abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208946464
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Het feit dat de dader een Mexicaan is en de slachtoffers allemaal Honduras doet mij vermoeden dat iig de slachtoffers illegaal waren en bang waren om de politie te bellen dat er een gewapende gek naast hun woont. Als de politie langskomt hebben ze kans dat de hele familie het land gedeporteerd wordt.

================================
https://www.telegraaf.nl/(...)wie-een-8-jarig-kind
Een Mexicaan wordt ervan verdacht in Cleveland (Texas) in dronken toestand vijf mensen te hebben doodgeschoten met een AR-15 geweer. Onder de slachtoffers, buren van de schutter, zou een 8-jarig kind zijn. De verdachte is nog op de vlucht.

De slachtoffers, allen Hondurezen, werden in het hoofd geschoten, alsof het een executie betrof, zo meldt de politie. De aanleiding van de schietpartij: een van de slachtoffers had gevraagd of de schutter niet meer met zijn geweer wilde schieten omdat er kinderen lagen te slapen, zo zeggen de autoriteiten tegen onder meer Fox News.

De verdachte, de 39-jarige Francisco Oropeza, zou zijn moordpartij zijn begonnen toen een van de buren hem vroeg rekening te houden met de baby in het huis ernaast. Daarvoor had de man volgens getuigen op zijn veranda sterke drank zitten innemen en met een geweer zitten schieten.

Volgens sheriff Greg Capers zou Oropeza kwaad zijn geworden en hebben geroepen dat hij ’op zijn eigen veranda mocht schieten zoveel als hij wilde.’ Daarna was hij opgestaan en schietend het huis van de buren binnengelopen. Een van de slachtoffers werd gevonden in de deuropening naar de woonkamer, een ander in de woonkamer zelf. Nog twee vrouwen werden boven dood gevonden. Zij hadden met hun lichamen jonge kinderen afgeschermd. De kinderen zijn naar een ziekenhuis gebracht. Een vijfde slachtoffer, een kind van acht jaar, bezweek in het ziekenhuis.

Oropeza is in benevelde toestand op de vlucht geslagen. Volgens de politie zit hij in een dichtbegroeid bos, niet ver van de plek waar de schietpartij plaatshad, maar hij is nog niet opgepakt.
Rechts zal dus niet te wakker liggen daar.
De berichten worden gewoonte, maar dat zijn de daden niet natuurlijk.
pi_208947368
Bizar. Mijn maag draaide om
  zondag 30 april 2023 @ 00:29:33 #65
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_208949202
Slechts één slachtoffer, maar ...
quote:
Man resumes date after leaving to shoot dead ‘scammer’ over $40, police say

What started as a date at a Texas burger joint earlier this month ended with one of the participants going to jail after allegedly murdering someone else over $40 and carrying on with the rest of the date as if nothing happened, according to authorities.

Erick Aguirre, 29, stepped away from a dinner date he had with a woman to grab a pistol from his car and shoot 46-year-old Elliot Nix dead after Aguirre learned from a restaurant employee that he had been scammed by a parking attendant, investigators have said.

Aguirre then reportedly returned to the Rodeo Goat, insisting to his date “everything was fine”, the Washington Post reported. Houston police later arrested Aguirre on a count of murder after releasing surveillance photos of him to the local news as they investigated what they are calling only the latest instance in the US of a relatively petty dispute escalating into deadly gun violence.

The woman who was on the date with Aguirre was “shocked to see a photo of herself on the news and to hear that she was a person of interest” in the investigation, her attorney Rick DeToto told the Washington Post. DeToto said that his client voluntarily spoke to police after she saw the photos, leading to Aguirre’s arrest. She will not be charged in connection with the shooting and was “devastated” to learn of Nix’s death.

“She was simply having dinner with the defendant and was unaware of the shooting,” DeToto said of the woman, who has not been publicly identified.

On 11 April, after Aguirre and the woman parked their cars, Nix – posing as a parking attendant – approached them in a lot across from Rodeo Goat in Houston and told them that it would cost $20 each to park their cars. Nix claimed they would get their money back if they returned from dinner with a receipt. Aguirre got cash from a nearby store and paid $40 to Nix.

Once the pair were told that Nix had been a “known parking scammer”, Aguirre allegedly left the restaurant, sprinted to his white Cadillac, retrieved a gun, and chased after Nix. The Washington Post reported that witnesses heard a single gunshot and told police that they saw Aguirre “nonchalantly walking back to his car with the gun in his hand”.

He allegedly returned his gun to his car and went back to the restaurant to resume his date. Police said that Aguirre and the woman soon left, however, after Aguirre “started to look uncomfortable” being at the restaurant.
https://www.theguardian.c(...)s-scammer-date-texas
are we infinite or am I alone
  Manager PR/Moderator maandag 1 mei 2023 @ 07:30:44 #66
269689 crew  Viv
pi_208963421
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:31 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Rechts zal dus niet te wakker liggen daar.
De berichten worden gewoonte, maar dat zijn de daden niet natuurlijk.
Zie ook: NWS / FBI zoekt veroorzaker burenruzie
  maandag 1 mei 2023 @ 10:45:41 #67
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208964912
quote:
Er zullen er zijn die nu wapens gaan kopen zodat men zich tegen hem kan verdedigen.
pi_208971736
Aangehouden verdachten van schietpartij Blerick zijn Venlonaren

quote:
De twee verdachten van de schietpartij op het Hubertusplein die gisteravond in Duitsland zijn aangehouden zijn Venlonaren. Het gaat om mannen van 27 en 31 jaar.

De 31-jarige man werd gearresteerd op het vliegveld van Frankfurt, de man van 27 op het vliegveld van Düsseldorf.

Uitlevering
Het is nog niet duidelijk wanneer de twee aangehouden verdachten worden uitgeleverd aan Nederland. Nederland en Duitsland hebben een uitleveringsverdrag, maar het hangt af van de medewerking van de verdachten hoe lang het duurt. Werken ze mee, dan is het een kwestie van enkele dagen. Anders kan het weken duren.

Slachtoffers
Na het schietincident op het parkeerterrein aan het Hubertusplein troffen hulpdiensten een 41-jarige man uit Venlo gewond aan. Hij werd per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Een tweede slachtoffer, een 38-jarige man uit Venlo, meldde zichzelf in het ziekenhuis voor medische hulp.

Derde verdachte
Ook de derde verdachte van de schietpartij is inmiddels geïdentificeerd. De politie hoopt de verdachte zo snel mogelijk op te pakken. Of het in dit geval ook om een Venlonaar gaat is onbekend.

https://omroepvenlo.nl/ni(...)rick-zijn-venlonaren
  maandag 1 mei 2023 @ 20:51:36 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208972368
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Volgens de politie zit hij in een dichtbegroeid bos
They drew first blood?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 mei 2023 @ 22:40:36 #70
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208973949
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
They drew first blood?
Ik moest 6 keer scrollen, vroeg me hard af wanneer ik dit gezegd zou hebben, maar dat lag gelukkig aan jou. :P
  woensdag 3 mei 2023 @ 11:52:43 #71
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208987345
https://nos.nl/l/2473683

quote:
Op een basisschool in de Servische hoofdstad Belgrado zijn acht kinderen en een bewaker om het leven gekomen bij een schietpartij, dat meldt de Servische politie.
Treurig ! Dit trek ik als pappa maar slecht..
pi_208988156
Vergissing, neem me niet kwalijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_208988175
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 11:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Moeten alle schietpartijen voortaan hier?

( ik bedoel eigenlijk, van de hele wereld?)
pi_208988200
quote:
Komt door videogames.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208988327
quote:
[..]
Een 14 jarige ook nog als dader. Ziek.
  woensdag 3 mei 2023 @ 13:16:27 #76
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208988359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 12:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Moeten alle schietpartijen voortaan hier?

( ik bedoel eigenlijk, van de hele wereld?)
Ik denk ik. De gemiddelde shooting levert maar een paar reacties op.
pi_208988401
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:16 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik denk ik. De gemiddelde shooting levert maar een paar reacties op.
Oh, dat is eigenlijk wel erg dat er al zoveel gewenning is, maar toch bedankt, dan onthoud ik dat voor de volgende keer. :)
pi_208988508
quote:
[..]
Sjeeezz :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 mei 2023 @ 13:33:50 #79
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208988509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Oh, dat is eigenlijk wel erg dat er al zoveel gewenning is, maar toch bedankt, dan onthoud ik dat voor de volgende keer. :)
Dat wel natuurlijk. Maar zo krijg je misschien wel een beter beeld van de ernst.
pi_208993197
U mag weer live meegenieten met een volgende:

woensdag 3 mei 2023 @ 19:48:10 #81
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208993386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 19:37 schreef myShizzle het volgende:
U mag weer live meegenieten met een volgende:

Gelukkig ! Live op het podium, anders krijgt ie geen aandacht met zijn idioterie !
pi_209039218
Momenteel gaande in Dallas brekend nieuws

https://edition.cnn.com/2(...)r-reports/index.html
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 7 mei 2023 @ 01:15:46 #83
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209039434
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 00:48 schreef TLC het volgende:
Momenteel gaande in Dallas brekend nieuws

https://edition.cnn.com/2(...)r-reports/index.html
https://nos.nl/l/2474150

NOS meldt hem ook al.

Is het elk jaar rond deze tijd zo druk met die shootings, of zitten we in een random piek?
  zondag 7 mei 2023 @ 01:49:19 #84
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209039656
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 01:15 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
https://nos.nl/l/2474150

NOS meldt hem ook al.

Is het elk jaar rond deze tijd zo druk met die shootings, of zitten we in een random piek?
In 2016 was het nog gekker. Maar inderdaad 2023 is extreem met dit type shootings.
pi_209039792
Filmpje van schutter die net uit z'n auto stapt en begint te schieten

https://rapidsave.com/inf(...)opens_fire_at_allen/

Dit is van redelijk veraf gefilmd. Op Twitter zijn er een aantal vrij NSFW closeup videos

[ Bericht 13% gewijzigd door koffiekoekjes op 07-05-2023 03:21:56 ]
  zondag 7 mei 2023 @ 03:47:14 #86
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209039902
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 02:26 schreef koffiekoekjes het volgende:

Dit is van redelijk veraf gefilmd. Op Twitter zijn er een aantal vrij NSFW closeup videos
Blijft toch bizar weer. Wat ik lees op Reddit is gruwelijk (beelden niet gezien) lichamen van dode kinderen die door hun hoofd zijn geschoten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 7 mei 2023 @ 09:15:24 #87
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209040588
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 02:26 schreef koffiekoekjes het volgende:

Volgens de lokale republikein valt het wel mee, het is nog geen Chicago :'). Mijn beeld bij Texas is tegenwoordig: als je daar ergens een stap verkeerd zet schiet iemand je kapot.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 7 mei 2023 @ 11:44:51 #88
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_209042119
quote:
2s.gif Op zondag 7 mei 2023 03:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Blijft toch bizar weer. Wat ik lees op Reddit is gruwelijk (beelden niet gezien) lichamen van dode kinderen die door hun hoofd zijn geschoten.
"The first girl I walked up to was crouched down covering her head in the bushes, so I felt for a pulse, pulled her head to the side and she had no face."
...
"When I rolled the mother over, he came out. I asked him if he was OK and he said, 'My mom is hurt, my mom is hurt.' So rather than traumatize him, I pulled him around the corner sat him down and he was covered from head to toe...like somebody poured blood on him."

Wat een ellende toch weer, maar dit gaat niemand wakker schudden uiteraard. Just another day in paradise.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 07-05-2023 11:50:48 ]
pi_209042375
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 11:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
"The first girl I walked up to was crouched down covering her head in the bushes, so I felt for a pulse, pulled her head to the side and she had no face."
...
"When I rolled the mother over, he came out. I asked him if he was OK and he said, 'My mom is hurt, my mom is hurt.' So rather than traumatize him, I pulled him around the corner sat him down and he was covered from head to toe...like somebody poured blood on him."

Wat een ellende toch weer, maar dit gaat niemand wakker schudden uiteraard. Just another day in paradise.
Wat vreselijk -O-
pi_209042604
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 11:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
...

afschuwelijk weer -O- ;(
  zondag 7 mei 2023 @ 12:59:41 #91
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_209043109
quote:
2s.gif Op zondag 7 mei 2023 03:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heb de video’s op twitter gezien. Ik raad je aan niet te kijken.

Maar aan de andere kant, dit is de realiteit in Amerika.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 13:18:03 #92
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_209043313
Sad. Wat gaan ze er nu eens aan doen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 14:08:20 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest