SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Polen is er alles aan gelegen om de Russen in het stof te laten bijten, die sturen desnoods hun nieuwste tanks er heen en gaat de NATO er nu vol inquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:26 schreef J.B. het volgende:
[..]
Nouja, in de praktijk krijgen ze van geen enkel land zoveel materieel als van hun grote buurman
Van mensen uit Polen die ik ken hoor je ook echt veel geschiet in de straten omdat er volop wordt getraind mocht het zover komen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Polen is er alles aan gelegen om de Russen in het stof te laten bijten, die sturen desnoods hun nieuwste tanks er heen en gaat de NATO er nu vol in
tegen die tijd zijn de nuchtere russen onder de 50 echt wel opquote:Op zondag 16 april 2023 00:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Van mensen uit Polen die ik ken hoor je ook echt veel geschiet in de straten omdat er volop wordt getraind mocht het zover komen.
Die daarboven kunnen nog altijd paspoorten uitdelen.quote:Op zondag 16 april 2023 00:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn de nuchtere russen onder de 50 echt wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nazi's zitten ook overal.quote:Op zondag 16 april 2023 03:35 schreef Slayage het volgende:
De Russen zijn kennelijk ook bezig in Sudan [ twitter ]
Dat zijn er een heleboelquote:
Zagen we ook al tijdens Covid19..quote:Op zondag 16 april 2023 11:23 schreef spicymchaggis het volgende:
Prima Volkskrant column over hoe de achterlijke uiteindes van ons politieke spectrum, verblind door hun haat voor alles wat westers is, als nuttige idioten voor het Russische karretje laten spannen:
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=copylink
Àh, ik dacht al dat ik een gasturbine zag liggen, maar dat hout?quote:
Nou ben ik zeker geen expert op gebied van puin, maar die resten van de turbine zag ik ook liggen. En dat klopt, T-80 BVM model is turbine aangedreven. Oekraine heeft er daar ook aantal van kunnen jatten, hebben zelfs filmpjes gemaakt van de start, en dat klinkt vaag als een abrams die start.quote:Op zondag 16 april 2023 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Àh, ik dacht al dat ik een gasturbine zag liggen, maar dat hout?
Is dat niet gewoon een tussenschot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |