Zou Leontien even niet voor iedereen willen spreken aub?quote:Ik en heel wieler-Nederland vinden het echt heel erg dat hij aan de kant gezet is.”
Oh, een of andere viespeuk eruit gooien is ook al 'woke' tegenwoordig. Blijft lastig om bij te houden wat een bepaalde hoek allemaal wel of geen 'woke' meer noemt, pff.quote:Op maandag 17 april 2023 13:19 schreef Gunner het volgende:
Ik zeg 'nee' maar alleen maar omdat die hele woke cancelcultuur me de keel uit begint te hangen
Hoe weet je het zo zeker dat het een viespeuk is? Nelissen zelf zegt dat er geen hoor- en wederhoor is toegepast ook nog eens.quote:Op maandag 17 april 2023 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, een of andere viespeuk eruit gooien is ook al 'woke' tegenwoordig. Blijft lastig om bij te houden wat een bepaalde hoek allemaal wel of geen 'woke' meer noemt, pff.
Dan kan hij toch een zaak aanspannen wegens laster of smaad? (ik haal die 2 altijd door elkaar)quote:Op maandag 17 april 2023 13:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoe weet je het zo zeker dat het een viespeuk is? Nelissen zelf zegt dat er geen hoor- en wederhoor is toegepast ook nog eens.
Wat is nu waarheid.
Rox knetemann daarentegen, zit altijd geil mee te lachen om schuine grappen en sexueel getinte toespelingen bij VI Insidequote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nou nu heeft mevrouw de Vries het voor elkaar hé!!! Onze Danny afgepakt omdat ze niet tegen een beetje vuile taal kon en ze haar baantje in rook op zag gegaan. Triest wijf.
Wat zou er dan gezegd over hem zijn dat zo'n zaak rechtvaardigt?quote:Op maandag 17 april 2023 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan kan hij toch een zaak aanspannen wegens laster of smaad? (ik haal die 2 altijd door elkaar)
Waarom is dit ineens woke cancelcultuur?quote:Op maandag 17 april 2023 13:19 schreef Gunner het volgende:
Ik zeg 'nee' maar alleen maar omdat die hele woke cancelcultuur me de keel uit begint te hangen
Weet ik niet, ik ken alle details niet.quote:Op maandag 17 april 2023 13:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat zou er dan gezegd over hem zijn dat zo'n zaak rechtvaardigt?
Omdat met een beetje pech voor Nelissen hij nergens meer aan de bak komt omdat niemand het meer aandurft omdat ie , naar men zegt, iets 'vulgairs' heeft gezegd. Beetje vaag allemaal wat dat dan weer is.quote:Op maandag 17 april 2023 13:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom is dit ineens woke cancelcultuur?
Wat is vulgair en waar was het?quote:Op maandag 17 april 2023 13:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat met een beetje pech voor Nelissen hij nergens meer aan de bak komt omdat niemand het meer aandurft omdat ie , naar men zegt, iets 'vulgairs' heeft gezegd. Beetje vaag allemaal wat dat dan weer is.
En ik wil gewoon even interessant doen met wat mode-woorden.
....en ik vraag me ook af wat er dan precies valt onder "vieze praatjes."quote:Op maandag 17 april 2023 13:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoe weet je het zo zeker dat het een viespeuk is? Nelissen zelf zegt dat er geen hoor- en wederhoor is toegepast ook nog eens.
Wat is nu waarheid.
Hij vertelde met wie hij had geneukt, met wie hij nog wilde neuken en wie wie verder had geneukt.quote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
....en ik vraag me ook af wat er dan precies valt onder "vieze praatjes."
( Ik bedoel is dat seksistisch of vertelde hij moppen over poep? Zoiets.)
Okee.quote:Op maandag 17 april 2023 17:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij vertelde met wie hij had geneukt, met wie hij nog wilde neuken en wie wie verder had geneukt.
Dat zei Marijn de Vries zelf ook al jaquote:Op maandag 17 april 2023 13:29 schreef Gimmick het volgende:
Wel grappig dat Nelissen klaagt om gebrek aan wederhoor om vervolgens geen wederhoor te geven.
Voor de rest kan ik mij best voorstellen dat Nelissen nu iets te hard wordt aangepakt als overcompensatie van het halfzachte beleid. Als Nelissen toen dit plaats vond voldoende gecorrigeerd was, had hij nu niet weg gehoeven.
Hij had ook nog gezegd dat die zag dat ze een flinke beurt nodig had.quote:Op maandag 17 april 2023 17:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij vertelde met wie hij had geneukt, met wie hij nog wilde neuken en wie wie verder had geneukt.
Tegen een derde collega inderdaad. Danny is vooral een ongelikte beer die tijdens een gesprek gecorrigeerd had moeten worden ipv ten langen leste ontslagen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij had ook nog gezegd dat die zag dat ze een flinke beurt nodig had.
Want de beste man draagt zelf verder geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn eigen gedrag? Marijn de Vries heeft hem volgens eigen zeggen gevraagd om dat soort taalgebruik achterwege te laten. Hij heeft er voor gekozen om dat niet te doen. Vind ik dan wel een gevalletje 'keuzes en consequenties'.quote:Op maandag 17 april 2023 17:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegen een derde collega inderdaad. Danny is vooral een ongelikte beer die tijdens een gesprek gecorrigeerd had moeten worden ipv ten langen leste ontslagen.
Ik vind het wat disproportioneel om alleen daarvoor zijn contract niet te verlengen, hoewel ik wel begrijp dat er nu schoon schip gemaakt moet worden. De fout lag eerder.quote:Op maandag 17 april 2023 17:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Want de beste man draagt zelf verder geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn eigen gedrag? Marijn de Vries heeft hem volgens eigen zeggen gevraagd om dat soort taalgebruik achterwege te laten. Hij heeft er voor gekozen om dat niet te doen. Vind ik dan wel een gevalletje 'keuzes en consequenties'.
Alsof ze dat tegenwoordig nog wat uitmaakt.quote:Op maandag 17 april 2023 13:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is nu waarheid.
Dat ligt toch een beetje aan wat de impact is geweest op de carriere van Marijn de Vries. Zij claimt dat ze op een zijspoor terecht is gekomen bij de NOS, omdat ze haar 'lastig' vonden. Gezien de tijdsgeest en wat we ondertussen allemaal weten over de NOS, geloof ik die claim wel.quote:Op maandag 17 april 2023 17:46 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het wat disproportioneel om alleen daarvoor zijn contract niet te verlengen
Absoluut, maar dat ligt dus primair aan de NOS en de managementcultuur aldaar.quote:Op maandag 17 april 2023 17:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat ligt toch een beetje aan wat de impact is geweest op de carriere van Marijn de Vries. Zij claimt dat ze op een zijspoor terecht is gekomen bij de NOS, omdat ze haar 'lastig' vonden. Gezien de tijdsgeest en wat we ondertussen allemaal weten over de NOS, geloof ik die claim wel.
Ligt het niet primair aan het feit dat meneer Nelissen een ontzettende hork is? Als jij alleen in een auto met een vrouwelijke collega zit en alleen maar over neuken kunt praten, dan is er wel wat mis met je (vind ik).quote:Op maandag 17 april 2023 17:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat ligt dus primair aan de NOS en de managementcultuur aldaar.
Eh, ok Hans.quote:Zelf wil Nelissen het nieuws niet verder toelichten. ,,Dat komt ter zijner tijd.” Hij vindt dat er ‘heel veel’ beweerd wordt zonder dat er sprake is van hoor- en wederhoor.
Ja jammer dan. Had Danny zich maar normaal moeten gedragen, zeker nadat het hem gevraagd was. Een gewaarschuwd man telt voor 2 zou je zeggen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:49 schreef Zorro het volgende:
Of het nou wel of niet terecht is, je bent wel grandioos naïef om een column te schrijven waarin iedereen die tot 2 kan tellen kan concluderen om wie het gaat en dan vervolgens zeggen dat je dit niet gewild hebt.
Wat dacht je in deze tijd dan, muts?
Mijn punt is jusit dat ze dat uitgerekend zelf dus wel oet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:32 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ja jammer dan. Had Danny zich maar normaal moeten gedragen, zeker nadat het hem gevraagd was. Een gewaarschuwd man telt voor 2 zou je zeggen.
Dat de gevolgen voor Danny wat vervelender uitpakken dan verwacht kun je niet aanrekenen bij iemand die, volledig terecht, melding maakt van grensoverschrijdend gedrag.
Als ze daar een probleem mee zou hebben zou ze er niet gaan zitten lijkt me.quote:Op maandag 17 april 2023 13:29 schreef kibo het volgende:
[..]
Rox knetemann daarentegen, zit altijd geil mee te lachen om schuine grappen en sexueel getinte toespelingen bij VI Inside
Mannen die ongewenst dick pics sturen naar je meerderjarige dochter mag je minimaal "verrot beuken", mannen die ongewenst dick pics naar vrouwelijke collega's sturen en daarvoor ontslagen worden is woke. Den onderbuik is een fijn gevoelig instrumentarium!quote:Op maandag 17 april 2023 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, een of andere viespeuk eruit gooien is ook al 'woke' tegenwoordig. Blijft lastig om bij te houden wat een bepaalde hoek allemaal wel of geen 'woke' meer noemt, pff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |