Jaar of 5 geleden gekocht bij de New Yorkerquote:Op zondag 16 april 2023 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:TheGirlNextDoor die blazerWaar heb je die vandaan?
Erg mooi. Staat je goed!quote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden gekocht bij de New YorkerToen hadden ze meer van die vette blazers. Weet niet of ze die nog hebben.
quote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook maar even een foto dan, omdat ik @:Debsterr beloofd had mijn outfit te showen.
27 weken
[ afbeelding ]
Mooi! En goede outfit ook, heel vrolijk en sjiek en comfi. Waar is je jumpsuit van?quote:Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook maar even een foto dan, omdat ik @:Debsterr beloofd had mijn outfit te showen.
27 weken
[ afbeelding ]
Amazonquote:Op maandag 17 april 2023 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mooi! En goede outfit ook, heel vrolijk en sjiek en comfi. Waar is je jumpsuit van?
Nice. Ik vind het bijna jammer dat m'n gezin compleet is...quote:Op maandag 17 april 2023 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amazon![]()
https://www.amazon.com/gp(...)_od_pi?ie=UTF8&psc=1
Wow, wat een indrukwekkende bol bij die termijn!quote:Op maandag 24 april 2023 14:12 schreef arvensis het volgende:
Heel mooi, Debsterr!
Ik heb mijn eerste buikfoto maar gemaakt voor de vieze spiegel op werk.![]()
[ afbeelding ]
10+6
Ja, gaat echt super hard bij de derde (+ een miskraam).quote:Op maandag 24 april 2023 14:13 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Wow, wat een indrukwekkende bol bij die termijn!Wat ben je mooi!
Ik heb het zelf vrij snel verteld aan een aantal collega's.quote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Prachtig weer, arvensis! Wat een mooie buik al met zo'n termijn. Hoe lang heb je het kunnen verbergen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |