Ik zat net denken dat ik zo mooi door kan rijden naar huis, want al eten in huis dus niet via supermarkt. Maar moet die ellendige koffiefilters nog halenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben al 2 weken aluminiumfolie aan het kopen. Heb het nog steeds niet in huis
Oeh goeie. Moet ook nog bier hebben.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet terugkomen met bier als je naar de winkel gaat#justQthings
Huh meer keukenpapier dan filters in huisquote:Op donderdag 20 april 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat net denken dat ik zo mooi door kan rijden naar huis, want al eten in huis dus niet via supermarkt. Maar moet die ellendige koffiefilters nog halen
En anders motgen maar koffie zetten met keukenpapier als filter. Zal niet de eerste keer zijn.
Ow, sterkte jijquote:Op donderdag 20 april 2023 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oa schizofrenie en een bipolaire stoornis. Die spelen tegelijkertijd op. En ik word nu ingesteld op nieuwe medicijnen en dat is nogal een gedoetje om veilig te laten gebeuren
Ik word verrassend vrolijk van jouw koffiefilterbelevenissen. Ga zo door.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat net denken dat ik zo mooi door kan rijden naar huis, want al eten in huis dus niet via supermarkt. Maar moet die ellendige koffiefilters nog halen
En anders motgen maar koffie zetten met keukenpapier als filter. Zal niet de eerste keer zijn.
klinkt wel heftig. Strekte er mee.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet even niet goed hoe ik het moet uitleggen, ik woon niet begeleid. Maar ik krijg wel hulp vanuit het fact. Dat zijn psychiatrisch verpleegkundigen. Die mag ik altijd appen en die komen eens per week bij mij thuis, zetten mijn depots en houden in de gaten of het goed gaat. Nu gaat het niet goed, dus zit ik even in de kliniek
je moet maar zo denken: er zijn altijd nog mensen die 2 weken lang vergeten alu folie of koffiefilters te kopenquote:Op donderdag 20 april 2023 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soort begeleiding voor hopeloze gevallen
quote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt wel heftig. Strekte er mee.
[..]
je moet maar zo denken: er zijn altijd nog mensen die 2 weken lang vergeten alu folie of koffiefilters te kopen
Snotverquote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet maar zo denken: er zijn altijd nog mensen die 2 weken lang vergeten alu folie of koffiefilters te kopen
Wacht even, was jij nou die weirdo hierzo? Die geen filters pakt maar folie om koffie mee te zettenquote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben misschien weird, maar ik maak wel goede koffiequote:Op donderdag 20 april 2023 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht even, was jij nou die weirdo hierzo? Die geen filters pakt maar folie om koffie mee te zetten
Grapje sorryquote:Op donderdag 20 april 2023 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben misschien weird, maar ik maak wel goede koffie
Een beetje gek is een goede eigenschapquote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef rival het volgende:
Als ik mensen vertel dat ik voor iets naar de winkel ga en zonder dat iets terugkom dan verklaren ze mij voor gek
Eehh? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op donderdag 20 april 2023 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht even, was jij nou die weirdo hierzo? Die geen filters pakt maar folie om koffie mee te zetten
quote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze inmiddels gekochtquote:Op donderdag 20 april 2023 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word verrassend vrolijk van jouw koffiefilterbelevenissen. Ga zo door.
Om half 1 's nachts? Damn, son.quote:
Oooh, early bird!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |