Geen idee of dat voor mij geldt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:38 schreef blomke het volgende:
[..]
Wellicht een geruststelling: zolang je er jonger uitziet dan je bent, heb je waarschijnlijk een langere levensverwachting dan gemiddeld.
Hou op. Zere voeten, vermoeide spieren. En zo stijf als een plank. Opstart moeilijkheden in de ochtend en rugpijn. En ik krijg zadeltasjes aan mijn flanken. En een buikrolletje ook nog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is vooral ergerlijk. Want het is tegenwoordig vrij normaal. Snel pijnlijke voeten, vooral.
Maar het ligt meer aan m'n algehele medische dossier dan aan m'n leeftijd.
Bang voor de dood ben ik verder niet, iig niet die van mezelf.
Op welke leeftijd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:39 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hou op. Zere voeten, vermoeide spieren. En zo stijf als een plank. Opstart moeilijkheden in de ochtend en rugpijn. En ik krijg zadeltasjes aan mijn flanken. En een buikrolletje ook nog.Nooit gehad verdomme.
Als dat zo is, is dat wel jong. Ik ben bijna 10 jaar ouder. Heb toch geen van die detrimentals. Ik houd @Seeburg54 toch op 70 - 71quote:
Welke initiatieven neem je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hobby's maar dat vult deleegte niet. Het leven is zo dodelijk saai als je op deze leeftijd alleen bent. Ik vind er niks aan en het ergste is dat ik het niet kan veranderen.
Hoe was de overgang voor jou?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat wel jong. Ik ben bijna 10 jaar ouder. Heb toch geen van die detrimentals. Ik houd @:Seeburg54 toch op 70 - 71
De penispauze?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat wel jong. Ik ben bijna 10 jaar ouder. Heb toch geen van die detrimentals. Ik houd @:Seeburg54 toch op 70 - 71
Klopt ook nog.quote:
Zou je niet eens naar de dokter gaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:01 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ben 54 geworden deze zomer.
Maar het gezeik begon zo'n 10 jaar geleden.![]()
Och, dat heb ik al zo vaak gedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:54 schreef blomke het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar de dokter gaan?
"Het zit vast tussen de oren."quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Och, dat heb ik al zo vaak gedaan.
Ik ben er nooit wat mee opgeschoten.
Nou, ik heb een forse ischias gehad. De arts wilde me antidepressiva voorschrijven voor de zenuwpijn. Ik snap dat niet.quote:
Heb je dat nooit even gegoogeld?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nou, ik heb een forse ischias gehad. De arts wilde me antidepressiva voorschrijven voor de zenuwpijn. Ik snap dat niet.
Oh, ik heb meer gegoogeld dan me lief is. En toen ben ik naar een goede fysio gegaan die een naald van 7 cm in mijn bil drukte. Dat was even een paar keer zeer akelig, maar het hielp wel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dat nooit even gegoogeld?
Ik bedoelde meer dat die anti-depressiva niet werden voorgeschreven omdat het ‘tussen je oren’ zou zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:57 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Oh, ik heb meer gegoogeld dan me lief is. En toen ben ik naar een goede fysio gegaan die een naald van 7 cm in mijn bil drukte. Dat was even een paar keer zeer akelig, maar het hielp wel.Die pillen hadden die spier niet zo te grazen genomen, gebed zonder einde.
Maar echt, ischias is echt de hel. Nog ergere pijn gehad dan met hernia.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat die anti-depressiva niet werden voorgeschreven omdat het ‘tussen je oren’ zou zitten.
Ik merk nu ook dat ik echt ouder begin te worden (bijna 46), als ik opsta, ben ik echt even 30 minuten een zombie en zie ik eruit alsof ik 3 jaar ben overleden. Tevens voelt het alsof mijn lichaam zich heel langzaam begint af te sluiten, de beginfase.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:39 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hou op. Zere voeten, vermoeide spieren. En zo stijf als een plank. Opstart moeilijkheden in de ochtend en rugpijn. En ik krijg zadeltasjes aan mijn flanken. En een buikrolletje ook nog.Nooit gehad verdomme.
Ik zie er wel veel jonger uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Geen idee of dat voor mij geldt.
Bij vlagen misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 21-09-2025 02:45:42 ]Graag verwijderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |