Je was okayquote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben volledig ingeburgd. Trainingspak/joggingpak 4life
Allemaal fitgirls in Helmond?quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Vandaar dat alle hoop op jou is gevestigd in de familie?quote:Op maandag 17 april 2023 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer heeft een tijdje in Helmond gewoond
En daarmee kom je ook buiten?quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Denk dat ik dat inmiddels wel waargemaakt heb met Cali.quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat alle hoop op jou is gevestigd in de familie?
Dat was zeker een meesterlijke zet van je.quote:Op maandag 17 april 2023 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik dat inmiddels wel waargemaakt heb met Cali.
Ik had goede hulp.quote:Op maandag 17 april 2023 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was zeker een meesterlijke zet van je.
Ik heb geen crocs. Veel te koud.quote:Op maandag 17 april 2023 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En daarmee kom je ook buiten?
Ga je ook op crocs naar de supermarkt?
Dat ze sindsdien vrijwillig bij je blijft is toch echt je eigen verdienste.quote:
Hij wil niet dat anderen naar jouw kont kijken?quote:Op maandag 17 april 2023 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen crocs. Veel te koud.
Ik ben een keer in mn sportlegging en Uggs naar buiten gegaan. Maar mag niet meer van @:ArTiC
Jij denkt dat het om de outfit gaat? Wat moet ze in hemelsnaam buiten doen.quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
Hij wil niet dat anderen naar jouw kont kijken?
Uggs vind ik in sommige gevallen nog acceptabel
Iemand moet de kratten pils toch naar huis sjouwen...quote:Op maandag 17 april 2023 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt dat het om de outfit gaat? Wat moet ze in hemelsnaam buiten doen.
De bezorger van de AH of de PicNic.quote:Op maandag 17 april 2023 12:54 schreef gianni61 het volgende:
Iemand moet de kratten pils toch naar huis sjouwen...
alsof picnic bezorgd in Hellemond..quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 17 april 2023 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen crocs. Veel te koud.
Ik ben een keer in mn sportlegging en Uggs naar buiten gegaan. Maar mag niet meer van @:ArTiC
Vast wel want mag wel gewoon naar de sportschool.quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij wil niet dat anderen naar jouw kont kijken?
Uggs vind ik in sommige gevallen nog acceptabel
Was te tokkiequote:
* Tokkie meldt zichquote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast wel want mag wel gewoon naar de sportschool.
En Picnic bezorgt gewoon hier
[..]
Was te tokkie
quote:Op maandag 17 april 2023 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Tokkie meldt zichIk heb geen uggs, maar loop hele dagen in legging met sportschoenen of van die adiletten
Op de dagen dat je naar kantoor moet trek je iets anders aan, of niet?quote:Op maandag 17 april 2023 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Tokkie meldt zichIk heb geen uggs, maar loop hele dagen in legging met sportschoenen of van die adiletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |