Lekker man. Heb je je jetpack nog ?quote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.
Heel kort geleden zag ik een kort stukje op tv over iemand die de KNVB had benaderd over hun beveiliging, maar dat vonden ze toen allemaal maar onzin, ik ben vergeten wie dit was.quote:
Insomnia.quote:Op maandag 17 april 2023 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hou de tijd niet bij, welke alias is dit?
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?
Doe eens.quote:Op maandag 17 april 2023 18:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:
hmf: Ik heb zojuist een boterham gegeten.
kapiteintje: hahaha
En zo kan ik er nog wel twintig uit mijn mouw schudden.
Laat maar weer.quote:Op maandag 17 april 2023 18:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
4,95 per stuk, vooraf betalen.
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.quote:Op maandag 17 april 2023 18:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
4,95 per stuk, vooraf betalen.
Dat vermoeden heb ik ook bij die knakker (die niet kan zingen) die hij naar het songfestival heeft gestuurd.quote:Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.
Lijkt mij sterk op een macho festijn als het songfestival.quote:Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook bij die knakker (die niet kan zingen) die hij naar het songfestival heeft gestuurd.
Wat had hij eigenlijk te vertellen over die act van hem?quote:Op maandag 17 april 2023 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk op een macho festijn als het songfestival.
Ik sta ook op punt iets door m'n holletje te duwen, maar dan andersom.quote:Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.
Werkelijk de pakweg tien keer dat ik fok bezoek in een jaar als lezer en de slowchat open, was er een 50% kans dat we genoemd worden. Zegt genoeg denk ik.quote:Op maandag 17 april 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dacht je zo vaak aan ons dat je het opzocht? Erg lief.
Jazeker. Met witte bonen erop.quote:Op maandag 17 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je naam is in jaren buiten wat anekdotes van @:caland nauwelijks genoemd totdat ik verkeerd dacht dat @:bezsen een account was van jou, en vrijwel gelijk ben je weer echt terug (lol)
Over de anekdotes van Caland gesproken, heb je echt een keer in Schotland een Engels ontbijtpizza besteld?
Geen idee wie jij bent, maar fijn om te zien dat we een blijvende indruk gemaakt hebben.quote:Op maandag 17 april 2023 18:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:
hmf: Ik heb zojuist een boterham gegeten.
kapiteintje: hahaha
En zo kan ik er nog wel twintig uit mijn mouw schudden.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 17 april 2023 18:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Werkelijk de pakweg tien keer dat ik fok bezoek in een jaar als lezer en de slowchat open, was er een 50% kans dat we genoemd worden. Zegt genoeg denk ik.
Dit is echt walgelijk.quote:
Ik ben gewoon een haatdragend persoonquote:Op maandag 17 april 2023 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk.
Verder merk ik enige wrijving tussen @:littlerabbit en jij, dat vind ik zonde kan ik iets doen om de lucht te klaren? Jullie ageren allebei best wel hard tegen pietjetijd misschien is dat iets waar jullie een band over kunnen vormen.
Met dat duo ben ik bang dat we al met 2-0 achterstaan bij onze jaarlijkse uitwedstrijd bij ESF.quote:Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook bij die knakker (die niet kan zingen) die hij naar het songfestival heeft gestuurd.
Zoveel woede in zo'n klein konijntje.quote:Op maandag 17 april 2023 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een haatdragend persoon
quote:Op maandag 17 april 2023 18:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Werkelijk de pakweg tien keer dat ik fok bezoek in een jaar als lezer en de slowchat open, was er een 50% kans dat we genoemd worden. Zegt genoeg denk ik.
Ik denk dat ik dankzij dit duo zelfs ga kijken, dat wordt wel lachen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dat duo ben ik bang dat we al met 2-0 achterstaan bij onze jaarlijkse uitwedstrijd bij ESF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |