Etenquote:Op maandag 17 april 2023 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet zijn interesse.
Zijn interesses:
- Eten
- House
- Haxball
Al besproken in NWS / [Centraal] SpaceX #71 Starship Test Flightquote:Op maandag 17 april 2023 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Vlucht gecanceld @:scrummie
(Vanwege het weer en niet vanwege de woke community)
En de roverheid doet niets gvd.
Ja, van de fiets gevallen. Dank.quote:Op maandag 17 april 2023 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie jij? wat heb ik gemist?
Sterkte maat
Netjes maat, gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 april 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
Ik ben geslaagd voor m'n 2e examen.
2 vd 4 gehaald
Als KingRoland in dit tempo zou studeren, was hij voor het corona-tijdperk al klaar geweest.quote:
Dat was alleen in het weekend.quote:Op maandag 17 april 2023 16:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als KingRoland in dit tempo zou studeren, was hij voor het corona-tijdperk al klaar geweest.
(Geen mention want geen foto van aziatische vrouw).
Je hebt wel een lekker grote portie verdiend!quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
vanavond eerste deel van mijn scriptie inleveren dan morgen trakteer ik mezelf op kibbeling
Godallemachtig. Nu al? Wanneer ben je klaar?quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
vanavond eerste deel van mijn scriptie inleveren dan morgen trakteer ik mezelf op kibbeling
Zou je niet eerst even het cijfer afwachten voordat je jezelf volvreet?quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef KingRoland het volgende:
tot en met Research Design, dus alle hoofdstukken voor kwalitatief/kwantitatief voor feedback. Alle deskresearch werk dusquote:Op maandag 17 april 2023 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Godallemachtig. Nu al? Wanneer ben je klaar?
laatste paar dagen talloze papers gelezen, dus daar had ik mijn handen goed vol Rene. Ik zie wel wat eruit komt en dit is meer een extra moment om te kijken of alle hoofdstukken wel goed aansluiten wanneer ik begin met datacollectie.quote:Op maandag 17 april 2023 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je niet eerst even het cijfer afwachten voordat je jezelf volvreet?
Je bent een vies varken en niks anders.quote:Op maandag 17 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |