Leuk geprobeerd maar nee, sowieso heb ik nooit onlosmakelijk gezegd. Moet ik echt uitleggen waarom deze anlogie niet op gaat?quote:Op zondag 16 april 2023 20:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ooit in een stripclub geweest? Vrouwen zijn onlosmakelijk verbonden met seks, moet je bij kinderen uit de buurt houden.
En daar is niets mis mee. Net als ze wel naar zo’n middag laten gaan.quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou mijn kinderen niet direct naar een voorlees middag van draqqueens sturen.
Einde bericht.
Waarom niet? Kinderen snappen dat echt niet hoor. Die zien gewoon verklede mensen een leuk verhaaltje voorlezen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde bericht.
Waarom wel?quote:Op zondag 16 april 2023 20:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Kinderen snappen dat echt niet hoor. Die zien gewoon verklede mensen een leuk verhaaltje voorlezen.
Een post in het begin van het topic legt dat uit.quote:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor...quote:Op zondag 16 april 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
Mag ik als O-gender identificatie hier ook posten?
Is ook helemaal prima, daar moet iedereen verder vrij in zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde bericht.
Dit zag ik inderdaad ook. Ik vraag mij vooral af hoe de ziel van kind 'blank' kan zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 19:32 schreef OllieA het volgende:
Eén van de leuzen die meegedragen werd op de demonstratie tegen de voorleessessie door een dragqueen.
Stond op een spandoek gedragen door twee dappere strijders die de onderste helft van hun gezicht met een sjaal hadden bedekt.
STOP
SEKSUALISERING
Bescherm Blanke
Kinderzielen
quote:Op zondag 16 april 2023 19:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh? Het is juist bijna altijd seksueel. Zo is het ook in grote mate bedoeld. Dat is niet per definitie zo, uiteindelijk is een man in een jurk gewoon een man in een jurk. Dat kan ook prima niet-seksueel zijn.
Maar net doen alsof drag historisch gezien niets met seksualiteit te maken heeft slaat nergens op en speelt juist ongenuanceerde mensen in de kaart.
Het orakel heeft gesprokenquote:Op zondag 16 april 2023 20:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Dragqueen heeft als kunstvorm zich historisch gezien verbonden met de LGBTQ+ gemeenschap en was dan ook vooral gericht op het overtreffen van genderrollen. Dus iemand die deze vorm professioneel beoefend (drag queen) hoeft niet per definitie homoseksueel te zijn of bezig om een ??seksuele boodschap uit te dragen.
Alhoewel drag shows wel vaak elementen hebben van humor, satirische uitingen waaronder seksualiteit maar dat is bij lange na niet altijd zo! Het kan net zo goed gaan om non-sexy optredens/dagelijkse looks waarbij men puur experimenteert met hun eigen identitiet/genderexpressie en daar plezier in vindt.
Dus nee, drag queens an sichzijn dus absoluut NIET onlosmakelijk verbondenaan sexualiteit.
Ik zie niet in waarom een maatschappij zich moet ontdoen van exotische paradijsvogels.quote:Op zondag 16 april 2023 20:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn van beide kanten wel de mensen die je verwacht. Behoorlijk ongure teksten bij de tegendemonstranten en allerlei exotische paradijsvogels bij de pro-demonstranten. Beide dit soort groepen ben je toch als samenleving liever kwijt dan rijk?
[ twitter ]
'OmdAt zE anDeRs ZijN!'quote:Op zondag 16 april 2023 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom een maatschappij zich moet ontdoen van exotische paradijsvogels.
Je zou maar aan de kant van die gasten staan...quote:Op zondag 16 april 2023 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zag ik inderdaad ook. Ik vraag mij vooral af hoe de ziel van kind 'blank' kan zijn.
Gewoon een lekkere lul en cup C erboven. Genot.quote:Op zondag 16 april 2023 00:17 schreef Gehrman het volgende:
Best of both worlds genot @:de_boswachter
Grappig, je post net nog een tweet waarin de groep voorstanders 'extreem links' is. Pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 16 april 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
Je hoeft deze dagen niet echt veel te doen om de label extreem rechts te krijgen
[ twitter ]
In zoverre kleding iets zegt over of je ze 'op een rijtje' hebt.quote:Op zondag 16 april 2023 21:12 schreef Akathisia het volgende:
Welgeklede en goed verzorgde jonge mannen versus een stel verlepte hippies. Als het uiterlijk iets zegt over de kwaliteit van het gedachtegoed, dan weet ik wel wie het beter op een rijtje heeft.
Als, maar dat doet het dus niet.quote:Op zondag 16 april 2023 21:12 schreef Akathisia het volgende:
Welgeklede en goed verzorgde jonge mannen versus een stel verlepte hippies. Als het uiterlijk iets zegt over de kwaliteit van het gedachtegoed, dan weet ik wel wie het beter op een rijtje heeft.
Sowieso zie ik een hoop mensen de plank flink misslaan. Die ook 'gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht' niet kunnen loskoppelen van 'sex'. Of die paar users die verrast waren dat een meisje al ongesteld kan worden voor dat ze 15 is en dat het argument was 'daarvoor hoef je ze er niet mee lastig te vallen', maar toen bleek dat kinderen van 10 zelfs ongesteld kunnen worden, kwamen ze aan met 'ja, maar dat zijn er denk ik een paar, dus gewoon niet voordat ze 15 zijn, stelletje pedo's'.quote:Op zondag 16 april 2023 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Dat er werkelijk mensen zijn die denken at dragqueens onlosmakelijk met seks te maken hebben. Dan ben je echt niet goed geïnformeerd.
Beter ben je voorzichtig met man, vader, opa, broer, coach, pastor, date. Dat zijn degene die percentueel gezien veel vaker degenen zijn die betrokken zijn bij seksueel misbruik.
quote:Op zondag 16 april 2023 21:12 schreef Akathisia het volgende:
Ok, die zag ik niet in dat filmpje. Nu ben ik het dus maar eens met miss_sly.quote:Op zondag 16 april 2023 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daar word je pas vrolijk van...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |