SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen bij significant verhoogde kans op blessures meen ik.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:04 schreef De_Kraam het volgende:
Arend doet toch niet aan spelers rust geven?
En vanaf 2023 is alles mooi in 4K.quote:
Ik snap dus echt niet waarom Danilo de vaste invaller op 10 is en niet Bullaude.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Zolang Gimenez maar speelt, ik kan echt niet meer naar Danilo kijken.
Het liefst zou ik alles op alles zetten om zoveel mogelijk potjes voor het einde kampioen te zijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Het lieft zou ik morgen kokcu, gimenez en hansco morgen niet opstellen....
Als je niet van dit Cambuur wint moet je je echt schamen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het liefst zou ik alles op alles zetten om zoveel mogelijk potjes voor het einde kampioen te zijn
Het prettige is dat het niet eens hoeft.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je niet van dit Cambuur wint moet je je echt schamen.
Ook dat, maar hoe eerder de titel binnen is hoe beterquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het prettige is dat het niet eens hoeft.
Zeker. Maar er zijn wel vaker beschamende dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je niet van dit Cambuur wint moet je je echt schamen.
Andere tactiek.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom Danilo de vaste invaller op 10 is en niet Bullaude.
Nu alle ESPN kanalen nog in hoger dan SD kwaliteit. KKD in 4K Ultra HD 120fps willen we. @janjood @Ziggyquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En vanaf 2023 is alles mooi in 4K.
Gernot.
Is dat zo? Te hopen dat de paaltjes dan inmiddels weg zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En vanaf 2023 is alles mooi in 4K.
Gernot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |