Was nog behoorlijk jong toch?quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thanks, dat zijn toch weer nare berichten, las het op Twitter via Yvonne.
60. Niet piep, maar natuurlijk veels te vroeg.quote:
Das veels te vroeg jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
60. Niet piep, maar natuurlijk veels te vroeg.
Ik snap dat het idee fijn is. Het lijkt me dat als je weer rustig geconcentreerd kan knutselen, je beter thuis kunt zijn. Zijn er verder nog activiteiten daar? Of moet je het een beetje zelf uitzoeken?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar het idee dat het kan is leukZo nu en dan een tekening, even ter afwisseling.
Hmm, als ik zelf al niet zo lekker in m'n vel zit, zou ik wel moeite hebben met anderen die ook allemaal problemen hebben, maar daar is kennelijk mee te leven? Misschien helpt het ook wel om je eigen problemen te relativeren?quote:De anderen zijn op de open wel aardig, stuk rustiger. Op de gesloten ging ik niet zo lekker. Vier keer fixe ruzie gehad.
En jaHet is een gevarieerd gezelschap, maar ik ben na 35 opnames opgehouden met tellen, so, ik verwonder me niet zo snel meer. Leven en laten leven
Is dit een belediging?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatief dan. Ook die is zo jong niet meer tegenwoordig.
Nee, ik heb ook niet echt concentreren en thuis zijn is nu geen optie. Deze opname is "vrijwillig", ja met aanhalingstekens, of vrijwillig erin of een maatregel. Vrijwillig is altijd beter. Er zijn verschillende activiteiten, maar jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap dat het idee fijn is. Het lijkt me dat als je weer rustig geconcentreerd kan knutselen, je beter thuis kunt zijn. Zijn er verder nog activiteiten daar? Of moet je het een beetje zelf uitzoeken?
[..]
Hmm, als ik zelf al niet zo lekker in m'n vel zit, zou ik wel moeite hebben met anderen die ook allemaal problemen hebben, maar daar is kennelijk mee te leven? Misschien helpt het ook wel om je eigen problemen te relativeren?
Eentje maar?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:38 schreef Tegan het volgende:
Ik moet eerst nog een date met @:gianni61 voor ik rustig kan sterven.
Wie de schoen past...quote:
TREKKE HEM AAN!quote:
Ik snapte dat thuis zijn nu geen optie is. Hopelijk kun je snel weer lekker knutselen!quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niet echt concentreren en thuis zijn is nu geen optie. Deze opname is "vrijwillig", ja met aanhalingstekens, of vrijwillig erin of een maatregel. Vrijwillig is altijd beter. Er zijn verschillende activiteiten, maar jageen energie voor mensen. Dus ik zit vooral op mijn kamer, eet op mijn kamer en doe alles op mijn kamer. Heb genoeg aan mezelf
Trekken dat kan ik wel.quote:
Weet je nog vroeger dat je niet om 21:45 in slaap viel en nachtenlang kon doorgaan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik natuurlijk nooit meer weg.
Ik hoor de ketting hier rammelen...quote:
Hahahahah wel op de bovenste verdiepingquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snapte dat thuis zijn nu geen optie is. Hopelijk kun je snel weer lekker knutselen!En je hangt daar nu wel de typische FOK!-er uit. Is het een zolderkamer?
Hangslot van de kelderdeurquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor de ketting hier rammelen...
quote:
Hij of ik?quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor de ketting hier rammelen...
Dat laat ik aan jullie overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |