Oeh, meteen ff kijken.quote:Op maandag 17 april 2023 13:19 schreef TaMieke het volgende:
Ow ik zal mn squatfilmpje nog even delen voor Air op insta
al zijn het geen tieten dus zal wel niet het gewenste resultaat hebben
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..
Weet je hoe lekker warm mijn voetjes zijn?quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..
Ik heb het nog niet gedaanquote:
Dat had ik al gemerkt.quote:Op maandag 17 april 2023 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb het nog niet gedaankomt mssn nog ergens deze week
Zullen we ruilen? Doe liever elke dag leg dan armen enzoquote:Op maandag 17 april 2023 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt.Ik wacht rustig af. Aankomende donderdag mag ik weer squatten met mijn PT.
Nooit mijn favoriete training; leg day.
Graag hoor. Ik heb het juist liever andersom. Vanochtend buik, rug en biceps was prima om te doen.quote:Op maandag 17 april 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Zullen we ruilen? Doe liever elke dag leg dan armen enzo
Het moet niet "prima te doen" zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag hoor. Ik heb het juist liever andersom. Vanochtend buik, rug en biceps was prima om te doen.
Jaja, dat was niet waar ik op doelde.quote:Op maandag 17 april 2023 13:37 schreef TaMieke het volgende:
Het moet niet "prima te doen" zijn.![]()
Mezelf uitdagen bij armen/bovenlichaam vind ik een stuk lastiger.
Ik weet wel vrij zeker dat niet iedereen hierheen zal verhuizenquote:Op maandag 17 april 2023 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat heel KSC nou hier naar toe verhuizen?![]()
Ik kom hier alleen om vrouwen op te pikken.quote:Op maandag 17 april 2023 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat heel KSC nou hier naar toe verhuizen?![]()
Slimquote:Op maandag 17 april 2023 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen om vrouwen op te pikken.
Hier ook hoor, Cali houdt hem wel in de gaten.quote:Op maandag 17 april 2023 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slim![]()
Cali leest natuurlijk mee in KSC.
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.quote:Op maandag 17 april 2023 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
Slim![]()
Cali leest natuurlijk mee in KSC.
De stok van Air achter de deur.quote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.
Beetje de white knight uithangen in de hoop dat mijn stok ooit achter Cali haar deur komt.quote:
FSB praktijken hier....quote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.
Heel verstandig van jequote:Op maandag 17 april 2023 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, je moet hier constant op je hoede zijn. Vertrouw de DM functionaliteit ook niet meer.
Dat komt omdat er daar eenzelfde pakketje genen rondlooptquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 18:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er daar eenzelfde pakketje genen rondloopt
Als je geen zin hebt en probeert af te zeggen, schreeuwt zo'n PT dan ook dat je een lui varken bent e.d. om je toch daar te krijgen?quote:Op maandag 17 april 2023 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt.Ik wacht rustig af. Aankomende donderdag mag ik weer squatten met mijn PT.
Nooit mijn favoriete training; leg day.
Haar klapdeurtjes bedoel je?quote:Op maandag 17 april 2023 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje de white knight uithangen in de hoop dat mijn stok ooit achter Cali haar deur komt.
Ik heb geen zin in de oefeningen. Eigenlijk vind ik heel die beenspieren niet zo boeiend, maar ik wil geen getraind bovenlichaam met van die spillenbeentjes eronder.quote:Op maandag 17 april 2023 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Als je geen zin hebt en probeert af te zeggen, schreeuwt zo'n PT dan ook dat je een lui varken bent e.d. om je toch daar te krijgen?
Misschien moet ik ook maar keer extra gaan trainen voor onze meet binnenkort.quote:Op maandag 17 april 2023 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de oefeningen. Eigenlijk vind ik heel die beenspieren niet zo boeiend, maar ik wil geen getraind bovenlichaam met van die spillenbeentjes eronder.
Mijn PT is supertof en schreeuwt niet (tegen mij). Ze kijkt mij wel regelmatig aan met haar grote, reebruine ogen terwijl ze suggereert dat ik een oefening nog net ff iets zwaarder kan doen. Da's nog erger dan schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |