat doen ze niet zomaar.
Ik denk dat de mening niet klopt met de realiteit.
Ik zie het niet als een strijd, en ik ben zeker hier niet om te evangeliseren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil jullie alle 3 complimenten gevenNa 3 jaar nog immer zo aan het strijden om iemand als mij, en ik denk meerderen hier in BNW op andere gedachten te brengen. Helaas moet ik jullie wel meedelen dat het bij mij echt niet gaat werken, met hoeveel mensen jullie het ook proberen. Maar aandoenlijk is het wel jullie vasthoudendheid.
Eerlijk is eerlijk, ik had mijn gedachte over dit alles niet zo lang in COR kunnen volhouden als jullie hier doen. Chapeau daarvoor.
@:Wantie @:ATuin-hek
quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die ziekenhuizen liggen wel vaker vol. Dat gaat vanzelf als er steeds meer mensen bijkomen en ziekenhuizen gesloten worden.
En dat doe ik dus ook niet, ik geef mijn mening zoals ik de afgelopen jaren heb meegemaakt en gezien. En ja ik heb ook een paar goeie vrienden die in het ziekenhuis werken. En ik kreeg daar andere signalen van dan ik hierboven las. En in mijn omgeving zelf heb ik echt niks gemerkt van al die "zieken". Maar goed, misschien hebben mijn omgeving en ik geluk gehad. Maar nee, de waanzin ga ik echt niet in mee. En zal ik nooit doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
I'm zie het niet als een strijd, en ik ben zeker hier niet om te evangeliseren.
Ik geef gewoon aan hoe ik het heb ervaren. Wat je daarmee doet moet je uiteraard zelf weten.
Maar ik ga de zaken niet anders voorstellen.
De 21 jarige dochter van mijn ex heeft wel op de IC gelegen, maar om haar als enige nou te benoemen als in levensgevaarlijk virus gaat mij gewoon te ver.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een strijd, en ik ben zeker hier niet om te evangeliseren.
Ik geef gewoon aan hoe ik het heb ervaren. Wat je daarmee doet moet je uiteraard zelf weten.
Maar ik ga de zaken niet anders voorstellen.
Ik heb niemand hier horen zeggen dat het een levensgevaarlijk virus is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De 21 jarige dochter van mijn ex heeft wel op de IC gelegen, maar om haar als enige nou te benoemen als in levensgevaarlijk virus gaat mij gewoon te ver.
Nee daar heb je wel gelijk, ik geloof dat in BNW niemand daar ook maar een moment in geloofd heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier horen zeggen dat het een levensgevaarlijk virus is.
Maar waarom benoem je dat dan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel gelijk, ik geloof dat in BNW niemand daar ook maar een moment in geloofd heeft.
Omdat een aantal wijsneuzen ons dat hier wel wijs probeerden te makenquote:
Jammer dat je als mod op zo'n denigrerende manier post.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil jullie alle 3 complimenten gevenNa 3 jaar nog immer zo aan het strijden om iemand als mij, en ik denk meerderen hier in BNW op andere gedachten te brengen. Helaas moet ik jullie wel meedelen dat het bij mij echt niet gaat werken, met hoeveel mensen jullie het ook proberen. Maar aandoenlijk is het wel jullie vasthoudendheid.
Eerlijk is eerlijk, ik had mijn gedachte over dit alles niet zo lang in COR kunnen volhouden als jullie hier doen. Chapeau daarvoor.
Hij heeft gewoon met jullie te doen..ik ook wel hoor. en hoezo is dat denigrerend?quote:Op zondag 30 april 2023 01:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jammer dat je als mod op zo'n denigrerende manier post.
Best johquote:Op zondag 30 april 2023 01:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ach, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dat hoort ook bij BNW.quote:Op zondag 30 april 2023 01:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je mist je safe spacequote:Op zondag 30 april 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
Hoop msm bangmakerij weer in dit eh...bnw dacht ik topic..
Snap niet wat die gasten hier te zoeken hebben. Ik kan wel zeggen; kssst enzo, maar die -mensen- blijven maar terugkomen.
Raar toch
Geweldig te bedenken inderdaad wat een tijd dit kost, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat iedereen wordt van een antwoord voorzien vooral users die niet meegaan en hun twijfels uiten over het circus, het lijkt wel iets dwangmatigs krijg ik het idee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kun je aantonen dat de gegeven hoeveelheid vaccin afweek van het voorschrift van de fabrikant?
Niet zo schijnheilig doen, dit waren geen complimenten, dit was een sarcastische rotopmerking.quote:Op zondag 30 april 2023 01:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Best johIk geef complimenten en jij geeft er een negatieve draai aan
Het is ook maar net hoe je dingen wil zien
Bron? Prospectief en RCT graag.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok,
Ik neem Maurice al een tijdje niet meer serieus, maar ik ga nu even met zijn eigen gegevens dit onderuit halen.
[ afbeelding ]
In dit plaatje zie je bijvoorbeeld dat hart en vaatziekte als reden van overlijden gestegen is.
Hart en vaatziekten zijn genoemd als probleem na het hebben van een CoVid infectie.
De kans dat je dit soort zaken overhoudt aan een infectie is groter dan dat je het overhoudt aan een vaccinatie.
Dus al zou je aantonen dat hart en vaatziekten een oorzaak kan hebben in vaccinatie, dan is het aandeel van covid infectie als oorzaak nog altijd groter.
Dat vaccin was daarin overigens ook niet gelijk per persoon per dosisquote:
Gelukkig anderen wel, waardoor het aantal ongevaccineerden, die nog steeds de meerderheid in ziekenhuizen vertegenwoordigen, klein genoeg is om geen zorginfarct te kunnen veroorzaken.quote:Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Hmz, blij dat ik niet meegegaan ben in die waanzin van spuitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |