Ik was het vergeten.quote:Op maandag 17 april 2023 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu achter als je dat zelf gedaan hebt?
Geen idee nog, niet iets wat met de koning te maken heeft in elk geval.quote:Op maandag 17 april 2023 11:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Wat ga je met koningsdag doen?
Moet je toch lekker zelf weten, het is alleen wat lullig als je collega's weten dat je jarig bent.quote:Op maandag 17 april 2023 11:34 schreef Oriente het volgende:
Fuck Koningsdag. (Al is de vrije dag wel fijn, lang weekendgodgenot)
Ben ik trouwens een lul als ik volgende week niet trakteer op m'n werk (ik vind m'n verjaardag totaal niet boeiend en 'vier' hem eigenlijk alleen even voor familie/schoonfamilie omdat het moet)
Ja helaas hebben we zo'n verjaardagskalenderding dus in theorie kunnen ze het wetenquote:Op maandag 17 april 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je toch lekker zelf weten, het is alleen wat lullig als je collega's weten dat je jarig bent.
Dan kan je het beter afkopen, scheelt een hoop gezeik.quote:Op maandag 17 april 2023 11:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja helaas hebben we zo'n verjaardagskalenderding dus in theorie kunnen ze het weten
Ontzettend flauw. Neem gewoon wat negerzoenen en jodenkoeken mee joh.quote:Op maandag 17 april 2023 11:34 schreef Oriente het volgende:
Fuck Koningsdag. (Al is de vrije dag wel fijn, lang weekendgodgenot)
Ben ik trouwens een lul als ik volgende week niet trakteer op m'n werk (ik vind m'n verjaardag totaal niet boeiend en 'vier' hem eigenlijk alleen even voor familie/schoonfamilie omdat het moet)
Tering wat een heerlijke jetsersquote:Op maandag 17 april 2023 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet over Kees dromen
[ afbeelding ]
Mensen die zeuren dat er niet getrakteerd wordt vind ik nog treuriger dan mensen die niet trakteren.quote:Op maandag 17 april 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan je het beter afkopen, scheelt een hoop gezeik.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering wat een heerlijke jetsers
Ik vind het sowieso onzin dat trakteren, dat doe je op de kleuterschool en vooruit lagere school.quote:Op maandag 17 april 2023 11:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen die zeuren dat er niet getrakteerd wordt vind ik nog treuriger dan mensen die niet trakteren.
Eens. Ik pak ook nooit iets van andermans traktaties (zo'n hypocriet ben ik dan ook weer niet en wat ik al zei ik lust toch geen taart/gebak/snoep)quote:Op maandag 17 april 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onzin dat trakteren, dat doe je op de kleuterschool en vooruit lagere school.
Ik vond jou nou nooit het type dat zelf een taart zou bakkenquote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had bij mijn laatste verjaardag zelf kwarktaart gemaakt.
Dit was een groot succes
Kwarktaart bak je ook nietquote:Op maandag 17 april 2023 11:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vond jou nou nooit het type dat zelf een taart zou bakken
🧐quote:
Nee hoor, zie hier wat ik vandaag bijvoorbeeld eet:quote:Op maandag 17 april 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🧐
Jij lust echt alleen frikandellen? (lol)
Jammer dat ik geen collega van je ben.quote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had bij mijn laatste verjaardag zelf kwarktaart gemaakt.
Dit was een groot succes
Zonder beleg? Hoe krijg je het weg broquote:Op maandag 17 april 2023 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, zie hier wat ik vandaag bijvoorbeeld eet:
1 Banaan
6 Volkoren bolletjes (zonder beleg)
2 Eitjes
2 Glazen halfvolle melk
Pasta Pesto met Creme Fraiche en kippendijfilet
500 Gram milde magere kwark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |