Merci!quote:
Snobquote:
Trots opquote:
Hoe was je weekend trouwens (beetje laat)? Heb je iets gezien van de AGR? Of stond je in de kroeg?quote:
Weekend was best prima. Vrijdagavond met een paar vrienden in een cafe geweest. Zaterdag brak.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe was je weekend trouwens (beetje laat)? Heb je iets gezien van de AGR? Of stond je in de kroeg?
Hahha nee dat was 1x. ArTiC kijkt volgens mij liever op tv. Zeker met het weer van afgelopen weekend.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weekend was best prima. Vrijdagavond met een paar vrienden in een cafe geweest. Zaterdag brak.
Zondag eerst op 2 plekken naar de dames gekeken (en nat geregend) toen op tv de wedstrijd af gekeken. daarna buiten nog een keer naar de heren gekeken en die weer op tv af gekeken.
Als komende zondag beter weer is ga ik misschien nog even bij LBL kijken.
Ben jij nog meegesleept naar het parkoers?
True, op de tv zie je het een stuk beter allemaalquote:Op woensdag 19 april 2023 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahha nee dat was 1x. ArTiC kijkt volgens mij liever op tv. Zeker met het weer van afgelopen weekend.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
@:Tergan nog niet gespot in dit topic.
Zou ze zo'n afkeer hebben van Helmond?
Merk er niks van.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel aan het sliden in de DM's.![]()
[ afbeelding ]
Dan gaat het goed.quote:
Nog maar eens terug dan.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:29 schreef DrMarten het volgende:
3x naar de supermarkt geweest voor koffiefilters. Inmiddels voor een week eten en snacks en koffie in huis, maar nog steeds geen koffiefilters
Gap...quote:Op woensdag 19 april 2023 19:29 schreef DrMarten het volgende:
3x naar de supermarkt geweest voor koffiefilters. Inmiddels voor een week eten en snacks en koffie in huis, maar nog steeds geen koffiefilters
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:29 schreef DrMarten het volgende:
Is dat het nieuwe toiletpapier?quote:Op donderdag 20 april 2023 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben al 2 weken aluminiumfolie aan het kopen. Heb het nog steeds niet in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |