Leuk geprobeerd, maar het is vooral Abbott's Texasistan.quote:
is wel zoquote:Op maandag 1 mei 2023 07:24 schreef Toine51 het volgende:
Tja, als de buren ook zwaar bewapend waren geweest, dan was dit mss niet gebeurd....
#sarcasme modus off...
Omdat het echte leven geen computerspelletje is?quote:
Je moet daar uren op de politie wachten daarom beter gebruik maken van je 2nd amendment rechten.quote:
Leuk, maar dat was hier allemaal niet aan de orde. Mensen vroegen of dat figuur kon stoppen met schieten, hij zegt nee, loopt even later bij die mensen naar binnen en schiet ze dood. Of bedoel je dat deze mensen de schutter al om hadden moeten leggen voordat hij de kans kreeg naar binnen te lopen?quote:Op maandag 1 mei 2023 10:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je moet daar uren op de politie wachten daarom beter gebruik maken van je 2nd amendment rechten.
Maar dat kan niet als je al bent doodgeschoten. Mag je preventief je 2A gebruiken? Je ziet oiemand met een wapen op straat, mag je dan gelijk het vuur openen?quote:Op maandag 1 mei 2023 10:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je moet daar uren op de politie wachten daarom beter gebruik maken van je 2nd amendment rechten.
Het is een beetje speculeren, maar die tien mensen zullen zich ook wel eens hebben laten horen denk ik. Als ze dan bij jou komen klagen als jij een beetje uit frustratie van je af aan het schieten bent dan zou dit wel eens tot een woedende tegenreaktie kunnen leiden.quote:In het huis waar het drama zich vrijdag afspeelde, leefden tien mensen.
Van mij wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dat kan niet als je al bent doodgeschoten. Mag je preventief je 2A gebruiken? Je ziet oiemand met een wapen op straat, mag je dan gelijk het vuur openen?
Nee, dit is geen sarcasme. Dit is gewoon de serieuze mening van de nra..quote:Op maandag 1 mei 2023 07:24 schreef Toine51 het volgende:
Tja, als de buren ook zwaar bewapend waren geweest, dan was dit mss niet gebeurd....
#sarcasme modus off...
Ah kijk, gelukkig heeft Tengano ook zijn weg gevonden naar dit topic.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:43 schreef Tengano het volgende:
Het is een beetje speculeren, maar die tien mensen zullen zich ook wel eens hebben laten horen denk ik.
Soms komt het nergens vandaan, soms zit er gewoon iets niet goed in de bovenkamer bij iemand.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is een beetje speculeren, maar die tien mensen zullen zich ook wel eens hebben laten horen denk ik. Als ze dan bij jou komen klagen als jij een beetje uit frustratie van je af aan het schieten bent dan zou dit wel eens tot een woedende tegenreaktie kunnen leiden.
Waarmee ik deze actie natuurlijk niet goed praat, maar ik probeer me voor te stellen waarom iemand 5 van die tien buren in 1x afknalt. Dat komt vast wel ergens vandaan.
Ik gok op een vuurgevecht tussen deze leiperd en de politie waarbij hij het niet overleeft.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Soms komt het nergens vandaan, soms zit er gewoon iets niet goed in de bovenkamer bij iemand.
Wij hebben hier vaak last van onze buren qua geluidsoverlast, maar als hun een keer melden dat ze last van ons hebben gaan we daar niet naar binnen om het hele gezin neer te schieten.
Kortom; gewoon een dikke psycho. Hopelijk vinden ze hem snel voordat hij nog meer ellende veroorzaakt.
Maar belemmer je daarmee niet het recht op 2A van die persoon?quote:
Nou ja, dat doe je dus eigenlijk wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:43 schreef Tengano het volgende:
Waarmee ik deze actie natuurlijk niet goed praat,
Nee, dat is wat jij er van maakt.quote:
Van een idioot in een verziekte samenleving. Daar zijn verder geen korte rokjes-argumenten bij nodig.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, dat is wat jij er van maakt.
Ik vroeg me gewoon af, hoe iemand tot zo'n daad komt. Waar komt dat vandaan.
Voor jou niet nee. Maar ik ben wat minder kort door de bocht met dit soort dingen. Ik vraag me dan gewoon dingen af waarom iemand tot zulk extreem gedrag komt.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:13 schreef Janneke141 het volgende:
Van een idioot in een verziekte samenleving. Daar zijn verder geen korte rokjes-argumenten bij nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |