abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 mei 2023 @ 09:06:20 #201
382129 crew  Donna
pi_209273072
Ik kreeg een melding op mijn TV. Alle apparaten in dit netwerk zijn nu 'mijn huishouden'.
Morgen eens inloggen op het werk en kijken wat er dan voor melding komt.
pi_209273449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:43 schreef Inbox het volgende:

[..]
Die heb ik in het begin bij diverse toko's gekocht. Allen hebben ze altijd keurig geleverd.
Mtcgame, Turgame en later ook via hepsiburada en trendyol voor de werkelijke prijs. Alleen hebben die laatste toko's het onmogelijk gemaakt om ze te kopen met Visa card. Denk dat Netflix hen dat verboden heeft.

Nu van de week een nieuw account aangemaakt omdat op een van mn twee accounts mn nieuwe visacard niet meer toegevoegd kon worden. Werd steeds geweigerd, ook na chat waarschijnlijk omdat ik er een VPN aan heb gekoppeld.

Op mn nieuwe account -gewoon ter test- zit nu een regionlock maar die schijnt na 30 dagen automatisch te verdwijnen. Heb 'm opgezegd, want wil kijken of ik daarmee na een maand en dus een dag wachten en met reeds gekoppelde visacard kan overstappen naar Pakistan.

Als je een visa card hebt en een Turks account, kun je voor het toevoegen van die card evt een Turks virtueel nummer kopen. Dat werkte prima voor mij. Of evt via de chat proberen.
nondeju, wat een gedoe _O-

Ik torrent wel gewoon :P

Dank voor de info!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_209274731
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 09:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
nondeju, wat een gedoe _O-

Ik torrent wel gewoon :P

Dank voor de info!
Tot verleden jaar scheelde het 12.50 euro per maand. Nu scheelt het bijna een tientje per maand.

Giftcards kopen is makkelijk. Kost alleen wel vaak 20% duurder.

Via giftcards heb je geen Turks telnr nodig. Enkel VPN voor registratie.

Weet niet of je de 1e maand dan ook regioblock hebt.

Op mn beide accounts heb ik nog geen melding gehad rondom het delen overigens. Hopelijk blijft dat zo ;)
pi_209274797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 08:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Chromecast een idee?
ja is ene idee
pi_209275640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 11:44 schreef Inbox het volgende:

[..]
Tot verleden jaar scheelde het 12.50 euro per maand. Nu scheelt het bijna een tientje per maand.

Giftcards kopen is makkelijk. Kost alleen wel vaak 20% duurder.

Via giftcards heb je geen Turks telnr nodig. Enkel VPN voor registratie.

Weet niet of je de 1e maand dan ook regioblock hebt.

Op mn beide accounts heb ik nog geen melding gehad rondom het delen overigens. Hopelijk blijft dat zo ;)
misschien eens een turks accountje aanmaken en m'n kijkhistorie overpompen dan. Vandaag geannuleerd namelijk, facturatiedatum is de 26e dus kwam toevallig goed uit
  donderdag 25 mei 2023 @ 14:22:19 #206
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_209276430
Vanavond 2 sub accounts maken en profielen migreren.
Ik hoop dat alles goed gaat.
  donderdag 25 mei 2023 @ 14:50:17 #207
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_209276742
Wij delen ons account niet, maar best wel wat apparaten waarop we kijken, ook op andere plekken dan thuis.
Maar de melding heb ik nog niet gehad noch de mail noch de optie om een thuisaccount te kiezen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  roze donderdag 25 mei 2023 @ 15:01:59 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209276859
Oh heb toch mail. Stond in ongewenst. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_209276864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 14:50 schreef avotar het volgende:
Wij delen ons account niet, maar best wel wat apparaten waarop we kijken, ook op andere plekken dan thuis.
Maar de melding heb ik nog niet gehad noch de mail noch de optie om een thuisaccount te kiezen.

Maar die apparaten zullen vast soms ook wel via wifi verbonden zijn op je thuiswifi neem ik aan?
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  roze donderdag 25 mei 2023 @ 15:27:46 #210
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209277075
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 23:47 schreef Icegiant het volgende:
Ben benieuwd wie wel gaan betalen
Ik en mijn vrienden (naja meer kennissen haha). Want eigen account maken is nog steeds duurder zeggen ze. We delen de kosten gewoon met z'n 5-n.
Your beauty never ever scared me.
pi_209278033
Begonnen met Keizersvrouwen. Acteren ze daar bewust zo amateuristisch?
pi_209279083
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:07 schreef Halcon het volgende:
Begonnen met Keizersvrouwen. Acteren ze daar bewust zo amateuristisch?
Nederlandse serie hè. ;)
pi_209279092
Rough Diamonds ^O^ ^O^
pi_209283294
twitter
pi_209284535
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Året jag slutade prestera och började onanera | The Year I Started Masturbating - Zweden 2022 14 1:41 uur | Comedy, Drama
De wereld van een ambitieuze carrièrevrouw stort in als ze vlak voor haar veertigste verjaardag wordt gedumpt en ze gedwongen wordt haar chaotische leven opnieuw te evalueren.

Barbecue Showdown - VS S02 2020 AL - Netflix Original | Reality
De acht beste pitmasters van het land strijden om barbecuekampioen van Amerika te worden in een fanatieke, maar vriendelijke competitie.

Blood & Gold - Duitsland 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Drama
In de bittere nadagen van WO II raken een Duitse deserteur en een jonge vrouw verwikkeld in een bloedige strijd met een groep nazi's die op zoek is naar verborgen goud.

Nothing Lasts Forever - VS 2022 12 1:27 uur | Documentaire
In deze indringende documentaire doorbreken insiders de publieke perceptie om de infiltratie van synthetische edelstenen in de diamantindustrie aan de dag te leggen.

Rabo de Peixe | Turn of the Tide - Portugal S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Als een boot vol cocaïne voor de kust van zijn eiland zinkt, ziet Eduardo dat als een riskante, maar spannende kans om geld te verdienen en zijn stoutste dromen waar te maken.

Tin & Tina - Spanje 2023 16 2:00 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Na een traumatische miskraam adopteert een jong stel een eigenaardige tweeling uit een klooster. Hun obsessie met religie verstoort het gezin al snel.

El último vagón | Where the Tracks End - Mexico 2023 12 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Familiefilm
Lerares Georgina is vastberaden om een verschil te maken in het leven van de jonge, slimme leerlingen in haar klaslokaal in een treinwagon op het Mexicaanse platteland.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 08:49:58 #216
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_209284947
Ben nu 24 Euro per maand kwijt voor Netflix.
Ik moest Premium nemen om 2 sub accounts te krijgen.
8 Euro per persoon.

Alles lijkt goed te zijn gegaan.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 09:10:52 #217
382129 crew  Donna
pi_209285156
Mijn vriendin kreeg op haar TV de melding en ik (eigenaar) kreeg een mail. Binnen 15 minuten geklikt en nu behoort ze tot ons huishouden. Inclusief alle apparaten in haar netwerk.

Ons huishouden bevat nu dus 2 netwerken. Ben benieuwd hoelang dit duurt/werkt.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 10:01:42 #218
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_209285660
quote]0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:10 schreef Donna het volgende:
Mijn vriendin kreeg op haar TV de melding en ik (eigenaar) kreeg een mail. Binnen 15 minuten geklikt en nu behoort ze tot ons huishouden. Inclusief alle apparaten in haar netwerk.

Ons huishouden bevat nu dus 2 netwerken. Ben benieuwd hoelang dit duurt/werkt.
[/quote]

Niet lang, Netflix is niet gek.
pi_209285686
Ik heb nog niets ontvangen. Ik doe wel een beetje mijn best om Netflix te laten 'zien' dat ik het elke keer ben, thuis en op het werk. Dus zelfde series kijken en bijv helft op werk en dan thuis afkijken. Tot nu toe dus geen meldingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 10:07:46 #220
382129 crew  Donna
pi_209285729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:01 schreef KingRadler het volgende:

Niet lang, Netflix is niet gek.
Dit is wel hoe Netflix zei dat ze het gaan controleren. Door middel van die melding op het scherm + klikken op de e-mail. Er staat nergens wat er gebeurt als je te laat bent met klikken of dus gewoon wel hebt geklikt maar die anderen op een ander netwerk zitten.

Veel jeugd kijkt toch ook regelmatig bij elkaar. Of als je veel in een hotel zit, dan log je ook even op die TV in. Zit je ook op andere netwerken. Kinderen die reizen tussen 2 huishoudens.

En nee Netflix is niet gek, maar hoe krijg je het waterdicht?
pi_209286589
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:07 schreef Donna het volgende:

[..]
Dit is wel hoe Netflix zei dat ze het gaan controleren. Door middel van die melding op het scherm + klikken op de e-mail. Er staat nergens wat er gebeurt als je te laat bent met klikken of dus gewoon wel hebt geklikt maar die anderen op een ander netwerk zitten.

Veel jeugd kijkt toch ook regelmatig bij elkaar. Of als je veel in een hotel zit, dan log je ook even op die TV in. Zit je ook op andere netwerken. Kinderen die reizen tussen 2 huishoudens.

En nee Netflix is niet gek, maar hoe krijg je het waterdicht?
Niet.

Als je bijvoorbeeld alleen IPv6 gebruikt heeft elk apparaat zijn eigen unieke IP adres. Dan hebben die Netflikkers een mooie uitdaging. De tyfus voor ze. Ik kijk eventuele NF content die ik echt wil zien wel via een andere route. Het waren 10 mooie jaren.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 11:21:16 #222
382129 crew  Donna
pi_209286624
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Niet.

Als je bijvoorbeeld alleen IPv6 gebruikt heeft elk apparaat zijn eigen unieke IP adres. Dan hebben die Netflikkers een mooie uitdaging. De tyfus voor ze. Ik kijk eventuele NF content die ik echt wil zien wel via een andere route. Het waren 10 mooie jaren.
Dat lijkt mij ook. We laten het zo en zien wel hoelang het werkt. We zijn de beroerdste niet en willen best ¤4 meer betalen voor haar huishouden erbij, maar ga dat echt niet proactief instellen.
pi_209286695
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook. We laten het zo en zien wel hoelang het werkt. We zijn de beroerdste niet en willen best ¤4 meer betalen voor haar huishouden erbij, maar ga dat echt niet proactief instellen.
Ik geef je groot gelijk!
pi_209287362
Ook de mail gehad en gisteren toen ik netflix wou kijken moest ik mijn account verifiëren dus maar gedaan want ja wil toch hometown chachacha afkijken :)
Mijn zoon kijkt via vpn (woont niet thuis)maar die kon gisterenavond nog inloggen, van mijn 2 broers nog niets gehoord dus we wachten het gewoon af.

Het is trouwens 8 euro p.p. met een limit van 2 extra meekijkers op het prem. abonnement.
8 euro is alleen en hd.
12 + 4 euro is met 1 extra en full hd dus 8 euro pp
16 euro + 2 x 4 euro voor 2 extra en ultra hd dus 8 euro pp

+ er zijn restricties die heb ik nog niet eens echt bekeken
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 14:42:54 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_209289905
Tot nu toe nog niets gehoord, heb 1 meekijker. Ik wacht het wel af. Als het 4 euro is voor die ene betaal ik het wel. Ik zag op twitter wel een reclame van Prime voorbijkomen hierover :D
twitter

ow ik ben spuit elf zie ik :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')