abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208797070

Een ambtenaar is een natuurlijke persoon die is aangesteld in een openbare betrekking om, ondergeschikt aan een hoger gezag, een deel van de overheidstaak te verrichten. Afhankelijk van hun functie, leggen ambtenaren een zuiveringseed of ambtseed af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ambtenaruhhhh

[ Bericht 34% gewijzigd door HSG op 16-04-2023 22:34:14 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator dinsdag 18 april 2023 @ 23:50:09 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208820918
Nieuw topic :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 19 april 2023 @ 15:36:50 #3
342418 VKV
Plausibel
pi_208826243
Nou wij krijgen de loonsverhoging met terugwerkende kracht in mei uitbetaald. Dat wordt een leuke maand als je mei ook als ouderwetse "vakantiegeldmaand" gebruikt :)
  Moderator woensdag 19 april 2023 @ 20:04:14 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208829816
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 15:36 schreef VKV het volgende:
Nou wij krijgen de loonsverhoging met terugwerkende kracht in mei uitbetaald. Dat wordt een leuke maand als je mei ook als ouderwetse "vakantiegeldmaand" gebruikt :)
Eens. Ik vermoed dat het inderdaad vrijdag niet wordt
pi_208837720
Loonstrook binnen, staat er idd niet op. Wordt een declaratie met het loon meebetaalt of wordt dat los overgemaakt? Weet iemand dat+
pi_208838619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:23 schreef Koettie het volgende:
Loonstrook binnen, staat er idd niet op. Wordt een declaratie met het loon meebetaalt of wordt dat los overgemaakt? Weet iemand dat+
Bij ons is het dat alle declaraties tot de vrijdag vóór de week waarin het salaris betaald wordt, die worden meegenomen.
pi_208838686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:23 schreef Koettie het volgende:
Bij ons geldt dat declaraties die uiterlijk de 13e van de maand zijn ingediend, worden uitbetaald met het salaris op de 24e. Alles wat later wordt ingediend komt de maand erop met het salaris mee.
Kan er dus net vanaf hangen wanneer het is ingediend.
A mind with a heart of it's own
pi_208838775
Bij ons staat het wel op de loonstrook deze maand. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_208839056
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Bij ons geldt dat declaraties die uiterlijk de 13e van de maand zijn ingediend, worden uitbetaald met het salaris op de 24e. Alles wat later wordt ingediend komt de maand erop met het salaris mee.
Kan er dus net vanaf hangen wanneer het is ingediend.
Ingediend al op de 7e, vandaag pas door mn leidinggevende akkoord op gegeven. Dus zal volgende maand worden dan. Irritant zeg.
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 06:43:20 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208847578
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:45 schreef arvensis het volgende:
Zal 11:45 dat kunnen zien. :7
pi_208847582
Bij ons zit het er niet bij volgens de loonstrook. Wel is de extra verlofdag bijgeschreven.
  vrijdag 21 april 2023 @ 12:57:51 #12
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_208850998
Ik heb mooi even twee sollicitaties de deur uit geknald.
Gisteren een verkennend gesprek gehad voor de 3e baan.
Volgende week een gesprek met HR wat de mogelijkheden zijn om intern snel over te stappen..

Ben wel blij dat het weekend is :o
Even geen werkstress
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 13:12:59 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208851161
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 12:57 schreef KapiteinIglo het volgende:
Volgende week een gesprek met HR wat de mogelijkheden zijn om intern snel over te stappen..

Even geen werkstress
Goed om te horen ^O^

Hopelijk vind je een baan waar je wel thuis voelt
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 21 april 2023 @ 13:50:23 #14
450148 KapiteinIglo
pi_208851612
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2023 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Goed om te horen ^O^

Hopelijk vind je een baan waar je wel thuis voelt
Ja dat komt wel goed.
Dat gesprek gisteren was echt heel fijn, en zelfs terwijl ik twijfel of de functie bij me past, is het team superaardig en geven de me de ruimte om mee te lopen om te kijken of ik het wat vind.

:@
Ik ben er ook van overtuigd dat het wel goed komt, maar als je je sociaal emotioneel gezien niet veilig voelt op je werk, dan is het soms even heftig allemaal.

Gelukkig bijt ik goed van mezelf af en heb ik open kaart gespeeld en gelijk mijn grenzen aangegeven.. naja niet gelijk, maar wel sneller dan ik vroeger gedaan zou hebben :o
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 14:13:35 #15
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_208851846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 13:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ja dat komt wel goed.
Fijn om te horen!

Heb ook een tijdje in een rotsituatie gezeten (dankzij een klotemanager, sfeer in mijn team was verder goed) en op een gegeven moment moet je gewoon voor jezelf kiezen. Kon die manager wel langer irriteren door gewoon aan te blijven, voet bij stuk te houden en zijn getreiter lachend te ondergaan, maar ik ben blij dat ik elders in de gemeente een toffe functie heb gevonden in een leuk team met een geweldige manager. Daar heb ik in mijn sollicitaties wel op gelet. Nam niet de eerste de beste baan die zich aandiende. Altijd in het achterhoofd: Is deze nieuwe manager iemand met wie ik het zal kunnen vinden?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 21 april 2023 @ 14:40:29 #16
450148 KapiteinIglo
pi_208852140
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:13 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Fijn om te horen!

Heb ook een tijdje in een rotsituatie gezeten (dankzij een klotemanager, sfeer in mijn team was verder goed) en op een gegeven moment moet je gewoon voor jezelf kiezen. Kon die manager wel langer irriteren door gewoon aan te blijven, voet bij stuk te houden en zijn getreiter lachend te ondergaan, maar ik ben blij dat ik elders in de gemeente een toffe functie heb gevonden in een leuk team met een geweldige manager. Daar heb ik in mijn sollicitaties wel op gelet. Nam niet de eerste de beste baan die zich aandiende. Altijd in het achterhoofd: Is deze nieuwe manager iemand met wie ik het zal kunnen vinden?
Nee dit is zo belangrijk. Voor mij is blijkbaar sfeer en waardering echt een ding.
Ik had ook gedacht nog een jaar te blijven, maar huilend thuiskomen van mijn werk was wel de grens. En eigenlijk ver eroverheen.

Ik ben nu heel open en transparant wat het probleem was (sfeer onderling met collega’s) en dat ik graag even rond wil kijken en evt een kennismaking wil hebben vooraf.

Oh, en de ellende begon al toen de vecature helemaal niet overeenkwam met de functie :')

Heb jij lang gezocht naar iets nieuws?
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 16:03:54 #17
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_208853034
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
Nee dit is zo belangrijk. Voor mij is blijkbaar sfeer en waardering echt een ding.
Ik had ook gedacht nog een jaar te blijven, maar huilend thuiskomen van mijn werk was wel de grens. En eigenlijk ver eroverheen.

Ik ben nu heel open en transparant wat het probleem was (sfeer onderling met collega’s) en dat ik graag even rond wil kijken en evt een kennismaking wil hebben vooraf.

Oh, en de ellende begon al toen de vecature helemaal niet overeenkwam met de functie :')

Heb jij lang gezocht naar iets nieuws?
Moeilijk te zeggen hoe lang ik heb gezocht.

Ik begon halverwege 2015 in mijn vorige functie (als kwartiermaker/leidinggevende) en dat ging een half jaar goed al waren er wel wat signalen. Vervolgens werd mijn (inmiddels) vrouw ernstig ziek met allerlei complicaties en zat ik eerst 100 dagen aan haar ziekenhuisbed gekluisterd en moest ik daarna ook nog een tijd voor haar thuis zorgen. Dat vond die hufter maar niets. Ik had in die tijd een jonge assistent die voor mij waarnam. Een slimme jongen waar die eikel een oogje op had. Voor het re-integreren bood hij mij een aangepaste functie (alleen nog kwartiermaker) met behoud van salaris en dan kon mijn assistent blijven waarnemen als leidinggevende. En toen begon het gezeik pas echt met allerlei treitereitjes:
- behoud salaris zou niet kunnen (kon natuurlijk wel en is altijd zo gebleven),
- ik zou het niet te nauw nemen met de uren (onzin want ik had maximaal zorgverlof gekocht en bleef daar zelfs ruim binnen),
- jonge assistent ging elders aan de slag maar ik kreeg mijn functie niet terug en dure externe werd als interim leidinggevende aangesteld (prima, want ik deelde met de interim gewoon de leidinggevende taken want ons team was inmiddels enorm uitgebreid),
- mijn naam mocht niet als schrijver op de MT-stukken (hij noemde zichzelf de behandelend ambtenaar :') ),
- groot deel van de opdrachten waar ik mij mee bezig hield werd gecentraliseerd in de stad, maar hij wilde de fte van mijn positie niet kwijt aan de centrale stad (dus bleef ik achter zonder takenpakket :') ),
- ik regelde een detachering van een jaar elders binnen de gemeente (exact dezelfde functie als waar ik in begon en kreeg uitstekende beoordelingen van de manager aldaar maar dat wilde die eikel niet in mijn personeelsdossier hebben),
- toen de detachering erop zat ging ik trouwen (de dag dat ik terugkwam van huwelijksverlof had ik een afspraak in mijn agenda staan met eikel en de interim leidinggevende, maar i.p.v. gefeliciteerd te horen uit zijn mond, kreeg ik de vraag of ik niet een andere baan wilde zoeken, want hij had en geen werk en eigenlijk geen fte-capaciteit voor mij :') ),
- interim leidinggevende ging een maand later weg en die eikel stelde weer een nieuwe jonge pretty boy aan als opvolger (nou goed, ik had toch al besloten te vertrekken maar daar heb ik even de tijd voor genomen, mede ook omdat mijn moeder te horen kreeg dat ze uitbehandeld was).

Eind 2018 op lange huwelijksreis gegaan en uiteindelijk ben ik halverwege 2019 op mijn huidige functie terechtgekomen. Naar volle tevredenheid. Alleen heb ik geen beoordelingen in mijn personeelsdossier staan over de periode 2015-2019. Gewoon nooit de onzin die hij opschreef ondertekend en hij durfde er kennelijk niet verder werk van te maken. Niet dat dat enige kans had, want ik heb alle gesprekken met hem telkens via de mail aan hem teruggekoppeld en zo een eigen dossier opgebouwd. Dat wist die lul maar al te goed. B-)
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 21 april 2023 @ 18:28:34 #18
450148 KapiteinIglo
pi_208854634
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik begon halverwege 2015 in mijn vorige functie (als kwartiermaker/leidinggevende) en dat ging een half jaar goed al waren er wel wat signalen. Vervolgens werd mijn (inmiddels) vrouw ernstig ziek met allerlei complicaties en zat ik eerst 100 dagen aan haar ziekenhuisbed gekluisterd en moest ik daarna ook nog een tijd voor haar thuis zorgen. Dat vond die hufter maar niets. Ik had in die tijd een jonge assistent die voor mij waarnam. Een slimme jongen waar die eikel een oogje op had. Voor het re-integreren bood hij mij een aangepaste functie (alleen nog kwartiermaker) met behoud van salaris en dan kon mijn assistent blijven waarnemen als leidinggevende. En toen begon het gezeik pas echt met allerlei treitereitjes:
- ik zou het niet te nauw nemen met de uren (onzin want ik had maximaal zorgverlof gekocht en bleef daar zelfs ruim binnen),
- jonge assistent ging elders aan de slag maar ik kreeg mijn functie niet terug en dure externe werd als interim leidinggevende aangesteld (prima, want ik deelde met de interim gewoon de leidinggevende taken want ons team was inmiddels enorm uitgebreid),
- mijn naam mocht niet als schrijver op de MT-stukken (hij noemde zichzelf de behandelend ambtenaar :') ),
- groot deel van de opdrachten waar ik mij mee bezig hield werd gecentraliseerd in de stad, maar hij wilde de fte van mijn positie niet kwijt aan de centrale stad (dus bleef ik achter zonder takenpakket :') ),
- ik regelde een detachering van een jaar elders binnen de gemeente (exact dezelfde functie als waar ik in begon en kreeg uitstekende beoordelingen van de manager aldaar maar dat wilde die eikel niet in mijn personeelsdossier hebben),
- toen de detachering erop zat ging ik trouwen (de dag dat ik terugkwam van huwelijksverlof had ik een afspraak in mijn agenda staan met eikel en de interim leidinggevende, maar i.p.v. gefeliciteerd te horen uit zijn mond, kreeg ik de vraag of ik niet een andere baan wilde zoeken, want hij had en geen werk en eigenlijk geen fte-capaciteit voor mij :') ),
- interim leidinggevende ging een maand later weg en die eikel stelde weer een nieuwe jonge pretty boy aan als opvolger (nou goed, ik had toch al besloten te vertrekken maar daar heb ik even de tijd voor genomen, mede ook omdat mijn moeder te horen kreeg dat ze uitbehandeld was).

Eind 2018 op lange huwelijksreis gegaan en uiteindelijk ben ik halverwege 2019 op mijn huidige functie terechtgekomen. Naar volle tevredenheid. Alleen heb ik geen beoordelingen in mijn personeelsdossier staan over de periode 2015-2019. Gewoon nooit de onzin die hij opschreef ondertekend en hij durfde er kennelijk niet verder werk van te maken. Niet dat dat enige kans had, want ik heb alle gesprekken met hem telkens via de mail aan hem teruggekoppeld en zo een eigen dossier opgebouwd. Dat wist die lul maar al te goed. B-)
Wat een kapsoneslijer ook :(
  vrijdag 21 april 2023 @ 19:06:13 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208855133
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Alles weer goed met je vrouw? :@
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 20:44:35 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_208856615
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:06 schreef Zwansen het volgende:
Naar omstandigheden gaat het goed. Volledig herstel is onmogelijk, maar de oorzaak van al de problemen is nu in slaapstand en wordt regelmatig gecontroleerd. Bedankt. :).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 21 april 2023 @ 23:02:47 #21
450148 KapiteinIglo
pi_208858272
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2023 20:44 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Naar omstandigheden gaat het goed. Volledig herstel is onmogelijk, maar de oorzaak van al de problemen is nu in slaapstand en wordt regelmatig gecontroleerd. Bedankt. :).
Wat slecht dat ik dat ook niet even vroeg :')
Gelukkig wel “beter” dus.
pi_208860174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 12:57 schreef KapiteinIglo het volgende:

Even geen werkstress
Bij welke ministerie(s)? :)
  zaterdag 22 april 2023 @ 11:07:41 #23
450148 KapiteinIglo
pi_208860604
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 09:55 schreef HSG het volgende:

[..]
Bij welke ministerie(s)? :)
Infrastructuur en waterstaat
pi_208861295
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik hoop dat het wat voor je wordt. ^O^
  zaterdag 22 april 2023 @ 12:34:17 #25
450148 KapiteinIglo
pi_208861315
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 12:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik hoop dat het wat voor je wordt. ^O^
Ik ook. Van de week ook nog gesprek met HR omdat er blijkbaar mogelijkheden zijn om gewoon je cv in te laten schieten. Dan hoef ik niet steeds een brief te schrijven :o

Ik hou jullie op de hoogte
  Forum Admin zaterdag 22 april 2023 @ 13:22:36 #26
58651 crew  murp
murp
pi_208861684
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Leuk!
pi_208877235
Misschien een suffe vraag, hoor... maar

Als je een vast contract bij bijvoorbeeld FIN hebt en je wilswitchen naar een ander departement, en je wordt aangenomen, behoud je dan je vaste contract?
  zondag 23 april 2023 @ 19:17:14 #28
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_208878443
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:45 schreef blessed19 het volgende:

Als je een vast contract bij bijvoorbeeld FIN hebt en je wilswitchen naar een ander departement, en je wordt aangenomen, behoud je dan je vaste contract?
Ja
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_208879297
quote:

Ja, bij mij staat ook bovenaan de arbeidsovereenkomst dat ik een overeenkomst heb met de Staat der Nederlanden en niet met een of ander departement:

quote:
Deze arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd wordt ondertekend door twee partijen:

Staat der Nederlanden waarvan de zetel gevestigd is te Den Haag,
Vertegenwoordigd door de Staatssecretaris van...
En je blijft gewoon in dienst van de staat bij een wissel van een departement.
pi_208880584
quote:

Het enige wat veranderd is je salaris omdat je daar misschien een functies aanneemt met een andere schaal. Anders veranderd er niks.
pi_208963280
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:45 schreef arvensis het volgende:
En wat hou je er netto aan die fantastische CAO verhoging per maand extra over?
UNOX
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 06:45:52 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208963309
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 06:30 schreef knakworst3d het volgende:

[..]
Nog geen idee. Want die moet nog berekend worden.
  maandag 1 mei 2023 @ 07:06:25 #33
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_208963347
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 06:30 schreef knakworst3d het volgende:

[..]
Vrij weinig. :D
Protège moi de mes désirs.
  maandag 1 mei 2023 @ 08:35:25 #34
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_208963700
Vraagje, is 5 mei een vrije dag voor alle ambtenaren of verschilt dat per overheidsdienst?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_208963718
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje, is 5 mei een vrije dag voor alle ambtenaren of verschilt dat per overheidsdienst?
Verschilt per overheidsdienst. Gemeente ambtenaren hebben dan geen vrij bijvoorbeeld.
  maandag 1 mei 2023 @ 12:53:10 #36
111260 Charmian
a little joy
pi_208966228
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rijk heeft vrij, tenzij je in onregelmatige diensten werkt zoals bij de douane en DJi
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 1 mei 2023 @ 16:24:45 #37
342418 VKV
Plausibel
pi_208968905
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 08:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Verschilt per overheidsdienst. Gemeente ambtenaren hebben dan geen vrij bijvoorbeeld.
Vanaf volgend jaar wel toch?
pi_208969253
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:24 schreef VKV het volgende:

[..]
Vanaf volgend jaar wel toch?
Klopt. Dan is het opgenomen in de CAO.
pi_209003527
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 16:58 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Klopt. Dan is het opgenomen in de CAO.
En dan valt het op een zaterdag :|W

Benieuwd of ze het bij andere onderhandelingen toch weer gaan inzetten om het te laten vallen waardoor niemand er wat aan heeft.... zo vast staat zo'n vrije dag afspraak volgens mij niet.....
pi_209905249
Hoe zijn de werktijden bij de Rijksoverheid? Kun je er voor kiezen om 1 keer in de 2 weken vrij te zijn bij een 36-urige werkweek? Of is dat alleen bij de gemeentes zo? :)
Aan het typen...
pi_209906146
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 17:33 schreef Yasmin__x het volgende:
Hoe zijn de werktijden bij de Rijksoverheid? Kun je er voor kiezen om 1 keer in de 2 weken vrij te zijn bij een 36-urige werkweek? Of is dat alleen bij de gemeentes zo? :)
Die afspraak maak je met je leidinggevende. Bij ons mag je 4x9 doen, en dus elke week een roostervrije dag, of afwisselend 5x8/4x8 en dan dus om de week een vrije dag.

Of als je echt wilt 4x8+1x4, met elke week een halve dag vrij. Handig als de kinderen woensdagmiddag vrij zijn
Nants ingonyama bagithi Baba, Sithi uhm ingonyama
pi_209906391
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 18:23 schreef Ingonyama het volgende:

[..]
Die afspraak maak je met je leidinggevende. Bij ons mag je 4x9 doen, en dus elke week een roostervrije dag, of afwisselend 5x8/4x8 en dan dus om de week een vrije dag.

Of als je echt wilt 4x8+1x4, met elke week een halve dag vrij. Handig als de kinderen woensdagmiddag vrij zijn
Top, bedankt. :)
Aan het typen...
pi_209906537
Bij ons hebben weinig mensen een vaste vrije dag, we krijgen op 1 januari 204 compensatie uren en werken 5x8. Afhankelijk van je afdeling/functie/werk kun je best afspreken om een vaste dag vrij te plannen. Heel flexibel :)
pi_209907792
5x8 (en dan dus meer verlof) mag bij ons niet.

5x8 en 4x8 volgens mij wel.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_209908765
Misschien wijken we daarin ook (nog steeds) af van andere onderdelen van het rijk? Wij zijn ook niet van de groepsfuncties af :)
  zondag 16 juli 2023 @ 00:31:16 #46
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_209911491
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:29 schreef Serinde het volgende:
Misschien wijken we daarin ook (nog steeds) af van andere onderdelen van het rijk? Wij zijn ook niet van de groepsfuncties af :)
Groepsfuncties ken ik niet, maar 5x8 met standaard compensatieverlof wel. Dat bestaat heel breed binnen het Rijk. En idd zijn er vele flexibele varianten op mogelijk
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Forum Admin zondag 16 juli 2023 @ 08:35:21 #47
58651 crew  murp
murp
pi_209912367
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 00:31 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Groepsfuncties ken ik niet, maar 5x8 met standaard compensatieverlof wel. Dat bestaat heel breed binnen het Rijk. En idd zijn er vele flexibele varianten op mogelijk
28 vrije dagen was dat toch?
  Forum Admin zondag 16 juli 2023 @ 08:36:26 #48
58651 crew  murp
murp
pi_209912373
En ik ben zo blij met 2 dagen thuis en 2 dagen op locatie werken, alleen jammer dat ik geen rijkspas heb, dan heb ik veel meer toegang tot flexwerkplekken
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 08:39:57 #49
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209912390
4x9 :7
  Forum Admin zondag 16 juli 2023 @ 08:40:35 #50
58651 crew  murp
murp
pi_209912392
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 08:39 schreef Rene het volgende: