Etenquote:Op maandag 17 april 2023 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet zijn interesse.
Zijn interesses:
- Eten
- House
- Haxball
Al besproken in NWS / [Centraal] SpaceX #71 Starship Test Flightquote:Op maandag 17 april 2023 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Vlucht gecanceld @:scrummie
(Vanwege het weer en niet vanwege de woke community)
En de roverheid doet niets gvd.
Ja, van de fiets gevallen. Dank.quote:Op maandag 17 april 2023 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie jij? wat heb ik gemist?
Sterkte maat
Netjes maat, gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
Ik ben geslaagd voor m'n 2e examen.
2 vd 4 gehaald
Als KingRoland in dit tempo zou studeren, was hij voor het corona-tijdperk al klaar geweest.quote:
Dat was alleen in het weekend.quote:Op maandag 17 april 2023 16:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als KingRoland in dit tempo zou studeren, was hij voor het corona-tijdperk al klaar geweest.
(Geen mention want geen foto van aziatische vrouw).
Je hebt wel een lekker grote portie verdiend!quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
vanavond eerste deel van mijn scriptie inleveren dan morgen trakteer ik mezelf op kibbeling
Godallemachtig. Nu al? Wanneer ben je klaar?quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
vanavond eerste deel van mijn scriptie inleveren dan morgen trakteer ik mezelf op kibbeling
Zou je niet eerst even het cijfer afwachten voordat je jezelf volvreet?quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |