nondeju, wat een gedoequote:Op woensdag 24 mei 2023 22:43 schreef Inbox het volgende:
[..]
Die heb ik in het begin bij diverse toko's gekocht. Allen hebben ze altijd keurig geleverd.
Mtcgame, Turgame en later ook via hepsiburada en trendyol voor de werkelijke prijs. Alleen hebben die laatste toko's het onmogelijk gemaakt om ze te kopen met Visa card. Denk dat Netflix hen dat verboden heeft.
Nu van de week een nieuw account aangemaakt omdat op een van mn twee accounts mn nieuwe visacard niet meer toegevoegd kon worden. Werd steeds geweigerd, ook na chat waarschijnlijk omdat ik er een VPN aan heb gekoppeld.
Op mn nieuwe account -gewoon ter test- zit nu een regionlock maar die schijnt na 30 dagen automatisch te verdwijnen. Heb 'm opgezegd, want wil kijken of ik daarmee na een maand en dus een dag wachten en met reeds gekoppelde visacard kan overstappen naar Pakistan.
Als je een visa card hebt en een Turks account, kun je voor het toevoegen van die card evt een Turks virtueel nummer kopen. Dat werkte prima voor mij. Of evt via de chat proberen.
Tot verleden jaar scheelde het 12.50 euro per maand. Nu scheelt het bijna een tientje per maand.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nondeju, wat een gedoe
Ik torrent wel gewoon
Dank voor de info!
misschien eens een turks accountje aanmaken en m'n kijkhistorie overpompen dan. Vandaag geannuleerd namelijk, facturatiedatum is de 26e dus kwam toevallig goed uitquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:44 schreef Inbox het volgende:
[..]
Tot verleden jaar scheelde het 12.50 euro per maand. Nu scheelt het bijna een tientje per maand.
Giftcards kopen is makkelijk. Kost alleen wel vaak 20% duurder.
Via giftcards heb je geen Turks telnr nodig. Enkel VPN voor registratie.
Weet niet of je de 1e maand dan ook regioblock hebt.
Op mn beide accounts heb ik nog geen melding gehad rondom het delen overigens. Hopelijk blijft dat zo
Maar die apparaten zullen vast soms ook wel via wifi verbonden zijn op je thuiswifi neem ik aan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:50 schreef avotar het volgende:
Wij delen ons account niet, maar best wel wat apparaten waarop we kijken, ook op andere plekken dan thuis.
Maar de melding heb ik nog niet gehad noch de mail noch de optie om een thuisaccount te kiezen.
Ik en mijn vrienden (naja meer kennissen haha). Want eigen account maken is nog steeds duurder zeggen ze. We delen de kosten gewoon met z'n 5-n.quote:
Nederlandse serie hè.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:07 schreef Halcon het volgende:
Begonnen met Keizersvrouwen. Acteren ze daar bewust zo amateuristisch?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Året jag slutade prestera och började onanera | The Year I Started Masturbating - Zweden 2022 14 1:41 uur | Comedy, Drama
De wereld van een ambitieuze carrièrevrouw stort in als ze vlak voor haar veertigste verjaardag wordt gedumpt en ze gedwongen wordt haar chaotische leven opnieuw te evalueren.
Barbecue Showdown - VS S02 2020 AL - Netflix Original | Reality
De acht beste pitmasters van het land strijden om barbecuekampioen van Amerika te worden in een fanatieke, maar vriendelijke competitie.
Blood & Gold - Duitsland 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Drama
In de bittere nadagen van WO II raken een Duitse deserteur en een jonge vrouw verwikkeld in een bloedige strijd met een groep nazi's die op zoek is naar verborgen goud.
Nothing Lasts Forever - VS 2022 12 1:27 uur | Documentaire
In deze indringende documentaire doorbreken insiders de publieke perceptie om de infiltratie van synthetische edelstenen in de diamantindustrie aan de dag te leggen.
Rabo de Peixe | Turn of the Tide - Portugal S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Als een boot vol cocaïne voor de kust van zijn eiland zinkt, ziet Eduardo dat als een riskante, maar spannende kans om geld te verdienen en zijn stoutste dromen waar te maken.
Tin & Tina - Spanje 2023 16 2:00 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Na een traumatische miskraam adopteert een jong stel een eigenaardige tweeling uit een klooster. Hun obsessie met religie verstoort het gezin al snel.
El último vagón | Where the Tracks End - Mexico 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Familiefilm
Lerares Georgina is vastberaden om een verschil te maken in het leven van de jonge, slimme leerlingen in haar klaslokaal in een treinwagon op het Mexicaanse platteland.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dit is wel hoe Netflix zei dat ze het gaan controleren. Door middel van die melding op het scherm + klikken op de e-mail. Er staat nergens wat er gebeurt als je te laat bent met klikken of dus gewoon wel hebt geklikt maar die anderen op een ander netwerk zitten.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit is wel hoe Netflix zei dat ze het gaan controleren. Door middel van die melding op het scherm + klikken op de e-mail. Er staat nergens wat er gebeurt als je te laat bent met klikken of dus gewoon wel hebt geklikt maar die anderen op een ander netwerk zitten.
Veel jeugd kijkt toch ook regelmatig bij elkaar. Of als je veel in een hotel zit, dan log je ook even op die TV in. Zit je ook op andere netwerken. Kinderen die reizen tussen 2 huishoudens.
En nee Netflix is niet gek, maar hoe krijg je het waterdicht?
Dat lijkt mij ook. We laten het zo en zien wel hoelang het werkt. We zijn de beroerdste niet en willen best ¤4 meer betalen voor haar huishouden erbij, maar ga dat echt niet proactief instellen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet.
Als je bijvoorbeeld alleen IPv6 gebruikt heeft elk apparaat zijn eigen unieke IP adres. Dan hebben die Netflikkers een mooie uitdaging. De tyfus voor ze. Ik kijk eventuele NF content die ik echt wil zien wel via een andere route. Het waren 10 mooie jaren.
Ik geef je groot gelijk!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. We laten het zo en zien wel hoelang het werkt. We zijn de beroerdste niet en willen best ¤4 meer betalen voor haar huishouden erbij, maar ga dat echt niet proactief instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |