Heb je een vriendin?quote:Op maandag 17 april 2023 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen collega van je ben.
Ik heb mijn vriendin ooit cupcakes laten maken, dat was ook een groot succes.
Wen je vanzelf wel aan eigenlijkquote:Op maandag 17 april 2023 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zonder beleg? Hoe krijg je het weg bro
Verder ziet het er prima uit.
Precies. En meer zijn we niet nodig in het leven. OH ARNEquote:Op maandag 17 april 2023 12:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu Arend Martijn God.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🧐
Jij lust echt alleen frikandellen? (lol)
Ik zie het donderdag wel goedkomen eigenlijk. Fijn om die kwal van een Mourinho eens op zijn plek te zetten.quote:Op maandag 17 april 2023 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. En meer zijn we niet nodig in het leven. OH ARNE
🫣🤣🤣👌🏻quote:
Ik heb er weinig vertrouwen in eigenlijk. We gaan het zien, als je vroeg 1-0 achterkomt zie ik het somber in.quote:Op maandag 17 april 2023 12:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie het donderdag wel goedkomen eigenlijk. Fijn om die kwal van een Mourinho eens op zijn plek te zetten.
Wat drink je daar?quote:Op maandag 17 april 2023 12:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
The good old times toen ik nog 21 was en hiermee weg kon komen zonder vadsig te worden
Het wordt een pittige klus, echter staat heel fok achter Feyenoord!quote:Op maandag 17 april 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in eigenlijk. We gaan het zien, als je vroeg 1-0 achterkomt zie ik het somber in.
En dan allemaal lachen en "CHOOOOKE" roepen als we daadwerkelijk achterkomen. FOK'ersquote:Op maandag 17 april 2023 12:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Het wordt een pittige klus, echter staat heel fok achter Feyenoord!
Dybala is er niet bij gok ik, dat scheelt echt al een hele hoop.quote:Op maandag 17 april 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in eigenlijk. We gaan het zien, als je vroeg 1-0 achterkomt zie ik het somber in.
Ik niet, hoop oprecht dat Feyenoord de EL wint.quote:Op maandag 17 april 2023 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan allemaal lachen en "CHOOOOKE" roepen als we daadwerkelijk achterkomen. FOK'ers
Waarom support je geen club dan?quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik niet, hoop oprecht dat Feyenoord de EL wint.
Maar ik support dan ook geen enkele club in Nederland dus ik hoef er ook niet om te lachen als er iemand choked
Nee, ik zeg dan 'Ach Feyenoord'.quote:Op maandag 17 april 2023 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan allemaal lachen en "CHOOOOKE" roepen als we daadwerkelijk achterkomen. FOK'ers
Ja, genot. MuskGODquote:
Niet zijn interesse.quote:
De TR"s van Pietje vlogen je om de oren gok ik zo.quote:Op maandag 17 april 2023 12:17 schreef Coco het volgende:
Ondertussen ingegrepen in het Feyenoord topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |