SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2,215 - Thailand 2018 AL 1:29 uur | Documentaire
In deze indringende documentaire volgen we rockster Artiwara Kongmalai op zijn historische sponsorloop van 2215 kilometer dwars door Thailand in 2017.
The Gentle Gunman - VK 1952 12 1:25 uur | Drama, Toneelstuk
Londen, begin jaren 1940. Een IRA-lid zweert het geweld af, wat leidt tot spanningen met zijn heetgebakerde broer en een strenge plaatselijke leider.
Gothika - VS 2003 16 1:38 uur | Horror, Thriller
Een misdaadpsychiater wordt na een auto-ongeluk als patiënte wakker in de psychiatrische inrichting waar ze werkt.
My Son the Fanatic - VK 1997 AL 1:23 uur | Boek, Duister, Romantisch
Parvez, een Pakistaanse immigrant, raakt vervreemd van zijn gezin als zijn huwelijk in zwaar weer terechtkomt en zijn zoon zich als islamitische fundamentalist ontpopt.
Shehzada - India 2023 12 2:22 uur
Het leven van de nonchalante Bantu staat op zijn kop als hij ontdekt dat een achterbakse vader hem na zijn geboorte heeft verwisseld en hij de erfgenaam blijkt van een miljardair.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:25 schreef TLC het volgende:
Boston Marathon documentaireIk wist er wel van maar niet in detailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How to Get Rich - VS 2023 AL - Netflix Original | Boek, Documentaire
Geld houdt ons in de macht, maar dat is niet nodig. Financieel expert Ramit Sethi helpt mensen overal in de Verenigde Staten om rijk te leven met wat ze hebben.
Longest Third Date - VS 2023 6 1:15 uur - Netflix Original | Documentaire, Reality
Toen Khani en Matt elkaar via een datingapp ontmoetten, hadden ze geen idee dat hun spontane reis naar Costa Rica door COVID-19 een maandenlang avontuur zou worden.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chimp Empire - VK S01 2023 9 - Netflix Original | Documentaire
Een grote troep chimpansees gedijt goed in een woud in Oeganda en probeert om te gaan met complexe sociale politiek, familiedynamiek en gevaarlijke ruzies om territorium.
Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always - VS 2023 9 0:57 uur - Netflix Original | Kinderfilm
Na een tragedie neemt een onwaarschijnlijke, jonge heldin haar rechtmatige plaats in bij de Power Rangers om de strijd aan te gaan tegen de oudste aartsvijand van het team.
Pálpito - Colombia S02 2022 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Een man die vastbesloten is om wraak te nemen op de orgaansmokkelaars die zijn vrouw hebben vermoord, ontmoet de vrouw die het hart van zijn echtgenote heeft ontvangen.When the student is ready, the teacher will appear.
Oh dacht dat dit al klaar was.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:16 schreef Aether het volgende:
Netflix Will End Its DVD Service, 5.2 Billion Discs Later
https://www.nytimes.com/2(...)x-dvds-earnings.html
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:25 schreef TLC het volgende:
Boston Marathon documentaireJa,ik kijk hem nu ook. Lees net dat moeder supertrots was op haar twee addergebroeders van zonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the cockblocker of dreams
ik kwam niet eens door de eerste aflevering heen.quote:
Ik zag dat het er maar 4 waren en had zondagavond toch niks beters te doen. Halverwege aflevering 2 dacht ik ach ben toch al bijna op de helft.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:06 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
ik kwam niet eens door de eerste aflevering heen.
Zag op fb veel niet zo’n positieve reacties. Dus ik denk dat ik maar oversla verder
In Engeland neuken ze met de kleren aan blijkbaarquote:Op woensdag 19 april 2023 13:06 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
ik kwam niet eens door de eerste aflevering heen.
Zag op fb veel niet zo’n positieve reacties. Dus ik denk dat ik maar oversla verder
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee welk seizoen we Lupin 3 kunnen verwachten?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Diplomat - VS S01 2023 14 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek, Thriller
Te midden van een internationale crisis probeert een carrièrediplomaat haar nieuwe baan als ambassadeur in het VK te combineren met haar turbulente huwelijk met een politieke ster.
Tooth Pari: When Love Bites - India S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Fantasy, Romantisch
Een rebelse vampier met een gebroken tand valt voor een verlegen tandarts in Kolkata. Maar heeft die combinatie van menselijke en mystieke krachten wel kans op slagen?When the student is ready, the teacher will appear.
Dit zou het nieuwe House of Cards moeten zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 07:36 schreef Aether het volgende:
The Diplomat - VS S01 2023 14 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek, Thriller
Te midden van een internationale crisis probeert een carrièrediplomaat haar nieuwe baan als ambassadeur in het VK te combineren met haar turbulente huwelijk met een politieke ster.
Vanwege hoofdpersoon sowieso de moeite om eens te checken. Felicityquote:Op donderdag 20 april 2023 08:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Dit zou het nieuwe House of Cards moeten zijn.
Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 20 april 2023 07:36 schreef Aether het volgende:SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in The DiplomatSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Diplomat - VS S01 2023 14 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek, Thriller
Tooth Pari: When Love Bites - India S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Fantasy, Romantisch
Een rebelse vampier met een gebroken tand valt voor een verlegen tandarts in Kolkata. Maar heeft die combinatie van menselijke en mystieke krachten wel kans op slagen?
die ik heb, bestaat uit zes delen, is dat de goede?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:39 schreef VelitoX het volgende:
The Diplomat heeft wel het probleem dat dr een andere The Diplomat uit 2023 is (ook recent uit), met een bagger imdb rating haha. Die andere is ook de 1e hit op imdb met die titel (en google daardoor ook).
Die van Netflix is 8 afleveringen, de andere is een 6-delige miniserie. Dus ik denk dat je de verkeerde hebt .quote:Op donderdag 20 april 2023 18:16 schreef THEFXR het volgende:
.
[..]
die ik heb, bestaat uit zes delen, is dat de goede?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bienvenidos a Edén | Welcome to Eden - Spanje S02 2022 16 - Netflix Original | Drama, Sci-Fi
Een groep jongvolwassenen gaat naar een feestje op een afgelegen eiland, maar het verleidelijke paradijs dat ze aantreffen, herbergt gevaarlijke geheimen en valstrikken.
Boğa Boğa | Chokehold - Turkije 2023 16 1:53 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Een koppel uit Istanbul begint na een schandaal een nieuw leven aan de Egeïsche kust. Maar ze ontdekken al snel dat de bevolking daar hen liever kwijt dan rijk is.
Indian Matchmaking - India S03 2022 AL - Netflix Original | Reality
Matchmaker Sima Taparia helpt klanten wereldwijd bij hun gearrangeerde huwelijken en biedt een kijkje achter de schermen van dit gebruik in de moderne tijd.
One More Time - Zweden 2023 9 1:25 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Op haar 40e verjaardag doet Amelia een noodlottige wens: ze wil terug naar 2002, toen ze 18 was. Daar krijgt ze al snel spijt van, want ze moet die dag steeds opnieuw beleven.
Rough Diamonds - België S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Wanneer een kwistige zoon het imperium van zijn familie in de schulden steekt, keert zijn van hem vervreemde broer terug naar het Antwerpse diamantkwartier om puin te ruimen.
A Tourist's Guide to Love - VS 2023 AL 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een Amerikaanse moet voor haar werk bij een reisbureau naar Vietnam, waar een vrijgevochten gids haar laat zien hoe heerlijk het is om avontuurlijk te leven.When the student is ready, the teacher will appear.
Mooi hoe ze die in de Power Rangers remark wel duidelijk hadden gestopt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:30 schreef PirE het volgende:
Ik heb al bijna diversiteitsbingo na 2 afleveringen van The Diplomat. Ik mis nog een uitgesproken gay-karakter, hoop wel dat die nog komt anders 5 strafpunten.
Is dat geen Jiddisch?quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:39 schreef TLC het volgende:
Eerste aflevering van Rough Diamonds zag er erg goed uit
alleen nog ff uitvogelen welk taaltje ze meestal praten, ik dacht eerst Hebreeuws maar soms zit er ook wat Duits doorheen
Opgezocht: "The series is shot largely in a mix of Flemish and Yiddish, with smatterings of French and English."quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:39 schreef TLC het volgende:
Eerste aflevering van Rough Diamonds zag er erg goed uit
Klinkt een beetje als Madam Secretary.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Dit zou het nieuwe House of Cards moeten zijn.
Ben benieuwd.
Zondequote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef Elvi het volgende:
IT Crowd gaat eraf op 25 april ik wilde het net opnieuw gaan kijken
Ja volgens mij is dat de beste oplossing met al die streamingdiensten:') alleen vraag ik me af of ze nog makkelijk te vinden zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde
Maar gewoon de dvdset halen
https://www.google.nl/sea(...)5:22.044445037841797quote:Op zondag 23 april 2023 17:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat de beste oplossing met al die streamingdiensten:') alleen vraag ik me af of ze nog makkelijk te vinden zijn.
Ik ben weer meer fysieke discs gaan kopen inderdaad. Films vooral maar sommige series ook. Toen ik IT Crowd kocht kwam ie een week later op Netflix ofzo. Dat is dan ook wel naarquote:Op zondag 23 april 2023 17:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat de beste oplossing met al die streamingdiensten:') alleen vraag ik me af of ze nog makkelijk te vinden zijn.
Even een still uit seizoen 1quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ada Dapper, wetenschapper - VS S04 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
De piepkleine wetenschapper Ada Dapper en haar twee beste vrienden zoeken antwoorden op grootse vragen en werken samen om te ontdekken hoe de wereld in elkaar zit.
John Mulaney: Baby J - VS 2023 AL 1:20 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Een chaotische interventie. Een turbulent verblijf in een afkickkliniek. Na een paar vreemde jaren keert John Mulaney weer terug naar het podium.
The Light We Carry: Michelle Obama and Oprah Winfrey - VS 2023 6 1:21 uur - Netflix Original | Documentaire
Michelle Obama gaat in een verhelderend gesprek met Oprah Winfrey in op de uitdagingen en levenslessen die de basis vormden voor haar tweede bestseller.
Never Back Down - VS 2008 12 1:53 uur | Actie, Drama
Een tiener met een kort lontje verhuist naar een nieuwe stad, krijgt het moeilijk op zijn nieuwe middelbare school en zoekt vervolgens zijn heil in een geheime vechtclub.
Risqué Business: Japan - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Lifestyle
Shin Dong-youp en Sung Si-kyung verdiepen zich in adult entertainment in Japan en ontmoeten mensen uit alle lagen van de bevolking om de 'taboe'-ervaring te demystificeren.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 25-04-2023 10:47:09 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |