Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.quote:Op maandag 17 april 2023 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij postte hier gisteren een popie-jopie aankondiging dat hij terug is. (Daar reageerde niemand op)
Hoi Stijn! Zeg dat wel.quote:
Hoe weet je dat, dacht je zo vaak aan ons dat je het opzocht? Erg lief.quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Dat hier een jaar of acht nadat gasten als kapiteintje en ik gestopt zijn met posten, nog vrijwel wekelijks over ons gesproken wordt... Het is allemaal vrij verdrietig, vind je ook niet?
Je naam is in jaren buiten wat anekdotes van @Caland nauwelijks genoemd totdat ik verkeerd dacht dat @Bezsen een account was van jou, en vrijwel gelijk ben je weer echt terug (lol)quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Dat hier een jaar of acht nadat gasten als kapiteintje en ik gestopt zijn met posten, nog vrijwel wekelijks over ons gesproken wordt... Het is allemaal vrij verdrietig, vind je ook niet?
Ik heb tegenwoordig ook niet al teveel tijd om te posten, dus zo vaak zullen we elkaar niet treffen haha.quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoi Stijn! Zeg dat wel.
Met het vijandige onveranderde kinderachtige klimaat hier denk ik dat het wel eens van korte duur kan worden overigens.
Is Kapi al door z'n boodschappen heen?quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lekker man. Heb je je jetpack nog ?quote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.
Heel kort geleden zag ik een kort stukje op tv over iemand die de KNVB had benaderd over hun beveiliging, maar dat vonden ze toen allemaal maar onzin, ik ben vergeten wie dit was.quote:
Insomnia.quote:Op maandag 17 april 2023 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hou de tijd niet bij, welke alias is dit?
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?
Doe eens.quote:Op maandag 17 april 2023 18:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:
hmf: Ik heb zojuist een boterham gegeten.
kapiteintje: hahaha
En zo kan ik er nog wel twintig uit mijn mouw schudden.
Laat maar weer.quote:Op maandag 17 april 2023 18:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
4,95 per stuk, vooraf betalen.
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.quote:Op maandag 17 april 2023 18:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
4,95 per stuk, vooraf betalen.
Dat vermoeden heb ik ook bij die knakker (die niet kan zingen) die hij naar het songfestival heeft gestuurd.quote:Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |