Is normaal tochquote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef rival het volgende:
Als ik mensen vertel dat ik voor iets naar de winkel ga en zonder dat iets terugkom dan verklaren ze mij voor gek
Schijnbaar red je je al 2 weken zonder..quote:Op donderdag 20 april 2023 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben al 2 weken aluminiumfolie aan het kopen. Heb het nog steeds niet in huis
Niet terugkomen met bier als je naar de winkel gaatquote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef rival het volgende:
Als ik mensen vertel dat ik voor iets naar de winkel ga en zonder dat iets terugkom dan verklaren ze mij voor gek
Je hoeft niet elke keer bier te kopen.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet terugkomen met bier als je naar de winkel gaat#justQthings
Ja, nu moet ik het bbq rooster met met een spons schoonmakenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnbaar red je je al 2 weken zonder..
jij gebruikt niet de rooster in het gras techniek?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik het bbq rooster met met een spons schoonmakenEerst even met aluminiumfolie is toch handiger en sneller.
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gebruikt niet de rooster in het gras techniek?
The horrorquote:Op donderdag 20 april 2023 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik het bbq rooster met met een spons schoonmakenEerst even met aluminiumfolie is toch handiger en sneller.
Heb jij wel aluminiumfolie?quote:
na het bbq'en je rooster in het gras gooien, de ochtend er na er uit vissen en schoon vegen.quote:
Nog konten geschilderd?quote:
Kijk, goed bezigquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 20 april 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Ben nu een week opgenomen en blijf nog zeker drie weken hier
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Ben nu een week opgenomen en blijf nog zeker drie weken hier
quote:
Ik heb oa schizofrenie en een bipolaire stoornis. Die spelen tegelijkertijd op. En ik word nu ingesteld op nieuwe medicijnen en dat is nogal een gedoetje om veilig te laten gebeurenquote:
Oh, ik dacht dat jij sowieso een soort van begeleid woonde?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oa schizofrenie en een bipolaire stoornis. Die spelen tegelijkertijd op. En ik word nu ingesteld op nieuwe medicijnen en dat is nogal een gedoetje om veilig te laten gebeuren
Ik weet even niet goed hoe ik het moet uitleggen, ik woon niet begeleid. Maar ik krijg wel hulp vanuit het fact. Dat zijn psychiatrisch verpleegkundigen. Die mag ik altijd appen en die komen eens per week bij mij thuis, zetten mijn depots en houden in de gaten of het goed gaat. Nu gaat het niet goed, dus zit ik even in de kliniekquote:Op donderdag 20 april 2023 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij sowieso een soort van begeleid woonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |