Jaar of 5 geleden gekocht bij de New Yorkerquote:Op zondag 16 april 2023 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:TheGirlNextDoor die blazerWaar heb je die vandaan?
Erg mooi. Staat je goed!quote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden gekocht bij de New YorkerToen hadden ze meer van die vette blazers. Weet niet of ze die nog hebben.
quote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook maar even een foto dan, omdat ik @:Debsterr beloofd had mijn outfit te showen.
27 weken
[ afbeelding ]
Mooi! En goede outfit ook, heel vrolijk en sjiek en comfi. Waar is je jumpsuit van?quote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook maar even een foto dan, omdat ik @:Debsterr beloofd had mijn outfit te showen.
27 weken
[ afbeelding ]
Amazonquote:Op maandag 17 april 2023 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mooi! En goede outfit ook, heel vrolijk en sjiek en comfi. Waar is je jumpsuit van?
Nice. Ik vind het bijna jammer dat m'n gezin compleet is...quote:Op maandag 17 april 2023 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amazon![]()
https://www.amazon.com/gp(...)_od_pi?ie=UTF8&psc=1
Wow, wat een indrukwekkende bol bij die termijn!quote:Op maandag 24 april 2023 14:12 schreef arvensis het volgende:
Heel mooi, Debsterr!
Ik heb mijn eerste buikfoto maar gemaakt voor de vieze spiegel op werk.![]()
[ afbeelding ]
10+6
Ja, gaat echt super hard bij de derde (+ een miskraam).quote:Op maandag 24 april 2023 14:13 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Wow, wat een indrukwekkende bol bij die termijn!Wat ben je mooi!
Ik heb het zelf vrij snel verteld aan een aantal collega's.quote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Prachtig weer, arvensis! Wat een mooie buik al met zo'n termijn. Hoe lang heb je het kunnen verbergen?
Al een flinke buik!quote:Op zondag 14 mei 2023 17:57 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Een dagje toerist in eigen land met 13+5.
Echt! Jouw tattoo's @Debsterr zo mooi die fineliners. Hier staat de teller inmiddels op 5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Buikjes!![]()
Ik voel alsof ik al op mijn absolute max zit qua buik!
Bovenste is vandaag, met nog 4 weken en 5 dagen tot uitrekenings datum
Onder is met J, dat was 1 week tot uitrekenings datum!![]()
Ben wel een paar kilo zwaarder dan toendertijd met J, dat is er nooit meer af gegaan, maar toch voel ik mij echt uitgerekt tot de max!!PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Heel mooi!quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Zwangerschaps leggingik wil hierin wonen!
[ afbeelding ]
Dank je! Die muren gaan wel veranderen hahaquote:
Nee, er is weinig verschil inderdaad. Heb ook niet veel andere ruimte want kort bovenlijf in verhouding, dus kan wel kloppen ookquote:Op maandag 5 juni 2023 16:26 schreef Debsterr het volgende:
Leuk @:TheGirlNextdoorzie niet echt verschil moet ik zeggen, of heb jij wel het gevoel dat je buik nu heel anders is?
Ah ja, ik heb juist een lang bovenlijfquote:Op maandag 5 juni 2023 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, er is weinig verschil inderdaad. Heb ook niet veel andere ruimte want kort bovenlijf in verhouding, dus kan wel kloppen ook
Ja, dat wel, maar dat kan natuurlijk liggen aan hoe de baby er op dat moment bij ligt. Dat baby 1 net even anders lag dan baby 2 op het moment van fotoquote:
Wel fijn dat ze minder snel in je ribben zal zitten, want dat is echt naar somsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb juist een lang bovenlijfscheelt dat ze minder snel in mijn ribben zit haha. Gisteravond nog de bevestiging gekregen dat ik echt een heel beschaafd/bescheiden buik heb (maar baby zit qua gewichtschatting ook iets onder het gemiddelde). Zelf ook niet meer aangekomen sinds de laatste controle.
Prachtige foto'squote:Op donderdag 15 juni 2023 09:04 schreef Debsterr het volgende:
27 weken
[ afbeelding ]
29 weken
[ afbeelding ]
Mooie bol! En bekende liftquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:16 schreef arvensis het volgende:
Oh, ik had deze nog niet gezien. Mooi!Prachtige foto’s, Deb!
[ afbeelding ]
Ik blijf bij de liftspiegels op het werk.20+2!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |