Ik vind het helemaal primaquote:Op zondag 16 april 2023 00:15 schreef bijdehand het volgende:
Gaat dit ook over alle andere gender gerelateerde zaken? Of alleen trans?
Ik ook, maar beetje een kader is altijd goed.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 16 april 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
Mag ik als O-gender identificatie hier ook posten?
👌quote:
En nerds voor 'you have lost the game'quote:
Ah, dank jequote:Op zondag 16 april 2023 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Gender%20O
Vermoed ik.
Als iets veel het NWS haalt, dan is er aandacht voor in de maatschappij. Is het de bedoeling dat ieder nieuws over transgenders (geweld, verandering wetgeving, bijzondere vermelingen, discriminatie of wat dan maar ook, wordt weggeveegd met dit topic?quote:Er is zo'n wildgroei aan topics over transgenders
quote:"Wij organiseren al jaren de serie Kleurrijke Verhalen", vertelt Hordijk tegen NU.nl. "Daarin laten wij verhalen voorlezen door mensen die zichzelf tot voor kort niet of nauwelijks terugzagen in boeken. Door zelf voor te lezen uit de boeken die zij graag hadden gezien in hun jeugd, help je kinderen die het gevoel hebben anders te zijn."
Welke standpunten en retoriek heb je het dan over?quote:Op zondag 16 april 2023 17:51 schreef Wantie het volgende:
Vraag is natuurlijk wel of drag onder trans valt.
Maar verder goed idee om het te centraliseren.
En het valt mij ook op dat de meeste topics verzanden in dezelfde standpunten en retoriek. Ben benieuwd hoe dat in deze zal gaan.
Kan, maar een vrouw die niet het vermogen heeft om kinderen te baren is nog steeds een vrouw.quote:Op zaterdag 15 april 2023 06:58 schreef Chadi het volgende:
Wat een bullshit allemaal. Vrouw kan normaal gesproken kinderen hebben. Alles wat dat niet kan is in mijn ogen lichamelijk defect of geestelijk defect.
Niet op de zaken vooruit lopen, ze komen vanzelf langs.quote:Op zondag 16 april 2023 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke standpunten en retoriek heb je het dan over?
Tegenstanders tegen een voorlees middag voor kinderen.quote:
Tja, het is ook niet het slimste volk...quote:Op zondag 16 april 2023 18:39 schreef Ali_boo het volgende:
Vreemd dat ze er zo laat achter kwamen
[ twitter ]
Huh? Het is juist bijna altijd seksueel. Zo is het ook in grote mate bedoeld. Dat is niet per definitie zo, uiteindelijk is een man in een jurk gewoon een man in een jurk. Dat kan ook prima niet-seksueel zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Dat er werkelijk mensen zijn die denken at dragqueens onlosmakelijk met seks te maken hebben. Dan ben je echt niet goed genformeerd.
Vooral blanke kinderen, natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2023 19:32 schreef OllieA het volgende:
En van de leuzen die meegedragen werd op de demonstratie tegen de voorleessessie door een dragqueen.
Stond op een spandoek gedragen door twee dappere strijders die de onderste helft van hun gezicht met een sjaal hadden bedekt.
STOP
SEKSUALISERING
Bescherm Blanke
Kinderzielen
Klopt, ik zou het beperken tot 'zelfhatende homo's'quote:Op zondag 16 april 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
Je hoeft deze dagen niet echt veel te doen om de label extreem rechts te krijgen
[ twitter ]
Drag heeft niets met seksualiteit te maken.quote:Op zondag 16 april 2023 19:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh? Het is juist bijna altijd seksueel. Zo is het ook in grote mate bedoeld. Dat is niet per definitie zo, uiteindelijk is een man in een jurk gewoon een man in een jurk. Dat kan ook prima niet-seksueel zijn.
Maar net doen alsof drag historisch gezien niets met seksualiteit te maken heeft slaat nergens op en speelt juist ongenuanceerde mensen in de kaart.
Walgelijke uitspraak van een walgelijk figuur.quote:Op zondag 16 april 2023 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, ik zou het beperken tot 'zelfhatende homo's'
quote:Op zondag 16 april 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
Je hoeft deze dagen niet echt veel te doen om de label extreem rechts te krijgen
[ twitter ]
Men zal zeggen dat blank hier gaat over de kinderziel, niet over het kind. De reine kinderziel, dus. Ik vat het op als een hondefluitje.quote:
Waarom lees je niet wat ik zeg? Natuurlijk heeft het er mee te maken. Ooit bij een drag show geweest?quote:Op zondag 16 april 2023 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Drag heeft niets met seksualiteit te maken.
Maar o wee als ze als extreem rechts worden bestempeld...quote:Op zondag 16 april 2023 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nouja deze figuren waren er ook ...
Dat jij dat zegt maakt het geen waarheid.quote:Op zondag 16 april 2023 19:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom lees je niet wat ik zeg? Natuurlijk heeft het er mee te maken.
Tja, anti LGBT whatever, nsb vlaggen, extreem rechts, blanke kinderen...quote:Op zondag 16 april 2023 19:54 schreef OllieA het volgende:
[..]
Men zal zeggen dat blank hier gaat over de kinderziel, niet over het kind. De reine kinderziel, dus. Ik vat het op als een hondefluitje.
Overigens is de reine kinderziel wmb een mythe. Evenals de 'onschuld van het kind'. Romantische onzin.
Ooit bij een drag show geweest? Ga toch weg man, natuurlijk heeft het er mee te maken. Dat is onderdeel van de 'kunst'.quote:Op zondag 16 april 2023 19:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt maakt het geen waarheid.
Drag heeft niets met seksualiteit te maken.
Jazeker.quote:
Tja, misschien ga jij naar obscure nachtclubs en beeld je jezelf in dat dat de enige vorm van drag is.quote:Ga toch weg man, natuurlijk heeft het er mee te maken. Dat is onderdeel van de 'kunst'.
Als drag onlosmakelijk verbonden is met seksualiteit, dan is een dragqueen geen clown.quote:Dat betekent niet dat je dat niet kunt loskoppelen als je wil. Zoals ik al zei in de post die je niet leest, een man in een jurk en makeup kan ook een soort clown voor de kinderen zijn. Nogal dom, maar als je dat wil doen kan dat.
Geen inhoud dus, dan maar op de man spelen. Het is zo voorspelbaarquote:Op zondag 16 april 2023 20:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, misschien ga jij naar obscure nachtclubs en beeld je jezelf in dat dat de enige vorm van drag is.
Dan snap ik wel dat je hierdoor op tilt slaat.
Ooit in een stripclub geweest? Vrouwen zijn onlosmakelijk verbonden met seks, moet je bij kinderen uit de buurt houden.quote:Op zondag 16 april 2023 19:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom lees je niet wat ik zeg? Natuurlijk heeft het er mee te maken. Ooit bij een drag show geweest?
Ook best respectloos om het te betitelen als ‘clown’.quote:Op zondag 16 april 2023 20:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Tja, misschien ga jij naar obscure nachtclubs en beeld je jezelf in dat dat de enige vorm van drag is.
Dan snap ik wel dat je hierdoor op tilt slaat.
[..]
Het drag onlosmakelijk verbonden is met seksualiteit, dan is een dragqueen geen clown.
Je spreekt jezelf tegen..
Leuk geprobeerd maar nee, sowieso heb ik nooit onlosmakelijk gezegd. Moet ik echt uitleggen waarom deze anlogie niet op gaat?quote:Op zondag 16 april 2023 20:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ooit in een stripclub geweest? Vrouwen zijn onlosmakelijk verbonden met seks, moet je bij kinderen uit de buurt houden.
En daar is niets mis mee. Net als ze wel naar zo’n middag laten gaan.quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou mijn kinderen niet direct naar een voorlees middag van draqqueens sturen.
Einde bericht.
Waarom niet? Kinderen snappen dat echt niet hoor. Die zien gewoon verklede mensen een leuk verhaaltje voorlezen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde bericht.
Waarom wel?quote:Op zondag 16 april 2023 20:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Kinderen snappen dat echt niet hoor. Die zien gewoon verklede mensen een leuk verhaaltje voorlezen.
Een post in het begin van het topic legt dat uit.quote:
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor...quote:Op zondag 16 april 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
Mag ik als O-gender identificatie hier ook posten?
Is ook helemaal prima, daar moet iedereen verder vrij in zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde bericht.
Dit zag ik inderdaad ook. Ik vraag mij vooral af hoe de ziel van kind 'blank' kan zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 19:32 schreef OllieA het volgende:
En van de leuzen die meegedragen werd op de demonstratie tegen de voorleessessie door een dragqueen.
Stond op een spandoek gedragen door twee dappere strijders die de onderste helft van hun gezicht met een sjaal hadden bedekt.
STOP
SEKSUALISERING
Bescherm Blanke
Kinderzielen
quote:Op zondag 16 april 2023 19:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh? Het is juist bijna altijd seksueel. Zo is het ook in grote mate bedoeld. Dat is niet per definitie zo, uiteindelijk is een man in een jurk gewoon een man in een jurk. Dat kan ook prima niet-seksueel zijn.
Maar net doen alsof drag historisch gezien niets met seksualiteit te maken heeft slaat nergens op en speelt juist ongenuanceerde mensen in de kaart.
Het orakel heeft gesprokenquote:Op zondag 16 april 2023 20:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Dragqueen heeft als kunstvorm zich historisch gezien verbonden met de LGBTQ+ gemeenschap en was dan ook vooral gericht op het overtreffen van genderrollen. Dus iemand die deze vorm professioneel beoefend (drag queen) hoeft niet per definitie homoseksueel te zijn of bezig om een ??seksuele boodschap uit te dragen.
Alhoewel drag shows wel vaak elementen hebben van humor, satirische uitingen waaronder seksualiteit maar dat is bij lange na niet altijd zo! Het kan net zo goed gaan om non-sexy optredens/dagelijkse looks waarbij men puur experimenteert met hun eigen identitiet/genderexpressie en daar plezier in vindt.
Dus nee, drag queens an sichzijn dus absoluut NIET onlosmakelijk verbondenaan sexualiteit.
Ik zie niet in waarom een maatschappij zich moet ontdoen van exotische paradijsvogels.quote:Op zondag 16 april 2023 20:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn van beide kanten wel de mensen die je verwacht. Behoorlijk ongure teksten bij de tegendemonstranten en allerlei exotische paradijsvogels bij de pro-demonstranten. Beide dit soort groepen ben je toch als samenleving liever kwijt dan rijk?
[ twitter ]
'OmdAt zE anDeRs ZijN!'quote:Op zondag 16 april 2023 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom een maatschappij zich moet ontdoen van exotische paradijsvogels.
Je zou maar aan de kant van die gasten staan...quote:Op zondag 16 april 2023 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zag ik inderdaad ook. Ik vraag mij vooral af hoe de ziel van kind 'blank' kan zijn.
Gewoon een lekkere lul en cup C erboven. Genot.quote:Op zondag 16 april 2023 00:17 schreef Gehrman het volgende:
Best of both worlds genot @:de_boswachter
Grappig, je post net nog een tweet waarin de groep voorstanders 'extreem links' is. Pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 16 april 2023 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
In zoverre kleding iets zegt over of je ze 'op een rijtje' hebt.quote:Op zondag 16 april 2023 21:12 schreef Akathisia het volgende:
Welgeklede en goed verzorgde jonge mannen versus een stel verlepte hippies. Als het uiterlijk iets zegt over de kwaliteit van het gedachtegoed, dan weet ik wel wie het beter op een rijtje heeft.
Als, maar dat doet het dus niet.quote:Op zondag 16 april 2023 21:12 schreef Akathisia het volgende:
Welgeklede en goed verzorgde jonge mannen versus een stel verlepte hippies. Als het uiterlijk iets zegt over de kwaliteit van het gedachtegoed, dan weet ik wel wie het beter op een rijtje heeft.
Sowieso zie ik een hoop mensen de plank flink misslaan. Die ook 'gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht' niet kunnen loskoppelen van 'sex'. Of die paar users die verrast waren dat een meisje al ongesteld kan worden voor dat ze 15 is en dat het argument was 'daarvoor hoef je ze er niet mee lastig te vallen', maar toen bleek dat kinderen van 10 zelfs ongesteld kunnen worden, kwamen ze aan met 'ja, maar dat zijn er denk ik een paar, dus gewoon niet voordat ze 15 zijn, stelletje pedo's'.quote:Op zondag 16 april 2023 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Dat er werkelijk mensen zijn die denken at dragqueens onlosmakelijk met seks te maken hebben. Dan ben je echt niet goed genformeerd.
Beter ben je voorzichtig met man, vader, opa, broer, coach, pastor, date. Dat zijn degene die percentueel gezien veel vaker degenen zijn die betrokken zijn bij seksueel misbruik.
quote:Op zondag 16 april 2023 21:12 schreef Akathisia het volgende:
Ok, die zag ik niet in dat filmpje. Nu ben ik het dus maar eens met miss_sly.quote:Op zondag 16 april 2023 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daar word je pas vrolijk van...
Komt min of meer overeen met wat ik zeg. Het seksuele element is er wel degelijk over het algemeen. Net doen alsof dat niet zo is wordt niemand mee geholpen.quote:
Een spook onder een paraplu?quote:Op zondag 16 april 2023 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daar word je pas vrolijk van...
bij lange na niet altijd zoquote:Op zondag 16 april 2023 21:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Komt min of meer overeen met wat ik zeg. Het seksuele element is er wel degelijk over het algemeen. Net doen alsof dat niet zo is wordt niemand mee geholpen.
En vergeet de radio niet uit te zetten, al decennia gaan alle liedjes over sex. Dat kunnen die kinderoortjes allemaal niet aan hoor, zouden we moeten censureren, net als al die tijd in Amerika. Wat waren we trots in de jaren '90 dat we geen censuur hadden in de popmuziek. Ik ben in 1980 geboren en vond 2 Live Crew's 'Me So Horny' een geweldig liedje. Of French Kiss van Little Lewis. Ik was 9/10 toen die singles uitkwamen. Sindsdien kan ik niet meer slapen, wat een impact heeft het gehad op mijn leven!quote:Op zondag 16 april 2023 21:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Komt min of meer overeen met wat ik zeg. Het seksuele element is er wel degelijk over het algemeen. Net doen alsof dat niet zo is wordt niemand mee geholpen.
Beide deze groepen betreft extremen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom een maatschappij zich moet ontdoen van exotische paradijsvogels.
Leuke stropop.quote:
Waarom zou je een 'transvlag' voor de ramen gaan hangen?quote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen spoort iemand niet als die een transvlag voor de ramen hangt.
Dat zijn orthodox gereformeerden ook; over die club mag men echter alles zeggen en roepen. En laten we wel zijn, die radicale wokies zien die 'paradijsvogels' ook heel graag verdwijnen.quote:
Neuh... is vooral een hype. Zoals de rebellenvlag dat in de jaren '80 en de Marihuanavlag dat was in de jaren '90.quote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen spoort iemand niet als die een transvlag voor de ramen hangt.
Waarom zijn belgen in Nederland aan het demonstrerenquote:Op zondag 16 april 2023 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nouja deze figuren waren er ook ...
Al die vlaggen ookquote:Op zondag 16 april 2023 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh... is vooral een hype. Zoals de rebellenvlag dat in de jaren '80 en de Marihuanavlag dat was in de jaren '90.
En welke versie, precies, want die community heeft er thans haast net zoveel als dat er voormalige Oostbloklanden zijn:
https://outrightinternati(...)ving%20any%20gender.
Nog meer categorien en labeltjes, omdat we allemaal mensen zijn en hetzelfde en inclusie verdienen.
Ik zie ze nog altijd liever dan de Sovjet-vlag of de Nazi-vlag, maar mijn goedheid wat maken groepen die 'inclusie' en 'erbij horen' promoten het zichzelf complex...quote:Op zondag 16 april 2023 22:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al die vlaggen ook![]()
. Een vlag voor je seksuele orintatie, vermeende geslacht of aangeboren afwijking (intersekse). Haha, het is ook eigenlijk zo tribaal en primitief.
Zeg, voordat ik 4 uur van mijn tijd in een docu ga investerenquote:
Het is net als vroeger met goths en emos en huppelsquote:Op zondag 16 april 2023 22:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al die vlaggen ook![]()
. Een vlag voor je seksuele orintatie, vermeende geslacht of aangeboren afwijking (intersekse). Haha, het is ook eigenlijk zo tribaal en primitief.
Haha, nah viel tegen. Een verfrissende theorie, maar valt ook genoeg kritiek op te geven. Zie de comments om de strekking te vatten; https://newdiscourses.com/2023/02/gnosticism-in-the-modern-west/quote:Op zondag 16 april 2023 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zeg, voordat ik 4 uur van mijn tijd in een docu ga investeren
Is it any good?
quote:In the previous two episodes of the New Discourses Podcast, host James Lindsay reads through the first two thirds of Gayle Rubin's shocking 1984 essay, "Thinking Sex" (https://sites.middlebury.edu/sexandso..., widely regarded as the first essay in Queer Theory. In it, as Rubin's subtitle indicates, "Notes for a Radical Theory of the Politics of Sexuality," she takes feminism (especially sex-negative radical feminism) to task for being insufficiently radical as a politics of sexuality. In fact, she accuses it (not entirely wrongly) of being resoundingly conservative with regard to sex and sexuality. In this episode of the New Discourses Podcast, James walks you through this most tedious portion of the essay where the seeds of subverting feminism itself are planted. Within just a couple of decades from this point, the Queer Marxist movement will have used Rubin's call for a "radical theory of the politics of sexuality" to completely undermine the women's movement and basically kill it and the category of "woman" itself. Join him to understand how it started.
Leraren leggen niet aan 4-jarigen uit wat een vulva is. Kritiek op de uitwassen van welke beweging dan ook, prima, maar houd het bij de feiten.quote:Op zondag 16 april 2023 22:09 schreef SootSprite het volgende:
Nu moet een leraar aan 4jarigen al uitleggen wat een vulva is. Ze laten nadenken over wat ze fijn vinden qua aanraking. Ze laten twijfelen of hun piemel daar wel'hoort'. En door al deze dingen normaliseer je seks voor kinderen. Precies wat een pedo wil.
Volgens mij is een groot deel trannies stiekem pedo. Als 'vrouw' kom je minder dreigend over en als tranny is het heel normaal om over kindergeslachtsdelen te praten. Zo wringen ze zich steeds meer in de,samenleving naar binnen.
Dat spreekt voor zich. Maar ik zie liever geen van allen. Overigens zie je onder studenten genoeg CCCP-stickers op laptops. Ik heb zelfs eens een idioot met een t-shirt met Stalin. Dat is allemaal heel geaccepteerd binnen de academische bubble.quote:Op zondag 16 april 2023 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie ze nog altijd liever dan de Sovjet-vlag of de Nazi-vlag, maar mijn goedheid wat maken groepen die 'inclusie' en 'erbij horen' promoten het zichzelf complex...
Van al die filmpjes die je nu hebt geplaatst, staat er een tussen waarvan je zegt, oke deze moet je echt zien?quote:Op zondag 16 april 2023 22:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Haha, nah viel tegen. Een verfrissende theorie, maar valt ook genoeg kritiek op te geven. Zie de comments om de strekking te vatten; https://newdiscourses.com/2023/02/gnosticism-in-the-modern-west/
Deze is leuker!
[..]
Bedankt meneer Quixote.quote:Op zondag 16 april 2023 21:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En vergeet de radio niet uit te zetten, al decennia gaan alle liedjes over sex. Dat kunnen die kinderoortjes allemaal niet aan hoor, zouden we moeten censureren, net als al die tijd in Amerika. Wat waren we trots in de jaren '90 dat we geen censuur hadden in de popmuziek. Ik ben in 1980 geboren en vond 2 Live Crew's 'Me So Horny' een geweldig liedje. Of French Kiss van Little Lewis. Ik was 9/10 toen die singles uitkwamen. Sindsdien kan ik niet meer slapen, wat een impact heeft het gehad op mijn leven!
Zit ook best veel verschil tussen beide.quote:Op zondag 16 april 2023 21:52 schreef HowardRoark het volgende:
Het valt wel op dat sommigen n kant van beide extremen lijken aan te moedigen.
Kun je dit ook verder onderbouwen?quote:Op maandag 17 april 2023 16:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zit ook best veel verschil tussen beide.
Inhoudelijk ook nog iets toe te voegen?quote:
Ik zou zeggen, laat die mensen die een regenboogvlag belangrijk vinden dat toch vooral vinden, het brengt absoluut geen schade toe, maar maakt vooral mensen boos die denken dat homoseksualiteit aangepraat kan worden, verspreid door mensen die niet eens weten wanneer meisjes ongesteld kunnen worden. Ik ben het bijna altijd met je eens, maar de manier waarop je dagelijks woest wordt om een regenboogvlag, is eigenlijk een beetje triest. Jij gaat daar ook veel te ver in en daarmee kom je echt over als een van die mensen waar je juist tegen probeert te ageren.quote:Op zondag 16 april 2023 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar even een disclaimer.
Ik heb een SCHIJTHEKEL aan woke, en zie de huidige m.i. disproportionele aandacht die aan LGBTQ+ gegeven wordt vooral als schadelijk omdat het 1) mensen exotiseert en 2) mensen weer in labeltjes opdeelt. Ik zie die ziekelijke nadruk op vaststaande eigenschappen van mensen als HETZIJ goed, HETZIJ slecht, in alle variaties en opzichten als onwenselijk, omdat die zaken niets zeggen over het karakter en gedrag, en dus de ware identiteit, van de persoon in kwestie. Dat betreft niet alleen seksuele voorkeur, maar ook gender, geslacht, kleur, ras, etniciteit en leeftijd. Ik zie het vooral als een regressieve stap terug naar de tijd van omlijnde categorien.
Verder ben ik uitermate sceptisch over de hele transbeweging, omdat m.i. hier voornamelijk vrouwen en vrouwelijkheid in het verdomhoekje geraken.
Maar m.i. (en de bronnen onderbouwen dat) is er geen ENKELE grond om aan te nemen dat niet-hetero's en transpersonen eerder, meer, vaker of intrinsiek behoefte hebben aan seksuele contacten met kinderen.
Het is een abjecte, smerige wijze om hele groepen te demoniseren. Daar ageer ik tegen wanneer blanken worden weggezet als slavendrijvende tirannen, daar ageer ik tegen wanneer hetero's wordt verweten intolerante geprivilegeerde horken te zijn, daar ageer ik tegen wanneer over vrouwen wordt gesproken als labiel en emotioneel en kinderlijk, daar ageer ik tegen wanneer weer van leer getrokken wordt tegen boomers, en daar ageer ik dus ook tegen wanneer bepaalde mensen, homo's en transpersonen in dit geval, op basis van VASTSTAANDE eigenschappen van hun identiteit maar bestempeld worden tot pedo.
Argumenteer met FEITEN, argumenteer met onderbouwde MENINGEN, maar kap nou eens met dat willen opplakken van allerlei groezelige etiketten (racist, pedo, nazi, boomer, marxist) op groepen en mensen met wie je het oneens bent. Dat komt de zaak, welke zaak dan ook, niet ten goede, en ondermijnt enkel je hele betoog.
Heel misschien omdat die Refo's zelf ook van alles roepen over anderen? Er is niks zo veroordelend als een orthodoxe Refo naja misschien een orthodoxe Moslim...quote:Op zondag 16 april 2023 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn orthodox gereformeerden ook; over die club mag men echter alles zeggen en roepen. En laten we wel zijn, die radicale wokies zien die 'paradijsvogels' ook heel graag verdwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |