SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is mijn pakket binnenBij het afhaalpunt, want ik dacht niet dat ze zo snel waren met bezorgen en de rest van de week heb ik geen thuiswerkdagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Matige actie van Poesquote:Op maandag 17 april 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Feestvreugde. Ik wacht tot de buurvrouw terug is van boodschappen zodat ik met Poes1 naar het Dierenziekenhuis kan in Oldenzaal voor een scopie want ze heeft de helft van d'r eten vast zitten in d'r slokdarm.
Ik moet zeggen dat mijn rooster er de laatste en komende tijd wel echt op vooruit is gegaan. Er zitten af en toe nog wat pittige weken tussen qua planning/weinig vrije dagen, maar ik heb nu ook regelmatig 3 dagen vrij achter elkaar. Dat is wel heel erg lekker. En mijn nachtdiensten en weekenddiensten vallen grotendeels samen, dus die vink ik dan ook in één keer af.quote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 wat een gepieker… Hopelijk leiden de saaie scripties wat af. En vanavond wordt vast leuk! Zo niet: weet je dat je aan die jongen je tijd niet meer hoeft te besteden
@:candaasje hopelijk kunnen ze een wat gezondere planing voor je gaan maken
@:Lonaa sterkte met poes. Hoe heeft ze dat nu weer klaargespeeld?
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n datequote:Op maandag 17 april 2023 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg vandaag niet echt wat gedaan vooralsnog. Ik begon goed met een online afspraak om 8.30, maar daarna eigenlijk niks nuttigs meer gedaan. Met mn hoofd bij vanavond. Niet eens alleen maar negatieve gedachten, vooral veel. Zin in, wat kan er nou helemaal gebeuren, zelfs al gaat alles helemaal mis dan zie ik hem daarna toch nooit meer, maar tegelijkertijd ook dat ik niet zo veel profielen tegen kom die me aanspreken dus dan zou ik het toch vervelend vinden als het juist bij deze 'mis gaat' allemaal, nouja. Een beetje een mix van zin in, spanning, doemgedachten en mn-doemgedachten-tegenspreken-met-realistischere-gedachten waardoor mn hoofd heel vol zit en er niet echt ruimte is voor andere dingen. Maar het uitspreken helpt vaak al wel iets dus hopelijk helpt dit typen ook.
En waarschijnlijk is dat volle hoofd zo totdat ik er ben en hij ook en is het dan gewoon primaen hoop ik dat het een volgende keer (of dat nou met deze of iemand anders is) dan in elk geval ietsjes minder is
Ga zo toch maar weer een poging wagen in de hoop dat een paar saaie scripties toch voor afleiding kunnen zorgen
Nice…. Ik heb hier ook een veelvraat op vers rondlopenquote:Op maandag 17 april 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ze krijgen hier barf hè? En het is een veelvraat. Het xat net voor de maag was zichtbaar op de foto. Ze gaan er as we speak met een slang in.
Heb ik gemist dat het klaar is met bomenjongen?quote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n date
(Ik heb zaterdag weer eentje. Uit lunchen met de Indiase Amerikaan. En mogelijk zondag een wandeling als eerste date met iemand nieuws. Interessant)
Ja, stuk prettiger en beter vol te houdenquote:Op maandag 17 april 2023 14:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje wat fijn dat je rooster wat beter is! Voel je je er zelf ook beter onder?
Ik deel dat sentiment wel jaquote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Ze waren overigens allemaal verbaasd hier dat het een poes was, en geen hond
Lonaa's poes he.quote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, stuk prettiger en beter vol te houden
[..]
Ik deel dat sentiment wel ja
"Oh het is een kat!" Riep de da uit toen ze in het mandje keek. Ik hoorde haar dat achter ook nog net zo verwonderd en geamuseerd tegen haar collegas zeggenquote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, stuk prettiger en beter vol te houden
[..]
Ik deel dat sentiment wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |