en zeker niet op FOKquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een objectief mens zal nooit bestaan
maar anders heette dit ook oios ipc cosquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een objectief mens zal nooit bestaan
wel zielig voor hem dat hi zich zo voeltquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff herhaalt nog even dat ie mentaal al buiten staat en enkel fysiek nog aanwezig is
Joh! Totaal niet verwacht hoorquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy komt even vragen of het wat zachter mag, want het is te horen in 2..
"Van mij mag het hoor, maar..." zegt ze nog..
Dat is zijn script van 2 weken terug in de recycling.quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff herhaalt nog even dat ie mentaal al buiten staat en enkel fysiek nog aanwezig is
Vanaf dat moment stond ie al met anderhalve been buitenquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel zielig voor hem dat hi zich zo voelt
sinds Kim weg is, is het downhill
Zwak....Hij kan alles wint alles en is DE man daar roept hij al maanden....quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel zielig voor hem dat hi zich zo voelt
sinds Kim weg is, is het downhill
Wat komt ze dan doen als het van haar mag?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy : je hoort het in 2, wat zachter ? Van mij mag het hoor
zei ze nou; van mij mag het ?![]()
Hoezo kwam zij dan klagen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy : je hoort het in 2, wat zachter ? Van mij mag het hoor
zei ze nou; van mij mag het ?![]()
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zwak....Hij kan alles wint alles en is DE man daar roept hij al maanden....
Jeff heeft hartenpijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja DE man heeft denk ik wel liefdesverdriet... of hoe noem je dat als je iemand mist...
zielig om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |