Dat snap ik, en met die jurken en pakken vind ik dat nog wel relevant ergens. En daar blijft t bij de setting, niet een kandidaat die roept "O de stof van deze jurk is enorm ademend vanwege ABC, sit u dat?" Maar ik irriteer me echt aan die verplichte bak magnum en dat dan kraken van de chocolade rand dat elk koppel MOET doen. Zo ontzettend nep. Acteerwerk gewoon.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Product placement. Net als al die trouwjurk/pakken zooi. Wat mij betreft mag dat heel circus van pakken en jurken passen achterwege blijven. Het is niet relevant en de afleveringen duren daar alleen maar langer door. Nog 1 stel wat moet trouwen dan hebben we dat ook gehad. Dan wordt het pas echt leuk want dan komt de focus wat meer op de huwelijksreizen te liggen en verder.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
In eerdere seizoenen was het toch Easytoys ofzo
Aflevering 8 en 9Huh. 8 en 9? Staat die al op videoland of nl ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O verrek. Kennelijk wel. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
En ook 2 naar Madeira, toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
ah vandaar dat er zoveel stellen naar Malta gaan
Waar staat 9 ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:36 schreef Rene het volgende:
[..]
Huh. 8 en 9? Staat die al op videoland of nl ziet?
O verrek. Kennelijk wel.
Er is ook geen 9 maar denk dat die user een stukje uit de preview noemdequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waar staat 9 ?
Op mijn iphone kom ik niet verder dan 8
Aan het einde van 8 is een preview naar 9 dat klopt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er is ook geen 9 maar denk dat die user een stukje uit de preview noemde
Eigenlijk bizar dat zo iemand geen reprimande krijgt. In eerdere seizoenen was dat wel zo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:44 schreef Rene het volgende:
Ok. Anneke outranked Marlou aan ergernisfactor.
“Ik ben het waard om de perfecte man te krijgen. Anders ben ik liever alleen”gek kind.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:44 schreef Rene het volgende:
“Ik ben het waard om de perfecte man te krijgen. Anders ben ik liever alleen”gek kind.
Ik vind haar echt een naar mensquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:51 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Een beetje?
Waarom is iemand die 7 jaar ouder is oud?
En moet iemand altijd in de nieuwste merkkleding op en top zijn? Ook op vakantie?
Ik vind juist dat zij een echt kunstgebitgezicht heeftquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
En ook 2 naar Madeira, toch?
Had wel te doen met Sarath, maar vond dit op voorhand al een mismatch. Zij heeft tegengas nodig en Sarath haalt zichzelf keer op keer onderuit door het commentaar van haar te bevestigen. En dat maakt hem dan opnieuw weer niet aantrekkelijker.
Van Anneke weten we dat ze op mannen met een mooi gebit valt. Dirk houdt steeds zijn mond ver genoeg dicht dat je dat niet ziet, maar die heeft volgens mij nogal een slecht gebit. Snap dat toch niet van sommige mannen dat ze daar niets aan laten doen. Desnoods een kunstgebit. Het oog wil ook wat!
Nee, ze verdient niet beter dan een foute man, wat een foute vrouw bah !quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:46 schreef Astro_boy het volgende:
Ik vind die Anneke maar een oppervlakkig wijf. Heb te doen met Dirk. Te gevoelig, geen merkkleding, geen kanten slipje aan, 7 jaar te oud, net met pensioen, geen foute man…
Heeft ie die ja? Heb ze nog nooit gezien. Hangt een soort van bovenlip voor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind juist dat zij een echt kunstgebitgezicht heeftZijn tanden staan misschien scheef maar hij heeft zijn eigen tanden nog
Niks mis met een kunstgebit. Heb ik ook al 21 jaar. En als je dat niet weet zie je dat niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind juist dat zij een echt kunstgebitgezicht heeftZijn tanden staan misschien scheef maar hij heeft zijn eigen tanden nog
Dream on.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Niks mis met een kunstgebit. Heb ik ook al 21 jaar. En als je dat niet weet zie je dat niet.
Ze heeft niet door dat ze zelf een ouwe taart is. Ze kleedt zich ook totaal niet naar haar leeftijd. Ordinair.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:44 schreef Rene het volgende:
Nee, serieus. Heb al meermaals meegemaakt dat mensen niet geloven dat het een kunstgebit is; ziet eruit als mijn eigen tanden. Ik weet dat er veel oudere mensen zijn met zo'n typisch oude mensen kunstgebitje wat je van veraf al herkent als nep, maar bij mij is dat niet. Een goede tandtechnicus kan een gebit maken dat echt lijkt.quote:
Nee daar doelde ze op het soort mannen dat ze altijd date. En haar daarna belazerde. Dus waarom ze dan Dirk afkeurt...quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:26 schreef Duiveltja het volgende:
Mooie auto, mooie kleding etc etc.
Ik vind haar zeer hooghartig overkomen. Totaal niet een vlotte 60-er, maar iemand die nu al de pensionada uit wil gaan hangen, met heel veel toeten en bellen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze heeft niet door dat ze zelf een ouwe taart is. Ze kleedt zich ook totaal niet naar haar leeftijd. Ordinair.
Welke jonge vent zit er nou op deze vrouw te wachten? Ze had in haar intro al hoge eisen. Mooie auto, mooie kleding etc etc. En dan wordt ze voor de kijkcijfers gelinkt aan de onzekere harrie van het programma.
Ja, maar in de (op 1 na) laatste aflevering zei ze toch wel dat ze dat toch zoekt. Vreemde vrouw hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee daar doelde ze op het soort mannen dat ze altijd date. En haar daarna belazerde. Dus waarom ze dan Dirk afkeurt...
Heb je gezien dat het een feestje is waarbij een aantal mensen drank hebben maar een groot gedeelte niet?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:46 schreef Duiveltja het volgende:
Dat "feestje" na de bruiloft ziet er overigens altijd zo cringe uit. Staan ze daar met 12 man "uit hun dak" te gaan. Het is duidelijk dat RTL daar geen budget in steekt.
Dat was in eerdere seizoenen ook wel, als er 20+ afleveringen zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
Waarom kijken wij in aflevering 8 nog steeds naar een fucking bruiloft?
Gewenning. Angst. Ze vond die foute mannen in eerste instantie veel interessanter. De spanning. De aandacht die ze kreeg. Maar ze snapt nog steeds niet dat dat tijdelijk is, gaat weg. Sommige mensen zijn geconditioneerd om teleurstellingen en lessen daarin maar niet te zien. Ezel/steen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee daar doelde ze op het soort mannen dat ze altijd date. En haar daarna belazerde. Dus waarom ze dan Dirk afkeurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |