Dat klopt nietquote:Op maandag 17 april 2023 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, en in dezelfde minuut zei ze "within 48 hours or so".
quote:
Ik geef het ze door.quote:Op maandag 17 april 2023 15:20 schreef heywoodu het volgende:
En nu zegt ze dan weer minimum 48 hours, make up your mind
Donderdag kan ik ook niet, trouwens
Woensdag zou helemaal geweldig zijn.
quote:
Het is een complot!quote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef Coelho het volgende:
Minimum 48 hours door de gigantische hoeveelheid propellant die nodig is. Enkele tientallen vrachtwagens. Daarbij schijnt het morgen en overmorgen slecht weer te worden. Dus dan wordt het toch 4/20
Nee, ik heb nog nooit een lancering gezien omdat die lui altijd een paar minuten voor de tijd alles afblazen, ik ben nu viesmad.quote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meisje toch, wat een stomme dingen he? Gaat het wel een beetje verder?
Sterkte dan maarquote:Op maandag 17 april 2023 15:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een lancering gezien omdat die lui altijd een paar minuten voor de tijd alles afblazen, ik ben nu viesmad.
quote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef Coelho het volgende:
Minimum 48 hours door de gigantische hoeveelheid propellant die nodig is. Enkele tientallen vrachtwagens. Daarbij schijnt het morgen en overmorgen slecht weer te worden. Dus dan wordt het toch 4/20
Dat kan ontploffen.quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
Nu dus maar even een verwarmingselementje op dat ventiel zetten.
Chemie-Pack heeft ook ervaring met ontdooien van bevroren onderdelenquote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
Nu dus maar even een verwarmingselementje op dat ventiel zetten.
quote:
SpaceXquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |